Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Ja dobro zgleda, ni kaj. Mogoče je razlog za visoke perone da pridejo na bohinjko novi motorniki ki bojo namenjeni tudi za invalide, saj bojo imeli nizek pod. Manjka samo še ekran za prihod vlakov tako kot je na pomurski progi? Kdaj pa bojo obnovljene se ostale postaje kot je ta?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Peron dobro zgleda, tisti predpotopni fiat ob njem pa še bolje.
Pa saj vemo, zakaj je temu tako..... :D
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

OBB napisal/-a:Ja dobro zgleda, ni kaj. Mogoče je razlog za visoke perone da pridejo na bohinjko novi motorniki
Kvečjemu je visok peron razlog, da smo spet dobili "originalke".
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kvečjemu je visok peron razlog, da smo spet dobili "originalke".
Razlog v višjih peronih je samo in le samo predpis, ki določa višino peronov in ima v mislih udobno vstopanje v vlak.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Kvečjemu je visok peron razlog, da smo spet dobili "originalke".
Razlog v višjih peronih je samo in le samo predpis, ki določa višino peronov in ima v mislih udobno vstopanje v vlak.

LPL
Drži. Ampak 813-100 (torej predelani Fiat, ki še ni Miša) ima znane probleme z visokimi peroni zaradi dolžine vratnih kril. Zato so se na Bohinjko prav zaradi Solkana vrnile "originalke" (813-000) in pa seveda Miše (=klimatizirani 813-100); le-te imajo predelana vrata za potrebe visokih peronov na prenovljeni hodoški progi.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Drži. Ampak 813-100 (torej predelani Fiat, ki še ni Miša) ima znane probleme z visokimi peroni zaradi dolžine vratnih kril. Zato so se na Bohinjko prav zaradi Solkana vrnile "originalke" (813-000) in pa seveda Miše (=klimatizirani 813-100); le-te imajo predelana vrata za potrebe visokih peronov na prenovljeni hodoški progi.
To ne pomeni nič drugega, kot da morajo biti predelave v okviru ustreznih norm, recimo za perone.

LPL
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Kaj pa Chento Porte ali Mile Porte s tistimi štengami?

Lep dan
Tomaž
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tomy napisal/-a:Kaj pa Chento Porte ali Mile Porte s tistimi štengami?

Lep dan
Tomaž
*Cento Porte. Italijani ne potrebujejo "Ch" da izgovorijo "Č" :D
Ha, sploh še ni bil sproban...na Bohinjki je trenutno mala garnitura, ki pa je že baje imela nekaj "modifikacij" na stopnicah, da lahko pride mimo Solkana...
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Moram vprašat, zadnjič je nekaj skrbelo skrbnika garniture v Celju in letal z metrom naokoli vagona, češ da bo na bohinjki visok peron...

Lep dan
Tomaž
Meh 362
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 321
Pridružen: 22.02.2011, 18:08

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Meh 362 »

Proslava ob 110. obletnici naj bi bila v začetku septembra v Solkanu, ima kdo kaj več informacij?
Lep pozdrav
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:

http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct

O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Tako počasi se prebujamo ...
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

V Dlibu se najde izvod časnika Gorica (izhajal dvakrat na teden), kjer so 21. julija 1906 popisali, kako so na posameznih postajah sprejeli vlak s Francem Ferdinandom.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Čišo napisal/-a:Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:

http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct

O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Spet muzejski. Kaj ko bi si enkrat za takšno priliko nekje sposodili kakšno moderno garnituro, kot znanilec nekih boljših časov za to progo.
preglednik
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 197
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Matevz96 »

preglednik napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:

http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct

O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Spet muzejski. Kaj ko bi si enkrat za takšno priliko nekje sposodili kakšno moderno garnituro, kot znanilec nekih boljših časov za to progo.
Potem bo šele razburjenje, da za proslave so novi vlaki drugače pa stari, se še spomnite otvoritve neke nove proge na vzhodu Slovenije #-o
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

preglednik napisal/-a:
Čišo napisal/-a:Eden najbolj korektnih člankov ob 110. letnici Bohinjske proge je bil objavljen v zamejskem Primorskem dnevniku:

http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... 49uRTU2bct

O vsebini proslave 3. septembra pa trenutno še potekajo usklajevanja med kabinetom predsednika RS, občinami in SŽ. Z Jesenic proti NG naj bi peljal muzejski vlak, v Solkanu pa bo ob tej priložnosti slovesna otvoritev novega postajališča.
Spet muzejski. Kaj ko bi si enkrat za takšno priliko nekje sposodili kakšno moderno garnituro, kot znanilec nekih boljših časov za to progo.
Cena enodnevne vožnje muzejca je približno primerljiva s ceno triletne pogodbe za DMG v promocijskih folijah. Ampak naši železniški veljaki se hočejo slikat pred muzejcem, četudi eno uro pozneje za njim ne bo ostalo niti dimčka.
Tako počasi se prebujamo ...
Odgovori