Kaj ko bi nehal sanjati pulmane na vaši progi. Izguba se dela že, ko majster na reganu načrpa gorivo za zagon. Še na tužnem jugu so ugotovili da ameriški dizel in dva pulmana pomeni samo metanje denarja skozi okno.OBB napisal/-a:Kaj to pomeni da pridejo pulmani ali ne?
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Khm khm, kaj pa Regan z enim "U" vagonom na t.i. "nabiralniku"? To se dogaja praktično vsak dan in še kar niso pogruntali, da bi za nabiralnik lahko uporabljali Đuro.Re 4/4 napisal/-a:Kaj ko bi nehal sanjati pulmane na vaši progi. Izguba se dela že, ko majster na reganu načrpa gorivo za zagon. Še na tužnem jugu so ugotovili da ameriški dizel in dva pulmana pomeni samo metanje denarja skozi okno.OBB napisal/-a:Kaj to pomeni da pridejo pulmani ali ne?
@OBB, pulmani so bili v ponedeljek in včeraj. Danes ne več. In @Re 4/4 ima prav, Regan je požeruh prve klase. Če ne vlečeš vsaj 4-5 pulmanov z njim potem je to čista izguba.
Re: Bohinjska Proga
Največ goriva se porabi za pospeševanje in pri vožnji v klanec, pri čemer je poraba v prvem približku kar sorazmerna masi vlaka, katerega tara je v tem primeru 200 ton. Pri povporečni zasedenosti SŽ (70 potnikov) odpade na potnika preko 2,5 tone, oziroma kot bi se 4-članska družina peljala v lahkem tanku iz 2. svetovne vojne težkem 10 ton. Nesmisel par exellence, še dobro da so kombinacijo uporabljali le nekaj dni v skrajni sili!Kaj ko bi nehal sanjati pulmane na vaši progi. Izguba se dela že, ko majster na reganu načrpa gorivo za zagon. Še na tužnem jugu so ugotovili da ameriški dizel in dva pulmana pomeni samo metanje denarja skozi okno.
LPL
Re: Bohinjska Proga
+za ogrevanje oz. delovanje klime, ko dela motor na polnih obratih. Hmm, le nekaj dni v skrajni sili, kaj pa prej Citadella Pragersko - Hodoš? Bi rekel še hvalabogu, da je sedaj štrom do Hodoša.Ljubitelj napisal/-a:
Največ goriva se porabi za pospeševanje in pri vožnji v klanec, pri čemer je poraba v prvem približku kar sorazmerna masi vlaka, katerega tara je v tem primeru 200 ton. Pri povporečni zasedenosti SŽ (70 potnikov) odpade na potnika preko 2,5 tone, oziroma kot bi se 4-članska družina peljala v lahkem tanku iz 2. svetovne vojne težkem 10 ton. Nesmisel par exellence, še dobro da so kombinacijo uporabljali le nekaj dni v skrajni sili!
LPL
Sicer pa te moram razočarati, klasika še vedno vozi. Plus avtobus do Sežane. Kaj to pomeni, ne vem, upam samo da ne to, da je crknil še en Fiat.
Re: Bohinjska Proga
Prej sem zasledil teden dni staro novico...
Čezmejno železniško vozlišče v programskem dogovoru
Gradnja nove železniške povezave med Gorico in Novo Gorico je bila vključena v programski dogovor med italijanskim ministrstvom za infrastrukture in družbo italijanskih železnic Rfi. »Gre za izredno pomembno odločitev, ki je rezultat dela senatne komisije za promet; njeni člani so ravno na moj predlog prisluhnili predstavnikom Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje in njihovim zahtevam po gradnji nove železniške povezave,« poudarja senatorka Demokratske stranke Laura Fasiolo in pojasnjuje, da gradnja nove železniške povezave končno ni več le želja, ampak konkreten projekt, ki je sad omenjenega programskega dogovora.
»Iz direkcije družbe Rfi so mi sporočili, da je za tehnološko posodobitev goriškega železniškega vozlišča na razpolago pol milijona evrov,« pravi senatorka in pojasnjuje, da sta v projektu predvidena tudi dva polkrožna povezovalna kraka. »Potrdili so mi, da je bila gradnja kraka na italijanski strani že vključena v programski dogovor. Za krak na slovenski strani je treba izvesti še nekaj tehničnih preverjanj; določiti je treba, kje bi bil povezan z obstoječo železniško traso,« pojasnjuje Fasiolova, po kateri je gradnja nove povezave med Gorico in Novo Gorico izrednega pomena za okrepitev železniškega prometa, hkrati prinaša kar nekaj razvojnih priložnosti tudi na turističnem področju s povezavo na Bohinjsko progo. Fasiolova opozarja, da gradnji povezave sledi tudi evropska poslanka Isabella De Monte, ki si prizadeva, da bi bila vključena v evropske razvojne projekte.
http://www.primorski.eu/stories/gorica/ ... AojKvRDRMQ
Čezmejno železniško vozlišče v programskem dogovoru
Gradnja nove železniške povezave med Gorico in Novo Gorico je bila vključena v programski dogovor med italijanskim ministrstvom za infrastrukture in družbo italijanskih železnic Rfi. »Gre za izredno pomembno odločitev, ki je rezultat dela senatne komisije za promet; njeni člani so ravno na moj predlog prisluhnili predstavnikom Evropskega združenja za teritorialno sodelovanje in njihovim zahtevam po gradnji nove železniške povezave,« poudarja senatorka Demokratske stranke Laura Fasiolo in pojasnjuje, da gradnja nove železniške povezave končno ni več le želja, ampak konkreten projekt, ki je sad omenjenega programskega dogovora.
»Iz direkcije družbe Rfi so mi sporočili, da je za tehnološko posodobitev goriškega železniškega vozlišča na razpolago pol milijona evrov,« pravi senatorka in pojasnjuje, da sta v projektu predvidena tudi dva polkrožna povezovalna kraka. »Potrdili so mi, da je bila gradnja kraka na italijanski strani že vključena v programski dogovor. Za krak na slovenski strani je treba izvesti še nekaj tehničnih preverjanj; določiti je treba, kje bi bil povezan z obstoječo železniško traso,« pojasnjuje Fasiolova, po kateri je gradnja nove povezave med Gorico in Novo Gorico izrednega pomena za okrepitev železniškega prometa, hkrati prinaša kar nekaj razvojnih priložnosti tudi na turističnem področju s povezavo na Bohinjsko progo. Fasiolova opozarja, da gradnji povezave sledi tudi evropska poslanka Isabella De Monte, ki si prizadeva, da bi bila vključena v evropske razvojne projekte.
http://www.primorski.eu/stories/gorica/ ... AojKvRDRMQ
Re: Bohinjska Proga
Ali je pri tem mišljena tudi elektrifikacija kraka Nova Gorica - Gorica? Bila bi kar potrebna.
Re: Bohinjska Proga
Če jaz mislim pravilno, je ta krak, ki naj bi bil zgrajen na naši strani, tisto pri postajališču Šempeter pri Gorici, ko se je tukaj na forumu že pisalo in objavljalo neko študijo
Namreč, da bo vlak iz smeri Sežane pred postajališčem Šempeter pri Gorici neposredno zavil proti Italiji oziroma proti ŽP Vrtojba in naprej v Italijo in NE VEČ najprej na ŽP Nova Gorica in nato nazaj proti postajališču Šempeter pri Gorici in pri kretnici zavil proti Italiji...
Zame je kar sramotno, ter ponižujoče do Bohinjske proge in tukajšnjega goriškega konca, da ta stvar ni bila objavljena vsaj v Primorskih novicah ali kakšnem drugem slovenskem spletnem portalu
Važno, da se pri nas piše in poroča o NEizgradnji 2.tira
Namreč, da bo vlak iz smeri Sežane pred postajališčem Šempeter pri Gorici neposredno zavil proti Italiji oziroma proti ŽP Vrtojba in naprej v Italijo in NE VEČ najprej na ŽP Nova Gorica in nato nazaj proti postajališču Šempeter pri Gorici in pri kretnici zavil proti Italiji...
Zame je kar sramotno, ter ponižujoče do Bohinjske proge in tukajšnjega goriškega konca, da ta stvar ni bila objavljena vsaj v Primorskih novicah ali kakšnem drugem slovenskem spletnem portalu
Važno, da se pri nas piše in poroča o NEizgradnji 2.tira
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Ta lok bi verjetno pomenil trend povečanja tovornega prometa iz Slovenije (Sežane) proti Italiji preko Gorice. S tem postaja tudi elektrifikacija tega odseka bolj realna. Kaj pa se bo potem še dogajalo na novogoriški postaji?
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Spomnim se, da sem letos v začetku leta ali konec lanskega leta videl, da je nekdo na facebooku v skupini Bohinjska proga, delil zapis poslanca Matjaža Nemca, ko je slednji med drugim zapisal, da bi po izgradnji tega loka v Šempetru pri Gorici, se tovorni promet preusmeril/odmaknil s ŽP Nova Gorica.
S tem bi se novogoričani rešili hrupa dizelk(to verjamem, da se gre za Regane ) zlasti v nočnem in jutranjem času, ki krati spanec ljudem, ki živijo v blokih in hišah ob ŽP Nova Gorica (predvidevam, da predvsem Prvomajska ulica...).
Ne živim v mestu Nova Gorica, tako da res nemorem to potrditi ali je res tako zelo slišati dizelke.
To lahko potrdi ali zanika nekdo, ki živi v mestu in je tudi tukaj registriran na našem forumu?
S tem bi se novogoričani rešili hrupa dizelk(to verjamem, da se gre za Regane ) zlasti v nočnem in jutranjem času, ki krati spanec ljudem, ki živijo v blokih in hišah ob ŽP Nova Gorica (predvidevam, da predvsem Prvomajska ulica...).
Ne živim v mestu Nova Gorica, tako da res nemorem to potrditi ali je res tako zelo slišati dizelke.
To lahko potrdi ali zanika nekdo, ki živi v mestu in je tudi tukaj registriran na našem forumu?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Bohinjska Proga
Šempetrski lok bi bil vsekakor dobrodošel. Obstajal je že med obema vojnama. Kot navaja Karol Rustja v knjigi Proga predorov (Tiri in čas 1990), so Italijani potegnili direktno zvezo od Gorice gl. kol. preko Vrtojbe v Volčjo Drago, še prej pa Avstrijci dodaten tir s postaje Gorica Sv. gora (danes Nova Gorica) do Prvačine. Med Šempetrom in V. Drago so bili tedaj celo 3 tiri.
lp
lp
Re: Bohinjska Proga
Zdravo!
Privatna lokalna proga iz Gorice v Prvačino in Ajdovščino je bila zgrajena še pred državno (kkStB) bohinjsko-kraško progo in to oboje za časa avstroogrske monarhije. Italijani pa so to in še kaj več zasedli in zasegli po 1. sv. vojni !
LP - Peter
Privatna lokalna proga iz Gorice v Prvačino in Ajdovščino je bila zgrajena še pred državno (kkStB) bohinjsko-kraško progo in to oboje za časa avstroogrske monarhije. Italijani pa so to in še kaj več zasedli in zasegli po 1. sv. vojni !
LP - Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Bohinjska Proga
Peter,
Hvala za dopolnilo. Sem bolj površno pogledal samo poglavje Med obema vojnama, ker sem imel to nekje v spominu. Nisem pa vedel, da je bila kratka privatna proga zgrajena še pred državno.
Lep pozdrav,
Hvala za dopolnilo. Sem bolj površno pogledal samo poglavje Med obema vojnama, ker sem imel to nekje v spominu. Nisem pa vedel, da je bila kratka privatna proga zgrajena še pred državno.
Lep pozdrav,
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Ne vem, s katere smeri prihajajo italjanski vlaki proti Novi Gorici, s strani Udin ali iz Tržiča? Morda razmišljajo Italjani tudi o dodatnem loku na njihovi strani? Sedaj morajo vlaki, ki iz smeri Trsta vozijo proti Novi Gorici na goriški (FS) postaji menjati smer.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Večinoma iz smeri Vidma (Udin). Tako ali tako pa morajo vsi prepenjati na dizelsko vleko v Gorici. Razen vlakov InRail, ki vozijo iz Osoppa (pri Vidmu) direktno do Nove Gorice z dizelsko vleko.preglednik napisal/-a:Ne vem, s katere smeri prihajajo italjanski vlaki proti Novi Gorici, s strani Udin ali iz Tržiča?
Re: Bohinjska Proga
Ena zelo lepa novost bo na bohinjski progi. SŽ je najel 2 herculasa in eden pride na bohinjko. Kar je pa še pika na i je pa to da bo ta hercules vlekel avtovlak. končno se bomo malo moderlizerali