Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

Diplomska naloga TRAJNOSTNO NAČRTOVANJE ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE

Povzetek

V diplomski nalogi je obravnavano trajnostno načrtovanje železniške infrastrukture in trajnostni razvoj prometa s predstavitvijo novih možnosti povezav mest z železniško progo, s poudarkom na razvoj turizma teh območij. V prvem delu diplomske naloge je predstavljen pomen železniškega prometa in železniške infrastrukture ter pomen trajnostnega prometa in trajnostne mobilnosti. Ker je Slovenija država članica Evropske unije je obravnavan trajnostni razvoj prometa v Evropi kot enoten evropski prometni prostor. Predstavljeni so tudi primeri trajnostnega načrtovanja železniške infrastrukture drugod po svetu. V nadaljevanju diplomske naloge je opisana obstoječa železniška infrastruktura na območju severozahodne Slovenije, podrobneje železniška proga Ljubljana – Jesenice in Bohinjska železniška proga. Progi sta osnovi za trajnostno načrtovanje novih predlaganih povezav Lesce – Bohinjska Bistrica in Most na Soči – Tolmin – Kobarid – Bovec. Ker so našteta mesta pogoste turistične destinacije je predstavljena povezanost železnice in turizma, pomen izgradnje železniške infrastrukture na turističnih območjih, trajnostni in zeleni turizem ter značilnosti železniškega potniškega prometa. V praktičnem delu diplomske naloge so podana teoretična izhodišča in izračuni geometrijski elementov predlaganih železnih prog Lesce – Bohinjska Bistrica in Most na Soči – Tolmin – Kobarid – Bovec. Progi sta projektirani s pomočjo programske opreme CGS Ferrovia. Na koncu diplomske naloge so opisane vse predlagane variante obeh železniških prog ter tehnične in okoljske možnosti umestitve prog v prostor.

Zainteresiranim bralcem dosegljivo tu:
http://drugg.fgg.uni-lj.si/5058/
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Lepo je, da si nekateri izbirajo take teme za diplomo, ampak žal se vsa vnema pri tem očitno največkrat tudi konča ...
Tako počasi se prebujamo ...
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4599
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lepo je, da si nekateri izbirajo take teme za diplomo, ampak žal se vsa vnema pri tem očitno največkrat tudi konča ...
Bi dodal, vsa sreča.... O graditi železnice v slepo dolino s 4.300 prebivalci (OB Bovec, OB Kobarid) se lahko sanja, graditi pa je nesmisel, kako boš iz prebivalstva, v obsegu 10 vlakov generiral primerno količino potniškega prometa, recimo 2000 potnikov dnevno? Tovora pa tudi ni na vidiku, razen nekaj vagonov bolj slabega lesa. O masovnem turističnem prometu pa mi ne sanjat. To je lahko češnja na torti, toda proga mora obratovat vse leto in ne nekaj mesecev.
Mogoče bi imela smisel gradnja iz Lesc proti BB, samo potem se bi lahko zaprl odsek proti Jesenicam....

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2118
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Lepo je, da si nekateri izbirajo take teme za diplomo, ampak žal se vsa vnema pri tem očitno največkrat tudi konča ...
Bi dodal, vsa sreča.... O graditi železnice v slepo dolino s 4.300 prebivalci (OB Bovec, OB Kobarid) se lahko sanja, graditi pa je nesmisel, kako boš iz prebivalstva, v obsegu 10 vlakov generiral primerno količino potniškega prometa, recimo 2000 potnikov dnevno? Tovora pa tudi ni na vidiku, razen nekaj vagonov bolj slabega lesa. O masovnem turističnem prometu pa mi ne sanjat. To je lahko češnja na torti, toda proga mora obratovat vse leto in ne nekaj mesecev.
Mogoče bi imela smisel gradnja iz Lesc proti BB, samo potem se bi lahko zaprl odsek proti Jesenicam....

LPL
Proga do Kobarida bi imela smisel v zvezi z navezavo na progo Čedad - Videm, torej direktna zveza Most na Soči - Čedad. Naprej proti Bovcu pa...jah žal nismo Švica, kjer se da in splača vse.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1597
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ljubitelj napisal/-a:
Lepo je, da si nekateri izbirajo take teme za diplomo, ampak žal se vsa vnema pri tem očitno največkrat tudi konča ...
...Mogoče bi imela smisel gradnja iz Lesc proti BB, samo potem se bi lahko zaprl odsek proti Jesenicam....
LPL
Samo, če bi bil v Lescah vstop v postajo z južne strani. Menim, da je za bohinjsko progo smer proti Beljaku pomembnejša od smeri proti Ljubljani.
preglednik
električar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 316
Pridružen: 17.08.2006, 13:47

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a električar »

Diplomska naloga TRAJNOSTNO NAČRTOVANJE ŽELEZNIŠKE INFRASTRUKTURE
Prav je, da se take ideje obdelajo vsaj na nivoju diplomske naloge. Ideja proge med Lescami in B. Belo se mi ne zdi slaba. Bled bi bil 20, Bohinj pa 18km bližje Ljubljani. Druge variante in progo proti Bovcu pa avtorica že sama zavrne.

lp
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

Se mogoce kaj razmislja o tem da bi se avto vlak dal v celotno temno modro barvo? Vagon za potnike pa bi lahko prelepili z slikami kot kanarčka Juliske Alpe. To bi lepo zgledalo. Pa nekaj se je govorilo da se bojo na Bohinjki posodabljali SVN. Kdaj naj bi začeli z deli?
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2118
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

OBB napisal/-a:Se mogoce kaj razmislja o tem da bi se avto vlak dal v celotno temno modro barvo? Vagon za potnike pa bi lahko prelepili z slikami kot kanarčka Juliske Alpe. To bi lepo zgledalo. Pa nekaj se je govorilo da se bojo na Bohinjki posodabljali SVN. Kdaj naj bi začeli z deli?
Novi potniški vagon, ki se na AV obeta februarja, bo nosil poseben logo Avtovlaka. Kako točno bo to izgledalo, nimam pojma, naj bi pa bilo nekaj s folijo ja.
Kmalu se začne tudi prenova postaje Most na Soči, če si to mislil s posodobitvijo SVN.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a OBB »

TGV Lyria napisal/-a:
OBB napisal/-a:Se mogoce kaj razmislja o tem da bi se avto vlak dal v celotno temno modro barvo? Vagon za potnike pa bi lahko prelepili z slikami kot kanarčka Juliske Alpe. To bi lepo zgledalo. Pa nekaj se je govorilo da se bojo na Bohinjki posodabljali SVN. Kdaj naj bi začeli z deli?
Novi potniški vagon, ki se na AV obeta februarja, bo nosil poseben logo Avtovlaka. Kako točno bo to izgledalo, nimam pojma, naj bi pa bilo nekaj s folijo ja.
Kmalu se začne tudi prenova postaje Most na Soči, če si to mislil s posodobitvijo SVN.
Govorili so o celotni progi da se ji obeta posodobitev. Glede avto vlaka pa super. Kateri pa naj bi bil vagon?
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 272
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Po mojih podatkih, bo postaja Most na Soči opremljena z vso potrebno signalizacijo (ASN), nova tirna zveza za avtovlak...
Trenutno stanje je obup, tudi kar se tiče križanja (tovornih vlakov) v primeru obvoza. Nevem ali mislijo podaljšat tire, ali bo spet delo polovičarsko narejeno... :?: [-o<
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2118
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

OBB napisal/-a:Kateri pa naj bi bil vagon?
Predelan Goša Bl, menda tudi z novimi vstopno-izstopnimi vrati za kolesa.
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 377
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a miloš »

Sedanji Bl je obup,moraš biti kar malo spreten,da spraviš kolo v prostor za kolesa.Kar se tega tiče ,je bil Baat mnogo boljši.Lepo,da se bo kaj storilo v tej smeri.Pa še to bi morali naštudirati,da bi vagon vedno stal na rampi.Najbolj enostavno pa bi bilo,da bi se odprla zadnja vrata in bi šel lepo brez težav čez platonarje ven,tako kot avti.
LP Miloš
Kanarček715
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 79
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

Zanima me, ali bodo s prenovo postaje Most na Soči ukinjeni dosedanji likovni signali?
Toma
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 90
Pridružen: 23.09.2005, 18:51
Kraj: Zagreb

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Toma »

Kakšne so novice o Herkulesih na Bohinjki?

pozdrav
toma
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 655
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Ma evo, Herculesi bodo na Bohinjki že v soboto in nedeljo, glede na zaporo Gorenjke, ki jo napovedujejo...
Odgovori