Bohinjska Proga
Bohinjska Bistrica
Izvozna skupinska signala C in D na postaji Bohinjska Bistrica nista predsignalizirana (nimata predsignalov, uvozna signala kažeta enopomenske signalne znake).
Se uvaža, kot da bi kazal uvozni signal previdno, pričakuj stoj oz. omejena hitrost, pričakuj stoj?
Ali je to sploh v skladu s predpisi (Signalni pravilnik)?
Podobno je bilo na nekdani postaji Bohinjska Bela.
Lep dan Signal
Se uvaža, kot da bi kazal uvozni signal previdno, pričakuj stoj oz. omejena hitrost, pričakuj stoj?
Ali je to sploh v skladu s predpisi (Signalni pravilnik)?
Podobno je bilo na nekdani postaji Bohinjska Bela.
Lep dan Signal
Re: Bohinjska Bistrica
V voznem redu je zapisano ali uvoziš v odklon , imaš prevoz ali postanek itd. Če karkoli odstopa od voznega reda te prometnik mora ustaviti pred uvoznim signalom , oddaš dvakrat "Pazi" in ko se signal prestavi v položaj za dovoljeno ( bodisi v premo bodisi v odklon ) uvoziš v postajo kot da je izvozni signal na stoj.Signal napisal/-a:Izvozna skupinska signala C in D na postaji Bohinjska Bistrica nista predsignalizirana (nimata predsignalov, uvozna signala kažeta enopomenske signalne znake).
Se uvaža, kot da bi kazal uvozni signal previdno, pričakuj stoj oz. omejena hitrost, pričakuj stoj?
Ali je to sploh v skladu s predpisi (Signalni pravilnik)?
Podobno je bilo na nekdani postaji Bohinjska Bela.
Lep dan Signal
In ja , je v skladu s sig. pravilnikom.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Obveščanje vlaka oziroma ustavljanje pred Us pri spremembi uvoza iz preme v odklon je potrebno pri likovnih signalih, ker predsignal predsignalizira samo "pričakuj stoj" in "pričakuj prosto", ne pa tudi "pričakuj omejeno hitrost". Pri svetlobnih signalih se pa "pričakuj omejeno hitrost" predsignalizira z zeleno utripajočo. Potem so pa vedno še kombinacije spremembe tira in izjemne ustavitve, pa nekaj je obveščen, nekaj ni ...
Signal, preberi 142., 143, in 144. člen novega Prometnega pravilnika, počasi in preudarno...
Signal, preberi 142., 143, in 144. člen novega Prometnega pravilnika, počasi in preudarno...
Na večini postaj z (elektro)mehanskimi SVN je tako. Razlika je kvečjemu ta, da je na postaji dodan še samostojni predsignal, ki predsignalizira izvoznega. Trenutno je to na progi Pragersko - Ormož pogost pojav.Signal napisal/-a: Podobno je bilo na nekdani postaji Bohinjska Bela.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Eno prošnjo. Tunel pri Bukovem je bil okoli leta 1922 opremljen z sistemom za pihanje zraka vanj, tako da ni bilo problemov z dimom parnjač. Ta naprava kar vem še obstaja, ali obstajajo kake slike naprave??
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Obstajajo in sicer iz lanskega julija (7.7.2007), ko je društvo Baška dediščina imelo dan odprtih vrat. Sam pri ljubem bogu ne najdem več teh fotografij na forumu. Če se prav spomnim, je za oni dan bil še delček Koseške makete tam v gosteh. Milchy in Tine verjetno vesta več povedat
Goran
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtop ... 7239e5e9e7Gorchi napisal/-a:Obstajajo in sicer iz lanskega julija (7.7.2007), ko je društvo Baška dediščina imelo dan odprtih vrat. Sam pri ljubem bogu ne najdem več teh fotografij na forumu. Če se prav spomnim, je za oni dan bil še delček Koseške makete tam v gosteh. Milchy in Tine verjetno vesta več povedat
Tu ti pošiljam link.
letos je bilo to .... slike in zapis pa tukajlele in tukajleleGorchi napisal/-a:Obstajajo in sicer iz lanskega julija (7.7.2007), ko je društvo Baška dediščina imelo
M.
Re: Bohinjska Proga
V tej temi smo zašli na probleme urejenosti postaj/postajališč na bohinjki, pa bom odgovore kar tukaj napisala, da ne bom smetila teme o pari.
Zame največji problem bohinjke – kar se tiče postaj – pa je postaja (oz. sramota) Jesenice. Slej ko prej vsak turist, ki se vozi po bohinjki ali bi se želel voziti po njej, doživi lepote in informacijske presežke te postaje, tako da se mu lahko zgodi, da bohinjke sploh ne bo videl, ampak bo kar obstal na Jesenicah.
Tako je. Gostilne ne poznam, nikoli je nisem obiskala, vendar poznam pogled iz vlaka. Funkcija postajališča je popolnoma uničena. Mislim, da mora potnik iz ceste do tirov praktično čez gostilno, lahko se tudi motim, ampak tako izgleda iz vlaka, osebno tam še nisem bila. Postajališče dejansko daje vtis skladišča za gostilno. Potnik prej opazi velik napis Pri Matičku, kot pa napis Nomenj.Čišo napisal/-a:Nomenj pa se je tako imenoval nekoč - danes se imenuje "Pri Matičku" @mateja, midva že veva, ane?
Ker se me tudi z novim voznim redom niso usmilili in uredili povezave vlakov 2412 in 4219, o katerih stalno pišem in izgubljam živce, po novem mi bodo pa ukinili še 4210, res ne vem, kdaj se bom spet peljala tam mimo, tako da ne moram nič obljubiti. Prosim kakega fotografskega navdušenca, da opravi »mojo« nalogo.Gorchi napisal/-a: Mateja, če se Ti ljubi, lahko podkrepiš situacijo s kako sliko
Zame največji problem bohinjke – kar se tiče postaj – pa je postaja (oz. sramota) Jesenice. Slej ko prej vsak turist, ki se vozi po bohinjki ali bi se želel voziti po njej, doživi lepote in informacijske presežke te postaje, tako da se mu lahko zgodi, da bohinjke sploh ne bo videl, ampak bo kar obstal na Jesenicah.