Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

trocken napisal/-a: 31.10.2021, 17:39 In v Švici vidiš ravno na avtovlakih najbolj stare primerke lokomotiv.
Električnih. To je bistvena razlika. Če bi bila Bohinjka elektrificirana, bi bilo povsem vseeno, ali AV vleče Moped, Živa ali kaj tretjega, no edino Brižita je sitna s svojim zvokom.
Tu pa gre za smrdečo in kadečo ropotuljo. Poleti imaš v avtu izbiro samo med kuhanjem pri zaprtem oknu in dušenjem z dimnimi plini pri odprtem.
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nejac »

desiro napisal/-a: 31.10.2021, 16:08
TGV Lyria napisal/-a: 31.10.2021, 15:39
Ker se na SŽ večinoma vse imenuje z ženskimi imeni, smo ji dali ime - SILVA :D
Ste ji dali ime...ti in še kdo drug ali je spet tako kot z prenovljenimi Fiati? ....
Zgleda si je spet sam domislil ena butasta imena, tako kot za fiata...
TGV Lyria, pa malo se pozanimaj glede zadnje predstavnice te serije preden pišeš bedarije.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Nejac napisal/-a: 01.11.2021, 12:27
desiro napisal/-a: 31.10.2021, 16:08
TGV Lyria napisal/-a: 31.10.2021, 15:39
Ker se na SŽ večinoma vse imenuje z ženskimi imeni, smo ji dali ime - SILVA :D
Ste ji dali ime...ti in še kdo drug ali je spet tako kot z prenovljenimi Fiati? ....
Zgleda si je spet sam domislil ena butasta imena, tako kot za fiata...
TGV Lyria, pa malo se pozanimaj glede zadnje predstavnice te serije preden pišeš bedarije.
Realno mi je čisto vseeno ali je zadnja ali ne, te kripe bi morale že davno odpeljati svoje zadnje vožnje.
Nisem si pa ne Miše ne Silve izmislil jaz. Miša je nastala na tem forumu pod taktirko @Nurmi-ja - post je še vedno objavljen in ga lahko greš iskat, če hočeš.
Silva je pa nastalo iz zgodb o lastništvu dotične mašine, ki na veliko krožijo okrog in so čisto verjetno resnične.

p.s. Sem se potrudil in poiskal točni post, ki je "rodil" Mišo.
Nurmi napisal/-a: 06.07.2011, 19:02 Ta Fiat je kot Miša Molk. Na staro karoserijo so naredili "facelifting",luposukcijo,pa še povečali joške.Brisalci so pa na zrak.Kot na Reganu.Na lokomotivi je elektrike za vleči 2000t,za brisalce jo pa zmanjka. :lol:
...in potem sta @Dirigent in @trocken prenovljenega Fiata krstila za Mišo.
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: 01.11.2021, 13:54

Miša je nastala na tem forumu pod taktirko @Nurmi-ja - post je še vedno objavljen in ga lahko greš iskat, če hočeš.
Silva je pa nastalo iz zgodb o lastništvu dotične mašine, ki na veliko krožijo okrog in so čisto verjetno resnične.

p.s. Sem se potrudil in poiskal točni post, ki je "rodil" Mišo.
Nurmi napisal/-a: 06.07.2011, 19:02 Ta Fiat je kot Miša Molk. Na staro karoserijo so naredili "facelifting",luposukcijo,pa še povečali joške.Brisalci so pa na zrak.Kot na Reganu.Na lokomotivi je elektrike za vleči 2000t,za brisalce jo pa zmanjka. :lol:
...in potem sta @Dirigent in @trocken prenovljenega Fiata krstila za Mišo.
V raznoraznih objavah povsod pišeš o tem kako naj bi železničarji klicali garnituro Miša, ničkolikokrat si že bil opomnjen da temu ni tako.
To kar je napisal @Nurmi ni poimenovanje motornika Miša ampak le hudomušna primerjava.

Sta @Dirigent in @trocken železničarja?
Tudi če sta...če dva kličeta neko stvar Miša še ne pomeni da je to takšno ime kot npr Živa, Brižita, Gomulka itd. Ime pač ni kultno dokler zares vsi železničarji ob omembi imena ne vedo točno za katero lokomotivo gre.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Sta @Dirigent in @trocken železničarja?
Tudi če sta...če dva kličeta neko stvar Miša še ne pomeni da je to takšno ime kot npr Živa, Brižita, Gomulka itd.
Ime gor ali dol, tem ropotajočim prduljam bi morala država odvzeti obratovalno dovoljenje iz okoljskih razlogov. Sem lani hodil po Julijani nekaj 100 metrov nad železnico v Grapi in se je slišal gromozanski moteč hrup..... Čudi me pa, da ljudje na tem koncu prebavljajo takšno sranje in se ne upro. Končno se valja nekoliko tišjih Reaganov kar precej po Ljubljanski postaji, če pa železnica resno hoče voziti avtovlake, je pa že skrajni čas da uporabi ekološko bolj primerno lokomotivo!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

desiro napisal/-a: 01.11.2021, 18:12
V raznoraznih objavah povsod pišeš o tem kako naj bi železničarji klicali garnituro Miša, ničkolikokrat si že bil opomnjen da temu ni tako.
To kar je napisal @Nurmi ni poimenovanje motornika Miša ampak le hudomušna primerjava.

Sta @Dirigent in @trocken železničarja?
Tudi če sta...če dva kličeta neko stvar Miša še ne pomeni da je to takšno ime kot npr Živa, Brižita, Gomulka itd. Ime pač ni kultno dokler zares vsi železničarji ob omembi imena ne vedo točno za katero lokomotivo gre.
In kaj hočeš s tem dokazati? Da ste železničarji edini posvečeni, ki lahko vozilom izbirate imena?
Tudi 363 je moral nekdo "hudomušno primerjati" z Brigitte Bardot, da je nastalo ime Brižita. Pa 342 z mopedom (od kje sploh to.... #-o ), pa 713 je samo zaradi barve postal Kanarček (kot da ga nikoli ne bodo prebarvali - oh wait!). In potem se usajate nad čisto posrečeno primerjavo z Mišo Molk, ki je dala vzdevek Miši.
Ljubitelj napisal/-a: 01.11.2021, 20:12 Čudi me pa, da ljudje na tem koncu prebavljajo takšno sranje in se ne upro.
Smo navajeni. Vse dokler - beri spodaj.
Ljubitelj napisal/-a: 01.11.2021, 20:12 če pa železnica resno hoče voziti avtovlake, ...
Jih noče. Avtovlak je pritisk lokalcev, ki ga uporabljamo. SŽ se gladko fučka zanj. Klodič vagon je nastal zgolj zaradi pritiska lokalnih iniciativ, ki jim poveljuje @Čišo.
Ljubitelj napisal/-a: 01.11.2021, 20:12 ...je pa že skrajni čas da uporabi ekološko bolj primerno lokomotivo!
Tragika cele zgodbe! Lokomotiva je bila, prišla je 2017 skupaj s Klodič vagonom. Najboljša sezona avtovlaka kadarkoli.
Zakaj pa misliš, da lokalci (razen redkih orgazmerjev na kripe) tako sovražimo Silvo in bi jo raje videli v jeseniškem plavžu kot kjerkoli drugje? Ker smo imeli super mašino za avtovlak, pa so jo po 1 letu vrnili najemodajalcu. Ma me ne bo noben prepričal, da je ceneje vleči AV s požeruško Silvo z dvojno zasedbo kot s Herculesom. In da mašina namesto odpisa dobi še revizijo za naslednjih 8 - 12 let (halo, takrat bo imela 60 let!!!) je res pokazatelj odnosa SŽ do avtovlaka. Oziroma, če ni to, pa dejstvo, da se za dotično mašino skrivajo hudi interesi nekoga. (Samo potem naj se nihče ne usaja nad vzdevkom, ki smo ji ga dali.)
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Nejac »

TGV Lyria napisal/-a: 01.11.2021, 20:45 In da mašina namesto odpisa dobi še revizijo za naslednjih 8 - 12 let (halo, takrat bo imela 60 let!!!) je res pokazatelj odnosa SŽ do avtovlaka.
Vse pohvale SŽju ali komurkoli pač že za to izvrstno potezo =D> Tako se kaže pravi odnos do teh lokomotiv =D> Naj mašina še vrsto let lepo služi avtovlaku in veselo ter brez okvar brunda po baški grapi. Za piko na i, bi pa poleg španke pasal na avtovlak še Baat v barvi kanarčka.
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 780
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a trocken »

Nejac napisal/-a: 01.11.2021, 22:53
TGV Lyria napisal/-a: 01.11.2021, 20:45 In da mašina namesto odpisa dobi še revizijo za naslednjih 8 - 12 let (halo, takrat bo imela 60 let!!!) je res pokazatelj odnosa SŽ do avtovlaka.
Vse pohvale SŽju ali komurkoli pač že za to izvrstno potezo =D> Tako se kaže pravi odnos do teh lokomotiv =D> Naj mašina še vrsto let lepo služi avtovlaku in veselo ter brez okvar brunda po baški grapi. Za piko na i, bi pa poleg španke pasal na avtovlak še Baat v barvi kanarčka.
Odlična poteza. To je prispevek slovenskih železnic k okoljski konferenci v Glasgowu. Še pešbus naj uvedejo, da bodo v trendu. Saj včasih si s pešbusom bolj točno na cilju...
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ustanoviti bi se morala nova firma s turistično-prevozno dejavnostjo,z lastništvom Tolminske in Bohinjske občine + delež države, lahko še kdo poleg, ki bi upravljala in tržila avtovlak izven sistema SŽ. Garniture in lokomotive bi imela najete, infrastruktura je državna torej... To kar je sedaj ne služi več svojemu namenu.
preglednik
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a desiro »

TGV Lyria napisal/-a: 01.11.2021, 20:45 In kaj hočeš s tem dokazati? Da ste železničarji edini posvečeni, ki lahko vozilom izbirate imena?
Tudi 363 je moral nekdo "hudomušno primerjati" z Brigitte Bardot, da je nastalo ime Brižita. Pa 342 z mopedom (od kje sploh to.... #-o ), pa 713 je samo zaradi barve postal Kanarček (kot da ga nikoli ne bodo prebarvali - oh wait!). In potem se usajate nad čisto posrečeno primerjavo z Mišo Molk, ki je dala vzdevek Miši.


Potem v svojih člankih in objavah ne piši da garnituro tako poimenujrmo železničarji.
Ampak napiši da tako garnituro imenuje majhen krog ljubiteljev....

Glede mopeda pa no ja... če bi bil strojevodja in bi imel licenco zanj bi dobro vedel zakaj je moped tako pa pač.... le čevlje sodi naj kopitar.

Glede Španke in avtovlaka pa le to... pri tej seriji lokomotiv se nič ne kvari če vleče avtovlak.... podobno kot ne pri Reganu če vleče pulmana...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 385
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a kvak »

Ljubitelj napisal/-a: 01.11.2021, 20:12
Sta @Dirigent in @trocken železničarja?
Tudi če sta...če dva kličeta neko stvar Miša še ne pomeni da je to takšno ime kot npr Živa, Brižita, Gomulka itd.
Ime gor ali dol, tem ropotajočim prduljam bi morala država odvzeti obratovalno dovoljenje iz okoljskih razlogov. Sem lani hodil po Julijani nekaj 100 metrov nad železnico v Grapi in se je slišal gromozanski moteč hrup..... Čudi me pa, da ljudje na tem koncu prebavljajo takšno sranje in se ne upro. Končno se valja nekoliko tišjih Reaganov kar precej po Ljubljanski postaji, če pa železnica resno hoče voziti avtovlake, je pa že skrajni čas da uporabi ekološko bolj primerno lokomotivo!
nekje sem bral da tudi v ZDA obnavljajo te stare lokomotive ravno zaradi enostavnega in poceni vzdrževanja..
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a mkx »

Resna obnova starih lokomotiv (recimo SD-40) pomeni, da je na koncu rezultat skoraj nova lokomotiva: novejši motor (recimo EMD 710-8 namesto 645-12), novo krmilno avtomatiko itd. Več ali manj od stare ostane frem, podstavna vozička in morda vlečni motorji. Nekaj takega kot je delal TŽV Gredelj za NREC (iz Karavel so naredili nove lokomotive za Maroko sicer z motorji EMD 645-16) ali pa SŽ VIT Maribor (prenova Makedonskih Đuric).

To, kar so naredili na Španki 020, je bil en spodoben servis, nič več.
LP, Metod
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

kvak napisal/-a: 03.11.2021, 18:53
nekje sem bral da tudi v ZDA obnavljajo te stare lokomotive ravno zaradi enostavnega in poceni vzdrževanja..
To ni nič novega čez lužo. Obnavljajo vse sorte. Ni pa ravno glavni razlog v tem da je poceni vzdrževanje, ampak ta, da je "rebuild" cenejši od nakupa novega. V Ameriki večina zelo gleda na krivulji strošek/dobičkonosnost. Velikokrat potem na koncu podjetja, kjer mora prevladat druga stvar, postanejo nekonkurenčna.

Je pa tudi na cesti enako. Na primer, danes se ti bolj izplača iztrošen lastni highway tovornjak predelati v citytruck, kot kupiti novega. Narediš komplet revizijo motorja, odstraniš del kabine, ki je namenjena spanju in si prišel z manj stroški čez. Pa še adblue tekočine oz. DEF ne rabiš. Ker je tovornjakov čez lužo na milijone, je tudi rezervnih delov dovolj.

Drugače govoril si o tem.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Nationa ... nt_Company
sierra5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 85
Pridružen: 11.02.2019, 9:04

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a sierra5 »

Speaking of avtovlak. Sploh zdaj v zvezi s tem, ko uletijo tudi uradno čehi v TP zgodbo. A to je organizirano tako, da ga trži SŽPP, tovorni pa samo daje v najem lokomotivo, ali je kak drug aranžma?

Nekako si ne predstavljam da bodo čehi preveč veseli, da bodo dolgoročno imeli lager rezervnih delov samo za eno ali dve eksot lokomotivi, pa še od tega eno izključno za avtovlak, ki je dejansko stvar SŽPP-ja in ne TP-ja.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Bohinjska Proga

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

sierra5 napisal/-a: 04.11.2021, 18:01 Speaking of avtovlak. Sploh zdaj v zvezi s tem, ko uletijo tudi uradno čehi v TP zgodbo. A to je organizirano tako, da ga trži SŽPP, tovorni pa samo daje v najem lokomotivo, ali je kak drug aranžma?

Nekako si ne predstavljam da bodo čehi preveč veseli, da bodo dolgoročno imeli lager rezervnih delov samo za eno ali dve eksot lokomotivi, pa še od tega eno izključno za avtovlak, ki je dejansko stvar SŽPP-ja in ne TP-ja.
Mašina NI last TP! Ravno to je "fora" te Silve (644-020). Uradno je mašina last SŽ-VIT (ena in edina!) in zaradi tega so jo prav zaradi razprtij med pod-firmami SŽ pred 10 leti že hoteli prodati v Albanijo (škoda, ker je res niso!). O tem je bilo kar nekaj govora na forumu, mislim da se je pisalo leto 2010 ali 2011, ko je imela prejšnjo veliko revizijo. Kaj pa dejansko stoji za njo - verjetno neki hudi interesi nekoga, da se jo še vedno vlači na avtovlak in se ji dela revizije.
TP posoja kvečjemu rezervne mašine, torej Regane zadnjih par mesecev do danes, ko se je Silva tudi uradno vrnila na avtovlak in je v Baški grapi razglašen dan žalovanja.

EDIT: 2013 je bilo, avgusta. Sem našel tudi ustrezne citate na forumu, da me ne bo kdo spet obtožil, da si izmišljujem zgodbice.
desiro napisal/-a: 02.11.2021, 23:26 Glede Španke in avtovlaka pa le to... pri tej seriji lokomotiv se nič ne kvari če vleče avtovlak....
Kdo pa govori o okvarah? Gre se samo za to, da se je demoderniziralo že moderniziran avtovlak. To je naša zamera do Silve in SŽ. Hočemo Herculesa nazaj!
Zadnjič spremenil TGV Lyria, dne 04.11.2021, 21:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori