Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
@Čišo
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano
Re: Bohinjska Proga
Kakšno bo pa postajališče? Ali bojo naredili novi peron 2 tira da lahko se kaj križa? Mislim pa da bi bilo dobro na vseh postajah postavit perone ki so malo širši in dat lep asfalt. Ali pa v Boh. Bistrici dat asfalt med postajo in prvim tirom. Me pa zanima kaj menjajo na postaji Podbrdo na kretnici 1. Ter pri GSM-R stolpu v Podbrdu opažam neke stebre kot za signale in nekake jaške, a je to za nove kretnice.gorican napisal/-a:@Čišo
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano
Re: Bohinjska Proga
1. Zakaj bi na razdalji 3 km od Nove Gorice delali izogibališče?OBB napisal/-a: Kakšno bo pa postajališče? Ali bojo naredili novi peron 2 tira da lahko se kaj križa? Mislim pa da bi bilo dobro na vseh postajah postavit perone ki so malo širši in dat lep asfalt.
2. Zakaj asfalt? Dosti bolj normalno je tlakovano, kot večina modernih peronov na prekmurski progi ali v Avstriji.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Novo postajališče na bi bilo menda premaknjeno povsem na začetek Solkana, tik pod postajališčem mestnega prometa. Kako je mišljen dostop iz perona na nivo ceste? Verjetno stopnišče?
preglednik
Re: Bohinjska Proga
preglednik napisal/-a:Novo postajališče na bi bilo menda premaknjeno povsem na začetek Solkana, tik pod postajališčem mestnega prometa. Kako je mišljen dostop iz perona na nivo ceste? Verjetno stopnišče?
Kakšna foto dokumentacija že obstaja?
Re: Bohinjska Proga
U, počasi, fantje ... Odgovovarjam po meni dostopnih informacijah.
V Bohinjski Bistrici je tlakovanje postajnega platoja in dostopov na perone že v teku. Kaj se dela v Podbrdu ne vem, je pa skoraj gotovo v povezavi z GSM-R.
Marko, tak je pač rezultat dogovorov, bolje rečeno pogajanj. Vsega žal ne moremo doseči. Drznem si reči, da so vse te navedene izboljšave že kar dober izplen, sploh glede na to, da pogrešam malo več angažmaja s strani občin, turističnih organizacij in civilne družbe.TGV Lyria napisal/-a:Ali ni bilo rečeno da se bo odstranil CEL oddelek sedežev? Tisti najbližje prtljažnemu oddelku seveda.Čišo napisal/-a:
Glede koles: včeraj se je z Bohinjke poslovil zadnji originalni fiat (041), kar je sicer del plana reševanja kolesarske problematike (serija 000 ima namreč pod sedeži radiatorje, zato ni mogoče odstraniti sedežev za namen prevoza koles). Obljubljeno je, da bodo od konca junija vsi motorniki imeli odstranjeno daljšo vrsto sedežev v krajšem oddelku (pri WC-ju). Kdaj bosta vlaka 4292 in 601 začela voziti v dvojni sestavi, me prosim ne sprašuj - danes bi že morala, saj je zaradi gneče nastala precejšnja zamuda.
Je pa ena obljuba že prelomljena. 041 se je res poslovil, a četrte Miše ne bo... k nam je prišel "klasičen" 813-121.
Staro postajališče je del JŽI v upravljanju SŽ in je torej odvisno od medsebojnega dogovora SŽ in Ministrstva za infrastrukturo, kaj bodo s starim postajališčem po izgradnji novega.gorican napisal/-a:@Čišo
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano
Novo postajališče bo narejeno po veljavnih standardih (višina in širina perona), imelo naj bi manjše zavetišče (nadstrešek), osnovno razsvetljavo, parkirno mesto za invalide ... Govorimo o postajališču in ne o postaji, torej ne bo dodatnih tirov in možnosti križanja. Res je, kar pravi @TGV Lyria, da izogibališče 3 km iz NG nima smisla. Mogoče se sliši nekoliko paradoksalno, ampak za povečanje prepustnosti na BP (prepolovitev sedanjih medpostajnih intervalov) bi potrebovali izogibališča Šmaver, Avče, Soteska ... Ta stari Avstrijci so že vedeli!OBB napisal/-a:Kakšno bo pa postajališče? Ali bojo naredili novi peron 2 tira da lahko se kaj križa? Mislim pa da bi bilo dobro na vseh postajah postavit perone ki so malo širši in dat lep asfalt. Ali pa v Boh. Bistrici dat asfalt med postajo in prvim tirom. Me pa zanima kaj menjajo na postaji Podbrdo na kretnici 1. Ter pri GSM-R stolpu v Podbrdu opažam neke stebre kot za signale in nekake jaške, a je to za nove kretnice.gorican napisal/-a:@Čišo
A se po izgradnji novega postajališča v Solkanu, zdajšnje ukine in zravna z zemljo?
Upam da, ker sedaj služi le vandalom, da se z spreji iživljajo na stenah hiške in ostali "nočni obiskovalci" tam puščajo prazne steklenice.Skratka svinjarijo za seboj
p.s. upam, da bo novo postajališče redno vzdrževano
V Bohinjski Bistrici je tlakovanje postajnega platoja in dostopov na perone že v teku. Kaj se dela v Podbrdu ne vem, je pa skoraj gotovo v povezavi z GSM-R.
Dostop do postajališča je predviden tako po stopnišču s parkirišča ob obračališču mestnega avtobusa kot po ulici, ki vodi ob progi in predstavlja tudi intervencijski dostop. Tik ob peronu naj bi bilo tudi parkirno mesto za invalide.preglednik napisal/-a:Novo postajališče na bi bilo menda premaknjeno povsem na začetek Solkana, tik pod postajališčem mestnega prometa. Kako je mišljen dostop iz perona na nivo ceste? Verjetno stopnišče?
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Bohinjska Proga
Hvala Čišo za odgovor/e
Sedaj našel na spletu, mislim oz. kar verjamem, da ta zadeva še ni bila omenjena na forumu
Foto: Parkirišče za avtodome - več kot dobrodošla pridobitev Bohinjske Bistrice
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/fot ... ice/391160
Sedaj našel na spletu, mislim oz. kar verjamem, da ta zadeva še ni bila omenjena na forumu
Foto: Parkirišče za avtodome - več kot dobrodošla pridobitev Bohinjske Bistrice
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/fot ... ice/391160
Re: Bohinjska Proga
No no... še prej bi bile nujne Plave, Kanal, Podmelec, Hudajužna, Bohinjska Bela, Vintgar... tu bi bili tudi potniki, ne zgolj izogibanje.Čišo napisal/-a: Mogoče se sliši nekoliko paradoksalno, ampak za povečanje prepustnosti na BP (prepolovitev sedanjih medpostajnih intervalov) bi potrebovali izogibališča Šmaver, Avče, Soteska ... Ta stari Avstrijci so že vedeli!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Se strinjam s Čišom (Čišotom). Vsaj, če bi kdaj hoteli na Bohinjski progi uvesti urni taktni promet. Je pa res da so vse postaje narejene še po standardih s konca 19. stoletja in ne pašejo več v današnji čas.TGV Lyria napisal/-a:No no... še prej bi bile nujne Plave, Kanal, Podmelec, Hudajužna, Bohinjska Bela, Vintgar... tu bi bili tudi potniki, ne zgolj izogibanje.Čišo napisal/-a: Mogoče se sliši nekoliko paradoksalno, ampak za povečanje prepustnosti na BP (prepolovitev sedanjih medpostajnih intervalov) bi potrebovali izogibališča Šmaver, Avče, Soteska ... Ta stari Avstrijci so že vedeli!
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Govora je bilo o izogibališčih v prometnem smislu (po sedanjem grafikonu je kakšna "telovadba" skoraj nemogoča), za potnike pa seveda potrebujemo še vse kaj drugega. Vse postaje in postajališča bi morali estestko in funkcionalno prenoviti ter nanje umestiti dejavnosti, ki ohranjajo stavbo živo ter poleg vsega ostalega nudijo tudi storitve za potnike (prodajo vozovnic, informiranje, izposojo koles ...).TGV Lyria napisal/-a:No no... še prej bi bile nujne Plave, Kanal, Podmelec, Hudajužna, Bohinjska Bela, Vintgar... tu bi bili tudi potniki, ne zgolj izogibanje.Čišo napisal/-a: Mogoče se sliši nekoliko paradoksalno, ampak za povečanje prepustnosti na BP (prepolovitev sedanjih medpostajnih intervalov) bi potrebovali izogibališča Šmaver, Avče, Soteska ... Ta stari Avstrijci so že vedeli!
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Bohinjska Proga
Seveda, ampak po pameti. Mislim, da se pri modernizaciji ponekod dela neumnosti, ko se postavlja "moderne" postajne zgradbe in se ruši stare, ki jim sicer ni nič manjkalo (primer Murska Sobota). Pa nimam nič proti modernemu, ampak železniške postaje med Bledom in Sežano so neke vrste kulturna dediščina, ki pripomore k lepoti pokrajine. Kar je nujno je, da se spravi v red notranjost - čakalnica, prometni urad,... -Čišo napisal/-a:Govora je bilo o izogibališčih v prometnem smislu (po sedanjem grafikonu je kakšna "telovadba" skoraj nemogoča), za potnike pa seveda potrebujemo še vse kaj drugega. Vse postaje in postajališča bi morali estestko in funkcionalno prenoviti ter nanje umestiti dejavnosti, ki ohranjajo stavbo živo ter poleg vsega ostalega nudijo tudi storitve za potnike (prodajo vozovnic, informiranje, izposojo koles ...).TGV Lyria napisal/-a:No no... še prej bi bile nujne Plave, Kanal, Podmelec, Hudajužna, Bohinjska Bela, Vintgar... tu bi bili tudi potniki, ne zgolj izogibanje.Čišo napisal/-a: Mogoče se sliši nekoliko paradoksalno, ampak za povečanje prepustnosti na BP (prepolovitev sedanjih medpostajnih intervalov) bi potrebovali izogibališča Šmaver, Avče, Soteska ... Ta stari Avstrijci so že vedeli!
in da se doda še avtomate za vozovnice in informacije,
VARNO parkirišče za kolesa + izposoja
zemljevidi, vozni redi, turistični prospekti,
pot do perona pod streho,
na večjih postajah pa še gostinska ponudba ali trgovina
in še kaj...
Ne vem tudi, koliko imate na vašem koncu uporabnikov postaje, ki nimajo namena potovati z vlakom. Taki na postajah nimajo kaj delat .
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Bohinjska Proga
Pa še to. Izogibališča, ki bi jih potrebovali, da bi bili vsi odseki krajši od 10km:
Jesenice - Bled 10km Vintgar razdeli odsek na 2x5km,
Bled - Bistrica 18km novi izogibališči na drugem koncu Obrneta in malo pred Nomenjem razdelita na 3x6km ali pa Soteska na 2x9km
Bistrica - Podbrdo 7km tukaj ni kaj, dvotirna proga ali pa še bolje kolesarska steza poleg obstoječega tira (ob upoštevanju, da se uredi odvodnjavanje)
Podbrdo - Grahovo 12km Hudajužna razdeli odsek na 2x6km
Grahovo - Most na Soči 9km Podmelec razdeli odsek na 3+6km (na sredini odseka bi bilo izogibališče sicer tam pri dveh mostocih čez Bačo)
Most na Soči - Anhovo 18km novi izogibališči pod Gorenjim Logom in pod Bodrežom (3x6km) ali pa Avče (2x9km)
Anhovo - Nova Gorica 16km pod Zagoro in pod vodnim zbiralnikom (vsaj mislim, da je to tista zgradba pod Sveto Goro) 3x5km ali pa Šmaver (2x8km)
Nova Gorica - Prvačina 11km Volčja Draga (7+4km)
Prvačina - Štanjel 13km Branik (6+7km)
Štanjel - Sežana 16km pri Skopem in pri Krepljah (5+5+6km) ali Dutovlje pod vasjo (2x8km)
Potem se pa samo ( ) še spravi v red SVN, progo za 80-100km/h, postaje, garniture, vozni red, elektrifikacija, lok Lesce-Bled j., lok Sežana, prevoz koles, povezava s turističnimi organizacijami in smo na konju .
Mala mal´ca
Jesenice - Bled 10km Vintgar razdeli odsek na 2x5km,
Bled - Bistrica 18km novi izogibališči na drugem koncu Obrneta in malo pred Nomenjem razdelita na 3x6km ali pa Soteska na 2x9km
Bistrica - Podbrdo 7km tukaj ni kaj, dvotirna proga ali pa še bolje kolesarska steza poleg obstoječega tira (ob upoštevanju, da se uredi odvodnjavanje)
Podbrdo - Grahovo 12km Hudajužna razdeli odsek na 2x6km
Grahovo - Most na Soči 9km Podmelec razdeli odsek na 3+6km (na sredini odseka bi bilo izogibališče sicer tam pri dveh mostocih čez Bačo)
Most na Soči - Anhovo 18km novi izogibališči pod Gorenjim Logom in pod Bodrežom (3x6km) ali pa Avče (2x9km)
Anhovo - Nova Gorica 16km pod Zagoro in pod vodnim zbiralnikom (vsaj mislim, da je to tista zgradba pod Sveto Goro) 3x5km ali pa Šmaver (2x8km)
Nova Gorica - Prvačina 11km Volčja Draga (7+4km)
Prvačina - Štanjel 13km Branik (6+7km)
Štanjel - Sežana 16km pri Skopem in pri Krepljah (5+5+6km) ali Dutovlje pod vasjo (2x8km)
Potem se pa samo ( ) še spravi v red SVN, progo za 80-100km/h, postaje, garniture, vozni red, elektrifikacija, lok Lesce-Bled j., lok Sežana, prevoz koles, povezava s turističnimi organizacijami in smo na konju .
Mala mal´ca
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Za začetek bi zadostovalo, če bi aktivirali nezasedene postaje in tiste postelje zmetali ven iz prometnih pisarn. Sicer pa ni treba izumljat tople vode, pod staro Avstrijoje je tod vozilo po 70 parov vlakov dnevno in to s parno vleko.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
...fant... ...leta 1906, ko je "zlaufala" Bohinjka do Trsta, je bila postaja na vsakih 5-6 km, bohinjski in karavanški predor pa sta bila dvotirna, ker je bila razdalja med postajama na obeh straneh večja...... ...in je bil "interval" na celotni progi enak....
...mal preglej literaturo.... ...tud' na Forumu se je o tem že pisalo....pa boš mogoče ugotovil, da so že takrat marsikaj znali in vedeli...
...mal preglej literaturo.... ...tud' na Forumu se je o tem že pisalo....pa boš mogoče ugotovil, da so že takrat marsikaj znali in vedeli...
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Mislim, da je bila proga skozi Bohinjski tunel zmeraj enotirna (voda). Razdalje med postajami so bile tudi večje npr. Avče - Most na Soči 8 km. Postaj pa je bilo ravno toliko kot danes z izjemo Soteske in Šmavra. Res pa je bilo veliko postaj spremenjenih v postajališča, tista, ki so ostala pa so samo delno zasedena.
preglednik