Bohinjska Proga
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Sedaj se bo lahko zopet v miru zarasla. Ali pa so v ozadju kakšni načrti, za katere ne vemo.
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Bohinjska Proga
Očito da Talijani misle ozbiljno na tu vezu. UIC 60 šine, granit a ne vapnenac, naravno jer su pragovi betonski.. Pruga je najvjerojatnije D4 , 22.5 t/os 8t/m.
Re: Bohinjska Proga
Lih tako za by the way
V facebook skupini Bohinjska proga, je en Italijan komentiral oziroma pojasnil, da se še ne ve kdaj se bo obnovilo preostali del proge na slovenski strani med Repentaborom in Krepljami, ker ni denarja.
Je pa nekdo prav tako v skupini Bohinjska proga, objavil fotografijo prenove strehe(stara azbestna kritina se poslavlja) postajne zgradbe v Repentaborju, ki je v teku.
V facebook skupini Bohinjska proga, je en Italijan komentiral oziroma pojasnil, da se še ne ve kdaj se bo obnovilo preostali del proge na slovenski strani med Repentaborom in Krepljami, ker ni denarja.
Je pa nekdo prav tako v skupini Bohinjska proga, objavil fotografijo prenove strehe(stara azbestna kritina se poslavlja) postajne zgradbe v Repentaborju, ki je v teku.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Bohinjska Proga
Pa to i nije neka duga relacija da se ne bi našlo ...nekaj drobiža.. Koliko se samo uložilo do Ribnice/Kočevja...
Re: Bohinjska Proga
Zdravo!
Seveda je zgraditiev zveznega loka stvar, ki jo je treba pozdraviti in podpreti. Samo spomnil pa bi, da je tukaj proga nekoč že bila, še pred zgraditvijo bohinjske proge. Proga (stara) Gorica - Ajdovščina. Morda je spodnji ustroj še uporaben, v kolikor bi novogradnja potekala po nekdanji trasi?
In še zanimivost - med Šempetrom in Prvačino je po prvi svetovni vojni, ko je ta del Slovenije pripadel Italiji, nekaj časa obstajala 3-tirna proga - vsekakor unikat na progah po slovenskem ozemlju!
(Skoraj sem se zmotil in po asociaciji na 2 TDK zapisal, da je to bil "tir s 3 progami" ! ).
LP - Peter
Seveda je zgraditiev zveznega loka stvar, ki jo je treba pozdraviti in podpreti. Samo spomnil pa bi, da je tukaj proga nekoč že bila, še pred zgraditvijo bohinjske proge. Proga (stara) Gorica - Ajdovščina. Morda je spodnji ustroj še uporaben, v kolikor bi novogradnja potekala po nekdanji trasi?
In še zanimivost - med Šempetrom in Prvačino je po prvi svetovni vojni, ko je ta del Slovenije pripadel Italiji, nekaj časa obstajala 3-tirna proga - vsekakor unikat na progah po slovenskem ozemlju!
(Skoraj sem se zmotil in po asociaciji na 2 TDK zapisal, da je to bil "tir s 3 progami" ! ).
LP - Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Izgradnja loka proti Sežani pomeni, da bo postaja Volčja Draga prevzela večji del funkcij, ki jih ima danes Nova Gorica (menjava lokomotiv FS-SŽ). V Novi Gorici se praktično ne bo dogajalo nič več. Tovornih vlakov po Bohinjski progi ni, potniških v obe smeri je pa tudi zelo malo.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Volčja Draga ni postaja, je samo postajališče.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Potem pa verjetno na ŽP Prvačina.
Re: Bohinjska Proga
Ni treba menjat lokomotive. Možnosti je veliko, vse je odvisno ali zgradijo samo lok ali še kaj več. Lahko bi peljal vlak iz Sežane do Gorice in obratno. Sej ni treba da Italijani vozijo k nam lahko mi k njim in obratno. Odsek Gorica - Nova Gorica elektrificiat in ne bo nobenih težav.
Re: Bohinjska Proga
Zakaj bi pa sploh menjavali lokomotive, če pa iz prometnih razlogov po izgradnji loka to ne bo več potrebno. Niso daleč časi, ko bo en sam prevoznik opravil vso vožnjo.
LPL
LPL
Re: Bohinjska Proga
Ena od možnosti bi bila lahko tudi ureditev tovorne postaje na območju Vrtojbe (torej med zveznima lokoma), kjer je v bližini industrijsko območje in kjer so bile pobudbe, da bi se vzpostavil logistični center, poleg tega pa bi v tem primeru postaja Vrtojba služila vsem smerem vožnje in bi lahko v celoti prevzela vse funkcije sedanje tovorne postaje Nova Gorica. Tudi na italijanski strani so bile pobudbe, da bi se na območju nekdanjega mejnega prehoda vzpostavil zaledni terminal pristanišča Trst. To območje ima zato velik potencial, s sodelovanjem in pravimi projekti bi se lahko pripomoglo k temu, da bi to območje bolj zaživelo, saj se nahaja na strateški lokaciji. Zato je dolgoročno izgradnja lokov po mojem mnenju nujna, čeprav obstaja možnost da se bo zaradi tega v začetku izgubilo nekaj delovnih mest, vendar se bo vsaj dolgoročno ohranil tovorni promet na tej relaciji. Brez vlaganj v infrastrukturo pa bo Severna Primorska postala še večje slepo črevo na slovenskem železniškem omrežju kot je sedaj, zato bi bilo potrebno take pobudbe podpreti, če se želi dolgoročno ohraniti tovorni promet na tej relaciji.
Re: Bohinjska Proga
ŽELEZNIŠKO VOZLIŠČE NA GORIŠKEM: Povezati Šempeter, Vrtojbo in obe Gorici
Evropska poslanka Patricija Šulin (EPP/SDS) je na današnjem srečanju z župani na Goriškem govorila o projektu za oživitev železniškega vozlišča Gorica-Nova Gorica-Šempeter-Vrtojba. Slednji spada med 15 takih v EU, ki jih želijo vzpostaviti, da bi s tem povečali možnost za hitrejši razvoj območij in boljšo povezavo med državami.
Medtem ko je Italija z vključitvijo med strateške projekte za izgradnjo manjkajočega polkrožnega dela železniške proge zagotovila 4,5 milijona evrov, Slovenija tega projekta ni uvrstila na seznam strateških. To bi pomenilo, da bi okrog pol milijona evrov finančnih sredstev lahko pridobila iz evropskih skladov.
http://regionalgoriska.si/novica/zelezn ... obe-gorici
Evropska poslanka Patricija Šulin (EPP/SDS) je na današnjem srečanju z župani na Goriškem govorila o projektu za oživitev železniškega vozlišča Gorica-Nova Gorica-Šempeter-Vrtojba. Slednji spada med 15 takih v EU, ki jih želijo vzpostaviti, da bi s tem povečali možnost za hitrejši razvoj območij in boljšo povezavo med državami.
Medtem ko je Italija z vključitvijo med strateške projekte za izgradnjo manjkajočega polkrožnega dela železniške proge zagotovila 4,5 milijona evrov, Slovenija tega projekta ni uvrstila na seznam strateških. To bi pomenilo, da bi okrog pol milijona evrov finančnih sredstev lahko pridobila iz evropskih skladov.
http://regionalgoriska.si/novica/zelezn ... obe-gorici
Re: Bohinjska Proga
Kaj pa bodo naredili, da je potrebnih 5 mio evrov?gorican napisal/-a:ŽELEZNIŠKO VOZLIŠČE NA GORIŠKEM: Povezati Šempeter, Vrtojbo in obe Gorici
Evropska poslanka Patricija Šulin (EPP/SDS) je na današnjem srečanju z župani na Goriškem govorila o projektu za oživitev železniškega vozlišča Gorica-Nova Gorica-Šempeter-Vrtojba. Slednji spada med 15 takih v EU, ki jih želijo vzpostaviti, da bi s tem povečali možnost za hitrejši razvoj območij in boljšo povezavo med državami.
Medtem ko je Italija z vključitvijo med strateške projekte za izgradnjo manjkajočega polkrožnega dela železniške proge zagotovila 4,5 milijona evrov, Slovenija tega projekta ni uvrstila na seznam strateških. To bi pomenilo, da bi okrog pol milijona evrov finančnih sredstev lahko pridobila iz evropskih skladov.
http://regionalgoriska.si/novica/zelezn ... obe-gorici