Danes sem bil v Baški grapi in sem opazil eno kar dolgo počasno vožnjo 20 km/h na odseku med Hudojužno in predorom Bukovo. Tako po občutku (sem bil v avtomobilu in ne vlaku) je bila dolga vsaj pol kilometra. Kaj je razlog za to?
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Sodeč po objavah v rubriki Nadomestni prevozi in zamude na spletni strani SŽ se še ta mesec obeta zapora in obnova tira med postajami Bohinjska Bistrica - Podbrdo in Grahovo - Most na Soči. Mogoče se pa počasne vožnje tam ukinejoUrban9 napisal/-a:
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Bohinjska Proga
In kakšno zvezo ima remont med B. Bistrico in Podbrdom in Grahovo-Most na Soči s počasno vožnjo med Podbrdom in Grahovom?Urban9 napisal/-a:
Sodeč po objavah v rubriki Nadomestni prevozi in zamude na spletni strani SŽ se še ta mesec obeta zapora in obnova tira med postajami Bohinjska Bistrica - Podbrdo in Grahovo - Most na Soči. Mogoče se pa počasne vožnje tam ukinejo
Re: Bohinjska Proga
Ajj malo sem si narobe definiral vse skupaj... Očitno nič, ker ne bo obnove med tema postajama... Se opravičujemLjubitelj napisal/-a: In kakšno zvezo ima remont med B. Bistrico in Podbrdom in Grahovo-Most na Soči s počasno vožnjo med Podbrdom in Grahovom?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Bohinjska Proga
Mogoče pa bo odpravljena počasna vožnja med Podmelcem in Mostom na Soči. Tudi tam je namreč na enem odseku 20km/h
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Kaj pomeni to za postajo Nova gorica? Dovolj bosta dva tira. Smiselna bi bila tudi elektrifikacija loka do Volčje drage.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Vse ostane enako. Tovorni vlaki bodo vozili iz Sežane v Gorico brez zamudnega prestavljanja lokomotiv v Novi Gorici. Postaja v Novi Gorici ostane taka, kot je. Zakaj bi metali tire ven? Proga se vendar nadaljuje proti Jesenicam. Že tako so preveč tirov vrgli ven po celotni progi. V Volčji Dragi je postaja ukinjena. Ne vidim logike, da bi elektrificirali do Volčje Drage.Kaj pomeni to za postajo Nova gorica? Dovolj bosta dva tira. Smiselna bi bila tudi elektrifikacija loka do Volčje drage.
Re: Bohinjska Proga
Mislim, če greš na Šempetersko postajo se lepo vidi kje je enkrat že bil lok. Mislim da je tam edino nekaj barak ki jih bo treba porušit.
Re: Bohinjska Proga
Dodaten milijon za razvoj terminala
Goriška občina prosi deželno vlado za prispevek
Goriška občinska uprava je zaprosila deželno vlado za milijon evrov, ki ga namerava vložiti v logistični terminal družbe Sdag.»Gradimo boljšo prihodnost za Gorico, saj si prizadevamo za izgradnjo infrastruktur, ki bodo zagotovile gospodarski razvoj in nove zaposlitvene priložnosti,« poudarja goriški župan Rodolfo Ziberna, potem ko so v prejšnjih dneh med zasedanjem občinskega odbora potrdili sklep, ki ga je predlagal občinski odbornik Dario Obizzi in s katerim si prizadevajo za pridobitev deželnega prispevka, vrednega en milijon evrov, za izboljšanje infrastruktur, s katerimi razpolaga logistični terminal družbe Sdag ob nekdanjem mejnem prehodu med Štandrežem in Vrtojbo. Z deželnim prispevkom bodo poskrbeli za elektrifikacijo treh od petih železniških tirov ob logistični ploščadi, do katere bo v prihodnje vodil nov, enokilometrski vezni lok. Aktivnosti za njegovo izgradnjo, za katero bo potrebnih dvanajst milijonov evrov državnega prispevka, so se že začele; od septembra lanskega leta ima podjetje Rete Ferroviaria Italiana na voljo štirideset mesecev za izvedbo gradbenih del. Po zaslugi novega železniškega veznega loka bo logistični terminal veliko boljše povezan z železniško progo, ki povezuje Gorico z Vidmom in Tržičem. Ravno v prejšnjih dneh smo poročali, da so se začele aktivnosti tudi za gradnjo drugega, približno tristo metrov dolgega veznega loka, ki bo stal na šempetrski strani nekdanjega mejnega prehoda. Ob zaključku vseh gradbenih del bodo vlaki veliko enostavneje vozili iz Slovenije v Italijo in seveda tudi obratno.
https://www.primorski.eu/goriska/dodate ... a-JM806946
Sicer več ali manj že vse vemo in je bilo tudi tukaj objavljeno.
p.s. upam, da mi Administrator in Moderatorji foruma ne zamerijo, ker objavljam v to temo.
V naslednjih letih, ko upam, da se bo res začela izgradnja loka tudi na naši slovenski oziroma šempetrski strani, pa bomo za ta projekt odprli svojo temo
Goriška občina prosi deželno vlado za prispevek
Goriška občinska uprava je zaprosila deželno vlado za milijon evrov, ki ga namerava vložiti v logistični terminal družbe Sdag.»Gradimo boljšo prihodnost za Gorico, saj si prizadevamo za izgradnjo infrastruktur, ki bodo zagotovile gospodarski razvoj in nove zaposlitvene priložnosti,« poudarja goriški župan Rodolfo Ziberna, potem ko so v prejšnjih dneh med zasedanjem občinskega odbora potrdili sklep, ki ga je predlagal občinski odbornik Dario Obizzi in s katerim si prizadevajo za pridobitev deželnega prispevka, vrednega en milijon evrov, za izboljšanje infrastruktur, s katerimi razpolaga logistični terminal družbe Sdag ob nekdanjem mejnem prehodu med Štandrežem in Vrtojbo. Z deželnim prispevkom bodo poskrbeli za elektrifikacijo treh od petih železniških tirov ob logistični ploščadi, do katere bo v prihodnje vodil nov, enokilometrski vezni lok. Aktivnosti za njegovo izgradnjo, za katero bo potrebnih dvanajst milijonov evrov državnega prispevka, so se že začele; od septembra lanskega leta ima podjetje Rete Ferroviaria Italiana na voljo štirideset mesecev za izvedbo gradbenih del. Po zaslugi novega železniškega veznega loka bo logistični terminal veliko boljše povezan z železniško progo, ki povezuje Gorico z Vidmom in Tržičem. Ravno v prejšnjih dneh smo poročali, da so se začele aktivnosti tudi za gradnjo drugega, približno tristo metrov dolgega veznega loka, ki bo stal na šempetrski strani nekdanjega mejnega prehoda. Ob zaključku vseh gradbenih del bodo vlaki veliko enostavneje vozili iz Slovenije v Italijo in seveda tudi obratno.
https://www.primorski.eu/goriska/dodate ... a-JM806946
Sicer več ali manj že vse vemo in je bilo tudi tukaj objavljeno.
p.s. upam, da mi Administrator in Moderatorji foruma ne zamerijo, ker objavljam v to temo.
V naslednjih letih, ko upam, da se bo res začela izgradnja loka tudi na naši slovenski oziroma šempetrski strani, pa bomo za ta projekt odprli svojo temo
Re: Bohinjska Proga
Minister Vrtovec napovedal obnovo železniške postaje v Novi Gorici
Nova Gorica bo pred EPK spremenila tudi urbanistično podobo mesta. V tem času bo velik del prireditev potekal v bližini novogoriške železniške postaje, za katero je zadolženo prav infrastrukturno ministrstvo. Minister Jernej Vrtovec je tako napovedal obnovo železniške postaje, ki bo predstavljala velik zalogaj in izziv tako za državo kot lokalno skupnost. Po njegovih besedah bodo za obnovo namenili več deset milijonov evrov: "Da pridemo tudi do tega, kateri prostori gredo na MONG, kateri ostanejo državi. Da bolj podrobno določimo same vsebine. Govorimo o obnovi železniške postaje in tirov, ampak v luči tega, da bo Nova Gorica še bolj prepoznavna v času EPK."
Zagotovil je tudi takojšnjo obnovo prometno nevarne ceste med Ravnico in Trnovim. S Klemnom Miklavičem pa sta se pogovarjala tudi o prestavitvi tovornega dela železniške postaje iz Nove Gorice na drugo lokacijo. "Na direkciji smo sprejeli odločitev, da bomo naslednje leto že začeli graditi. Gre za veliko pridobitev, ki bo pomenila dodatno priložnost za čezmejni logistični potencial, ki obstaja, glede na bližino pristanišč. Vrtojba bo tako postala logistična priložnost," je še dejal Vrtovec.
https://www.rtvslo.si/radio-koper/prisp ... ici/583503
Pa še podoben članek o tem
https://robin.si/index.php/lokalno/novi ... elo-regijo
Je realno pričakovati izgradnjo povezovalnega loka v Šempetru pri Gorici, že naslednje leto, kot napoveduje minister
Nova Gorica bo pred EPK spremenila tudi urbanistično podobo mesta. V tem času bo velik del prireditev potekal v bližini novogoriške železniške postaje, za katero je zadolženo prav infrastrukturno ministrstvo. Minister Jernej Vrtovec je tako napovedal obnovo železniške postaje, ki bo predstavljala velik zalogaj in izziv tako za državo kot lokalno skupnost. Po njegovih besedah bodo za obnovo namenili več deset milijonov evrov: "Da pridemo tudi do tega, kateri prostori gredo na MONG, kateri ostanejo državi. Da bolj podrobno določimo same vsebine. Govorimo o obnovi železniške postaje in tirov, ampak v luči tega, da bo Nova Gorica še bolj prepoznavna v času EPK."
Zagotovil je tudi takojšnjo obnovo prometno nevarne ceste med Ravnico in Trnovim. S Klemnom Miklavičem pa sta se pogovarjala tudi o prestavitvi tovornega dela železniške postaje iz Nove Gorice na drugo lokacijo. "Na direkciji smo sprejeli odločitev, da bomo naslednje leto že začeli graditi. Gre za veliko pridobitev, ki bo pomenila dodatno priložnost za čezmejni logistični potencial, ki obstaja, glede na bližino pristanišč. Vrtojba bo tako postala logistična priložnost," je še dejal Vrtovec.
https://www.rtvslo.si/radio-koper/prisp ... ici/583503
Pa še podoben članek o tem
https://robin.si/index.php/lokalno/novi ... elo-regijo
Je realno pričakovati izgradnjo povezovalnega loka v Šempetru pri Gorici, že naslednje leto, kot napoveduje minister
Re: Bohinjska Proga
Primorski dnevnik poroča, da je Fundacija italijanskih železnic, ki skrbi za muzejsko dejavnost železnic pridobila novih 16 mio€ za nadaljevanje druge faze obnove postaje Marsovo polje. Denar so pridobili v okviru paketa Covid pomoči, katere je deležna Italija. V drugi fazi gre za popolno preureditev notranjih prostorov in fasade, ki gleda proti morju. Fasado proti mestu so obnovili v 1. fazi. Ravno tako imajo še zmeraj v načrtih povezavo med Trstom in Bledom.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Idealna bi bila vikend povezava med Trstom in Jesenicami, ter v obratni smeri med Beljakom in Novo Gorico.
preglednik