LPL404. To je napaka.
Zahtevanega naslova URL v tem strežniku ni bilo mogoče najti. To je vse, kar vemo.
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Timy, lepo bi bilo, če bi povezava delala, tako pa je odgovor
Re: Bohinjska Proga
GORIČANI BI MESTI POVEZALI Z ŽELEZNICO: Bulčeva obljubila pomoč, a ne ve, če bo uspešna
http://regionalgoriska.si/novica/gorica ... bo-uspesna
Mah, spet ne bo nič, ali pride ta Violeta ali ne, je ista zgodba
http://regionalgoriska.si/novica/gorica ... bo-uspesna
Mah, spet ne bo nič, ali pride ta Violeta ali ne, je ista zgodba
Re: Bohinjska Proga
Danes je na Bohinjki znova "Isonzo Express" iz Budimpešte. Tokrat se z njim pripelje tudi predsednik madžarskega parlamenta, v ta namen sta v 15-vagonski sestavi tudi luksuzni spalnik "Hungaria" in vagon "Salon Istropolitan".
Prihod na Most na Soči je ob 16.13, po treh urah postanka (proslava na pokopališču v Modrejcih) nadaljuje pot do Nove Gorice, kamor pride ob 19.30
Proti Madžarski se vrača se v četrtek dopoldne.
Prihod na Most na Soči je ob 16.13, po treh urah postanka (proslava na pokopališču v Modrejcih) nadaljuje pot do Nove Gorice, kamor pride ob 19.30
Proti Madžarski se vrača se v četrtek dopoldne.
Re: Bohinjska Proga
Kaj ponuja legendarni zgodovinski vlak Soča ekspres?
http://www.24ur.com/ekskluziv/zanimivos ... spres.html
http://www.24ur.com/ekskluziv/zanimivos ... spres.html
Re: Bohinjska Proga
Italijani bodo prenavljali italijanski del Bohinjske proge
http://www.fsnews.it/fsn/Gruppo-FS-Ital ... anceschini
Pri nas, pa
http://www.fsnews.it/fsn/Gruppo-FS-Ital ... anceschini
Pri nas, pa
Re: Bohinjska Proga
S tistim, ki je na fotografiji, ki ilustrira prispevek radia Robin, nikoli ... je v Pivki in bo tam najbrž še precej dolgo.
LP, Metod
Re: Bohinjska Proga
Kar je preveč je pa preveč:
25.6 se je, verjetno med nevihto, podrlo nekaj dreves. Prvo je končalo tik nad progo v km 62,1 drugo pa v km 66,5 le nekaj centimetrov od proge. Pri prvem je določena počasna vožnja 20 km/h, pri drugem pa celo 10 km/h. Po progi sem se peljal 1.7. in drevesa so bila tam. Potem se peljem 30.7. drevesa pa še kar tam. Se mi je zdelo kar nemarno, da v 35 dneh ne odstranijo drevesa. Potem pa vidim nekaj, kar me je razkurilo: Sredi baške grape vidim, da so obnovili kilometrske kamne. Za nazaj se odločim, da bom pozoren na kamne v bližini drugega podrtega drevesa. In tam vidim, da je kamen 66,5, ki se nahaja SKORAJ POD DREVESOM OBNOVLJEN!!! Ne morem razumeti, kako lahko zanemarijo varnost in raje opravijo vzdrževanje kilometrskih oznak, kar so tudi naredili napol, saj so kamni od 88 naprej še vedno neobnovljeni.
Za 8.avgust je napovedano neko vzdrževalno delo, upam da bodo po 44 DNEH končno odstranili ti drevesi in z njima tudi počasni vožnji, katerih je na bohinjski progi že tako preveč.
PS: Kdaj pa nameravajo odstraniti tisti počasni vožnji na 44. in 48. kilometru, ali imajo v planu samo menjavo črne table z rumeno.
25.6 se je, verjetno med nevihto, podrlo nekaj dreves. Prvo je končalo tik nad progo v km 62,1 drugo pa v km 66,5 le nekaj centimetrov od proge. Pri prvem je določena počasna vožnja 20 km/h, pri drugem pa celo 10 km/h. Po progi sem se peljal 1.7. in drevesa so bila tam. Potem se peljem 30.7. drevesa pa še kar tam. Se mi je zdelo kar nemarno, da v 35 dneh ne odstranijo drevesa. Potem pa vidim nekaj, kar me je razkurilo: Sredi baške grape vidim, da so obnovili kilometrske kamne. Za nazaj se odločim, da bom pozoren na kamne v bližini drugega podrtega drevesa. In tam vidim, da je kamen 66,5, ki se nahaja SKORAJ POD DREVESOM OBNOVLJEN!!! Ne morem razumeti, kako lahko zanemarijo varnost in raje opravijo vzdrževanje kilometrskih oznak, kar so tudi naredili napol, saj so kamni od 88 naprej še vedno neobnovljeni.
Za 8.avgust je napovedano neko vzdrževalno delo, upam da bodo po 44 DNEH končno odstranili ti drevesi in z njima tudi počasni vožnji, katerih je na bohinjski progi že tako preveč.
PS: Kdaj pa nameravajo odstraniti tisti počasni vožnji na 44. in 48. kilometru, ali imajo v planu samo menjavo črne table z rumeno.
Re: Bohinjska Proga
Ne bom prevajal vsega, le bistvo povem
Italijanska vlada oziroma njihov minister za promet, je izgradnjo železniškega loka v italijanski Gorici(Gorizia), kateri bo omogočal vlakom direktno vožnjo iz smeri Trsta v Slovenijo(brez sedanjega obračanja na ŽP Gorizia in posledično izgube časa), vstavil v investicijske programe za obdobje 2017 - 2021.
https://www.youtube.com/watch?v=4R0GLhxV0xw
Italijanska vlada oziroma njihov minister za promet, je izgradnjo železniškega loka v italijanski Gorici(Gorizia), kateri bo omogočal vlakom direktno vožnjo iz smeri Trsta v Slovenijo(brez sedanjega obračanja na ŽP Gorizia in posledično izgube časa), vstavil v investicijske programe za obdobje 2017 - 2021.
https://www.youtube.com/watch?v=4R0GLhxV0xw
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Sledi elektrifikacija odseka med obema Goricama ter uvedba "Freče" Milano-Nova Gorica zaradi potreb igralništva na tem območju.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Do leta 2021 naj bi z železniško progo povezali Novo Gorico in Gorico
Do leta 2021 naj bi z železniško progo povezali Novo Gorico in Gorico, je danes na Trgu Evrope v Novi Gorici povedala senatorka iz Gorice Laura Fasiolo. Po njenih besedah je italjanska stran že zagotovila 5 miljonov za projekt, ki je sicer ocenjen na 8 miljonov evrov. Slovenija naj bi prispevala od 2 do 3 miljone evrov, zagotovila s slovenske strani še čakajo.
https://www.robin.si/index.php/lokalno/ ... -in-gorico
Do leta 2021 naj bi z železniško progo povezali Novo Gorico in Gorico, je danes na Trgu Evrope v Novi Gorici povedala senatorka iz Gorice Laura Fasiolo. Po njenih besedah je italjanska stran že zagotovila 5 miljonov za projekt, ki je sicer ocenjen na 8 miljonov evrov. Slovenija naj bi prispevala od 2 do 3 miljone evrov, zagotovila s slovenske strani še čakajo.
https://www.robin.si/index.php/lokalno/ ... -in-gorico
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
O čem je pravzaprav tukaj govora:
- o loku na italijanski strani že obstoječe proge, ki pa rešuje problem le polovično, potrebna bi bila vsaj še elektrifikacija do Nove Gorice, kjer bi se vršila menjava el. lokomotiv z dizelskimi. Če pa gre glavnina prometa iz Slovenije proti Vidmu dodatni lok niti ni potreben.
- ali je govora samo o ponovni uvedbi potniškega prometa med obema postajama?
- o loku na italijanski strani že obstoječe proge, ki pa rešuje problem le polovično, potrebna bi bila vsaj še elektrifikacija do Nove Gorice, kjer bi se vršila menjava el. lokomotiv z dizelskimi. Če pa gre glavnina prometa iz Slovenije proti Vidmu dodatni lok niti ni potreben.
- ali je govora samo o ponovni uvedbi potniškega prometa med obema postajama?
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Lahko rečem, da je govora o obenem, kar si vprašal
Moj zadnji post se navezuje na prejšnjega, torej na kratko povedano.
Italijani bodo gradili lok na italijanski strani, da bodo vlaki lahko direktno vozili iz smeri Trsta v Slovenijo, BREZ, da bi kot sedaj vozili na ŽP Gorizia(stara Gorica) in tam pripenjali lokomotivo na zadnji oziroma sprednji del kompozicije.
Tako bi se seveda privarčevalo na času, ki ga ob tem porabijo.
Na naši strani bi morali (kot sem že v letu 2015 objavil članek, ko je poslanec Matjaž Nemec pisal infrastrukturnemu ministru, pobudo za izgradnjo šempetrskega loka), zgraditi šempetrski lok, da bi vlaki iz Italije vozili direktno naprej proti Sežani(in naprej proti Vzhodu države) in ne kot sedaj, ko vozijo do Nove Gorice in potem na ŽP Nova Gorica pripenjajo lokomotive in s tem imajo izgubo časa, ipd.
Sedaj pa še moje videnje na vse skupaj.
Italijani bodo to naredili, pri nas pa ne bo storjenega NIČ.
Vlade, se bodo menjale in več ali manj se bo na železniškem infrastrukturnem področju vrtelo okrog 2.tira Divača - Koper in nadgradnje proge do Šentilja.
Morda se bo začelo kaj premikati tudi na izgradnji dvotirne proge Jesenice - Ljubljana.
EDIT:
Bi pa prosil nekoga, ki je tukaj na forumu in ima kaj več informacij, kako je s šempetrskim lokom, če se sploh kaj dela na tem?
Lp
Moj zadnji post se navezuje na prejšnjega, torej na kratko povedano.
Italijani bodo gradili lok na italijanski strani, da bodo vlaki lahko direktno vozili iz smeri Trsta v Slovenijo, BREZ, da bi kot sedaj vozili na ŽP Gorizia(stara Gorica) in tam pripenjali lokomotivo na zadnji oziroma sprednji del kompozicije.
Tako bi se seveda privarčevalo na času, ki ga ob tem porabijo.
Na naši strani bi morali (kot sem že v letu 2015 objavil članek, ko je poslanec Matjaž Nemec pisal infrastrukturnemu ministru, pobudo za izgradnjo šempetrskega loka), zgraditi šempetrski lok, da bi vlaki iz Italije vozili direktno naprej proti Sežani(in naprej proti Vzhodu države) in ne kot sedaj, ko vozijo do Nove Gorice in potem na ŽP Nova Gorica pripenjajo lokomotive in s tem imajo izgubo časa, ipd.
Sedaj pa še moje videnje na vse skupaj.
Italijani bodo to naredili, pri nas pa ne bo storjenega NIČ.
Vlade, se bodo menjale in več ali manj se bo na železniškem infrastrukturnem področju vrtelo okrog 2.tira Divača - Koper in nadgradnje proge do Šentilja.
Morda se bo začelo kaj premikati tudi na izgradnji dvotirne proge Jesenice - Ljubljana.
EDIT:
Bi pa prosil nekoga, ki je tukaj na forumu in ima kaj več informacij, kako je s šempetrskim lokom, če se sploh kaj dela na tem?
Lp