Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Danes je bila na radiu Robin zgodba o Bohinjski progi.
https://robin.si/images/audio/arhiv/tor/TOREK_3A.mp3
https://robin.si/images/audio/arhiv/tor/TOREK_3A.mp3
Re: Bohinjska Proga
Vse kaže, da se nam po dobrih osmih letih, z novim letom obeta ponovna vzpostavitev potniškega prometa v Ajdovščino. To soboto (21. 8.) je že na sporedu ogled proge ter obnovitvena vožnja strani Potniškega prometa.
Pa lep pozdrav
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 108
- Pridružen: 27.01.2014, 19:34
Re: Bohinjska Proga
To je pa zelo lepo slišat. Se morda obeta tudi kakšna prenove te proge?
Re: Bohinjska Proga
V duhu evropske prestolnice kulture 2025, ki jo bosta gostili Nova Gorica in Gorica, se zadnje čase ponovno omenja gradnja proge oz. podaljšanje do Logatca/Vrhnike, katera bi služila kot nova povezava Nove Gorice z Ljubljano. Prenova proge se bo najverjetneje izvajala hkratno s podaljšanjem, ki pa ne bo še tako kmalu.Kanarček715 napisal/-a: Se morda obeta tudi kakšna prenove te proge?
Pa lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
"Sanjati ni nikoli greh, pa kaj, če pristaneš na tleh" (Kingston)MatejP napisal/-a: ↑20.08.2021, 10:22V duhu evropske prestolnice kulture 2025, ki jo bosta gostili Nova Gorica in Gorica, se zadnje čase ponovno omenja gradnja proge oz. podaljšanje do Logatca/Vrhnike, katera bi služila kot nova povezava Nove Gorice z Ljubljano. Prenova proge se bo najverjetneje izvajala hkratno s podaljšanjem, ki pa ne bo še tako kmalu.Kanarček715 napisal/-a: Se morda obeta tudi kakšna prenove te proge?
Hm, ampak s čim? Pomanjkanje garnitur je namreč že nevzdržno.
Re: Bohinjska Proga
Ideja je dobra, samo se bojim, da bodo vlaki prazni. Pri takšni infrastrukturi in voznih sredstvih ljudi odvračaš od vožnje z vlakom.
Re: Bohinjska Proga
Se bojim, da se bodo potniškega vlaka na relaciji NG - Ajdovščina, posluževali večinoma le dijaki med tednom oziroma šolskim letom...
Za kaj več, bi bila potrebna resna nadgradnja proge, da bi se hitrosti vsaj malce povečale in posledično skrajšal potovalni čas med NG in Ajdovščino.
Bi pa ob tej priložnosti še vprašal, če morda kdo ve kako so resni nameni oziroma, če je sploh za pričakovati, da se bo prihodnje leto prenavljala ŽP Nova Gorica?
Tako je ob junijskem obisku v NG, obljubil minister Vrtovec.
Za kaj več, bi bila potrebna resna nadgradnja proge, da bi se hitrosti vsaj malce povečale in posledično skrajšal potovalni čas med NG in Ajdovščino.
Bi pa ob tej priložnosti še vprašal, če morda kdo ve kako so resni nameni oziroma, če je sploh za pričakovati, da se bo prihodnje leto prenavljala ŽP Nova Gorica?
Tako je ob junijskem obisku v NG, obljubil minister Vrtovec.
Re: Bohinjska Proga
Prenova postaje je bila sprojektirana v približno istem času kot so se projektirale nadgradnje nekaterih štajerskih postaj (npr. Slovenska Bistrica).
Trg Evrope ob postaji, katerega prenova se tudi načrtuje, bo eno izmed glavnih prizorišč dogajanja okoli Evropske prestolnice kulture, tako da če želijo imeti do leta 2025 ŽP zrihtano, bo treba kmalu začet ...
Pa lep pozdrav
Re: Bohinjska Proga
Pa veš morda tudi, kaj vse bo obsegala prenova?
Predvsem me zanima tirna shema in peroni.
p.s. glede prenove postajne zgradbe, vem, da si na mestni občini želijo nove vsebine v njej(hotel za mlade med drugim,...).
Predvsem me zanima tirna shema in peroni.
p.s. glede prenove postajne zgradbe, vem, da si na mestni občini želijo nove vsebine v njej(hotel za mlade med drugim,...).
Re: Bohinjska Proga
No, pa sem dobil del odgovora na moje vprašanje
Obenem pa se novogoriška občina s Slovenskimi železnicami dogovarja o postavitvi mostu za pešce čez železniške tire in o zmanjšanju števila tirov za tovorni promet s tistega območja.
https://www.primorski.eu/goriska/projek ... i-XN917527
Zanima me, kaj je boljše, da se zgradi nadhod nad tiri(v članku so ga sicer naslovili kot most) ali podhod pod tiri?
Sigurno je slednje dražja investicija, ampak glede na to, da je v praksi, da se pri nadgradnjah gradi podhode(ŽP Pragersko, ŽP Grosuplje, ŽP Ribnica, Prekmurske postaje,.itd)...
Če mislijo res preseliti tovorni del iz ŽP Nova Gorica, potem je tu v igri ŽP Vrtojba, da "pobere" tovorne vlake?
Obenem pa se novogoriška občina s Slovenskimi železnicami dogovarja o postavitvi mostu za pešce čez železniške tire in o zmanjšanju števila tirov za tovorni promet s tistega območja.
https://www.primorski.eu/goriska/projek ... i-XN917527
Zanima me, kaj je boljše, da se zgradi nadhod nad tiri(v članku so ga sicer naslovili kot most) ali podhod pod tiri?
Sigurno je slednje dražja investicija, ampak glede na to, da je v praksi, da se pri nadgradnjah gradi podhode(ŽP Pragersko, ŽP Grosuplje, ŽP Ribnica, Prekmurske postaje,.itd)...
Če mislijo res preseliti tovorni del iz ŽP Nova Gorica, potem je tu v igri ŽP Vrtojba, da "pobere" tovorne vlake?
Re: Bohinjska Proga
Tako nadhod kot podhod imasta svoje prednosti in slabosti kar se tiče uporabe. Kar se tiče estetike za ne-železniško javnost je podhod precej sprejemljivejši ker je večinoma neviden. Za železnišo javnost je nadhod boljši (razgled na tire), tudi kar se siceršnje uporabnosti tiče zna biti nadhod boljša izbira (ker ne omogoča skrivanja je manj vandalizma, mazanja z izločki in barvami, ni primeren kot prenočišče za kakšne brezdomce), v primeru slabega vremena (drž, sneg, zmrzal) pa je podhod boljša rešitev (dokler ga ne poplavi). Podhod za prečjanje območja tirov zahteva manj vzpona/spusta (dovolj je slabih 4 metrov) kot nadhod (precej nad UIC gabarite pe posebej če je v igri tudi vozni vod elektrificirane proge). Kar zna biti kar bistven pomislek kadar se podhod uporablja za dostop do peronov).
Je pa prvi zapisani razlog zgoraj večinoma razlog za to, da lokalne skupnosti praviloma preferirajo podhode/podvoze. Če pa je že v igri nadvoz, pa želijo mostno konstrukcijo namesto nasipa (primer je projektirana zahodna obvoznica v Ivančni Gorici z nadvozom na B strani postaje).
Je pa prvi zapisani razlog zgoraj večinoma razlog za to, da lokalne skupnosti praviloma preferirajo podhode/podvoze. Če pa je že v igri nadvoz, pa želijo mostno konstrukcijo namesto nasipa (primer je projektirana zahodna obvoznica v Ivančni Gorici z nadvozom na B strani postaje).
LP, Metod
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
V Celovcu npr. imajo nadhod. Tekoče stopnice, dvigala na vsaki strani, izvedba v jeklu in steklu , ponoči razsvetljen, pokrit, skratka super zadeva z izhodi navzdol na posamezne perone (tekoče stopnice). V njem bi lahko uredili celo kakšen pult ali prodajo kart (kartomat) itd. Za primer Nove Gorice bi moral biti dovolj dolg, da bi na drugem koncu dosegel kar postajo mestnega prometa na Prvomajski ulici.
preglednik
Re: Bohinjska Proga
Morda pa smo dobili odgovor, zakaj so se izvajale vožnje med NG in Ajdovščino... VINSKI VLAK
http://www.primorske.si/primorska/goris ... ski-dolini
Kaj menite o ideji? Če jo izvedejo z dobrimi voznimi sredstvi in z dobro predstavitvijo mi je ideja všeč. Kakšno pa je zanimanje pa težko ocenim. Zagotovo pa ima potencial, ker gre v smer trajnosti in brezskrbnega uživanja lokalnih dobrot. Hitrost vožnje je tukaj nepomembna... Oziroma počasneje tem bolje
http://www.primorske.si/primorska/goris ... ski-dolini
Kaj menite o ideji? Če jo izvedejo z dobrimi voznimi sredstvi in z dobro predstavitvijo mi je ideja všeč. Kakšno pa je zanimanje pa težko ocenim. Zagotovo pa ima potencial, ker gre v smer trajnosti in brezskrbnega uživanja lokalnih dobrot. Hitrost vožnje je tukaj nepomembna... Oziroma počasneje tem bolje
Re: Bohinjska Proga
Meni se zdi zelo dobra ideja, samo nekaj bi še dodal:
Da bi pili vino tudi na vlaku.
Da bi pili vino tudi na vlaku.
Lep pozdrav, Vid Krt
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
https://www.youtube.com/channel/UCUDrDX ... 6G5RnluWpg
Re: Bohinjska Proga
„Naslov EPK je pomemben pospešek vsem prizadevanjem, s tem se bo urejalo celotno območje ob železniški postaji v Novi Gorici in na to so vezani določeni infrastrukturni projekti, ki si jih že dolga leta želimo,“ pravi Matjaž Marušič, član delovne skupine Konzorcija za Bohinjsko progo. V prihodnjem letu naj bi že pričeli s prestavitvijo postajališča v Šempetru, kar pomeni razbremenitev postaje v Novi Gorici, uredila pa bi se tudi potniška povezava proti Gorici. Velik projekt je v načrtu z železniško postajo v Novi Gorici. Kako bodo tekli ti projekti, kaj pomenijo novosti širše za Bohinjsko progo, kakšne so še novosti na tej progi še v letošnjem letu?
https://podcast.robin.si/podcast/epk-20 ... ski-progi/
Odlično, upajmo, da se vse tudi uresniči
https://podcast.robin.si/podcast/epk-20 ... ski-progi/
Odlično, upajmo, da se vse tudi uresniči