Na Jesenicah se pa skrivajo trije v hali. Neuradno so na prodaj...igor72 napisal/-a: ...mopedow...
Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Lahko pa je na Hodošu povezava na Madžarskopetindvajsetka napisal/-a:V kolikor je to uradno, oziroma preverjeno, je tisti, ki si je to izmislil, pravi bukselj. Kdo se bo vozil od Murske do Hodoša, razen strojevodje in sprevodnika?TGV Lyria napisal/-a: Kolikor mi je znano, je že potrjeno, da bo od decembra vozil ICS na relaciji Ljubljana- Hodoš.
Pa tudi če ne bi: zakaj voziti s 711 do Hodoša, če je proga elektrificirana, zelenca pa se lahko bolje uporabi kje drugje v Sloveniji?
Da bo pa ICS od Murske do Hodoša imel na vsakem postajališču postanek, je pa totalno mimo.
Re: Bohinjska Proga
Nič lahko. Je! Ob 6:20 in 16:10, z enim prestopom in čakanjem 35 minut pa si v Budimpešti.urban120 napisal/-a: Lahko pa je na Hodošu povezava na Madžarsko
Re: Bohinjska Proga
Vozni park SŽ res ni bogat, se pa sprašujem kako optimalno je uporabljen. Statistike nimamo in zato lahko samo ugibamo. Naj povem, da so klasični letalski prevozniki po njihovo optimalno leteli s svojimi letali dokler niso prišli nizkocenovniki z drugačnim modelom in z istim parkom naredili veliko več letov. Stvari niso tako enostavne in zadaj so kompleksni modeli teh pa na SŽ ne obvladajo, kar je razvidno iz vozniih redov. Če večjih sprememb po veliki nadgradnji na glavni progi ne bo, se človek vpraša, zakaj je elektrifikacija bila potrebna. Potem lahko v trenutku nehamo sanjariti o elektrifikaciji ostalih prog.igor72 napisal/-a:Točno tako! Vsaj tisti ki vozi naj vozi za potrebo....
Ljudje, ne sanjati o kakšnih velikih spremembah po elektrifikaciji...nimamo Desirojev, nimamo Brižit, mopedow in nimamo Helg, sploh pa ne vagonov, niti za sedanje potrebe, kaj šele za kaj več!
Re: Bohinjska Proga
Volje ljudi ne bodo zaobšli
sreda, 25. maj 2016, 06:00
Celoten članek:http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... do-zaobsli
Postajališče že premikajo
Medtem ko čakajo nanjo, pa so Solkance, ki stanujejo ob obračališču, na noge dvignile Slovenske železnice (SŽ), ki so se lotile premikanja postajališča za vlake bolj proti mostu, pod njihove hiše. Razočarani, ker so zadeve speljali na hitro, ne da bi jih obvestili, so zahtevali sestanek in ga tudi dobili. “Udeležili so se ga projektanti, predstavniki Slovenskih železnic, KS in občine. Prebivalci Soške ulice so zahtevali protihrupne ograje, stopnice do perona naj se izvedejo sočasno z izgradnjo postajališča, parkirno mesto za invalide, zahtevali so sanitarije, vzdrževanje postaje, da ne bo tako zanemarjena kot sedanja, vse skupaj naj se uskladi z idejami o ureditvi severnega dela kraja, in naj se uredi problem parkiranja ob večjih prireditvah, ko ljudje puščajo svoje avtomobile pred njihovimi hišami,” je povedala Kozinčeva. Pripombe in predlogi so že romali na SŽ, ljudje pričakujejo, da jih bodo upoštevali.
“Projektanti so bili korektni. Do zapleta je prišlo, ker so se SŽ lotile stvari v zadnjem trenutku. Postaja mora biti narejena do julija, ko bomo praznovali 110. obletnico solkanskega mostu. Res pa je, da če je ne premaknejo zdaj, je vprašanje, če jo kdaj bodo,” pravi Kozinčeva. Temu pritrjuje tudi Markočič: “Na prvem sestanku s SŽ smo se dogovorili, da morajo obvestiti ljudi. Odločitev o naložbi so železnice sprejele na hitro, priložnost se je pojavila in jo moramo izkoristiti.” Markočič, ki pojasnjuje, da bodo peron podaljšali, da bo lahko tam ustavljal tudi muzejski vlak, obljublja še, da bodo manjše težave na tem območju skušali čim prej odpraviti.
http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... do-zaobsli
sreda, 25. maj 2016, 06:00
Celoten članek:http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... do-zaobsli
Postajališče že premikajo
Medtem ko čakajo nanjo, pa so Solkance, ki stanujejo ob obračališču, na noge dvignile Slovenske železnice (SŽ), ki so se lotile premikanja postajališča za vlake bolj proti mostu, pod njihove hiše. Razočarani, ker so zadeve speljali na hitro, ne da bi jih obvestili, so zahtevali sestanek in ga tudi dobili. “Udeležili so se ga projektanti, predstavniki Slovenskih železnic, KS in občine. Prebivalci Soške ulice so zahtevali protihrupne ograje, stopnice do perona naj se izvedejo sočasno z izgradnjo postajališča, parkirno mesto za invalide, zahtevali so sanitarije, vzdrževanje postaje, da ne bo tako zanemarjena kot sedanja, vse skupaj naj se uskladi z idejami o ureditvi severnega dela kraja, in naj se uredi problem parkiranja ob večjih prireditvah, ko ljudje puščajo svoje avtomobile pred njihovimi hišami,” je povedala Kozinčeva. Pripombe in predlogi so že romali na SŽ, ljudje pričakujejo, da jih bodo upoštevali.
“Projektanti so bili korektni. Do zapleta je prišlo, ker so se SŽ lotile stvari v zadnjem trenutku. Postaja mora biti narejena do julija, ko bomo praznovali 110. obletnico solkanskega mostu. Res pa je, da če je ne premaknejo zdaj, je vprašanje, če jo kdaj bodo,” pravi Kozinčeva. Temu pritrjuje tudi Markočič: “Na prvem sestanku s SŽ smo se dogovorili, da morajo obvestiti ljudi. Odločitev o naložbi so železnice sprejele na hitro, priložnost se je pojavila in jo moramo izkoristiti.” Markočič, ki pojasnjuje, da bodo peron podaljšali, da bo lahko tam ustavljal tudi muzejski vlak, obljublja še, da bodo manjše težave na tem območju skušali čim prej odpraviti.
http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... do-zaobsli
Re: Bohinjska Proga
Bojim se, da bo res samo peron in nič drugega
Je videl kdo dokumentacijo, kaj vse ta projekt vključuje?
Upam, da glede na to, da priznavajo, da hitijo oziroma si pohiteli z izgradnjo, da niso pozabili na primeren dostop na peron, rasvetljavo postajališča, nadstrešek, sanitarije,...
Je videl kdo dokumentacijo, kaj vse ta projekt vključuje?
Upam, da glede na to, da priznavajo, da hitijo oziroma si pohiteli z izgradnjo, da niso pozabili na primeren dostop na peron, rasvetljavo postajališča, nadstrešek, sanitarije,...
Re: Bohinjska Proga
Postajališče bo imelo peron (dolg 115 m), zavetišče (nadstrešek s klopjo), razsvetljavo. En dostop bo po stopnišču s parkirišča, drugi pa po ulici, kjer bo tudi parkirno mesto za invalida. Sanitarij ne bo imelo (le kdo jih bo čistil in vzdrževal ...?). Ureditev sanitarij, gostinske ponudbe ipd. se predvideva v okviru prostorskih planov za severni del Solkana.gorican napisal/-a:Bojim se, da bo res samo peron in nič drugega
Je videl kdo dokumentacijo, kaj vse ta projekt vključuje?
Upam, da glede na to, da priznavajo, da hitijo oziroma si pohiteli z izgradnjo, da niso pozabili na primeren dostop na peron, rasvetljavo postajališča, nadstrešek, sanitarije,...
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Bohinjska Proga
...Podhom je hujš'...... ...ma tud' bife in sanitarije.... ...
Re: Bohinjska Proga
Bravo, Goričani!
Nekaj se pa le premika. Tudi vozni red avtovlaka ni tako švoh. Najverjetneje bo tistih 14 mest zasedenih (škoda, da samo 14, ali ni ena dolga nakladalna rampa malo stran od parne lokomotive?).
Kar se tiče Solkana, pa upam da bo vsaj pol tako lep, kot postaje na Tirolskem.
Ampak tisto eno kretnico na Mostu na Soči bi pa ja lahko zrihtal za ukinitev manevriranja avtovlaka.
Nekaj se pa le premika. Tudi vozni red avtovlaka ni tako švoh. Najverjetneje bo tistih 14 mest zasedenih (škoda, da samo 14, ali ni ena dolga nakladalna rampa malo stran od parne lokomotive?).
Kar se tiče Solkana, pa upam da bo vsaj pol tako lep, kot postaje na Tirolskem.
Ampak tisto eno kretnico na Mostu na Soči bi pa ja lahko zrihtal za ukinitev manevriranja avtovlaka.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Bohinjska Proga
Pohvale glede postajališča. Kdaj pa se bo redila postaja Nova Gorica (podhod, nov peron, obveščevalne table...?). Neboste verjeli mislim lahko že slutite ali so SŽ uredile prostore na vlakoh za prevoz koles? Odgovor že poznate: Niso. Učeraj kot vsak petek sm se vozil iz Ljubljane domov (LP 2420/RG 601). Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Re: Bohinjska Proga
Saj te razumem, ampak iz muhe ne moreš narediti slona, kakor bi ti rad naredil. Žal. Vozi se s tistim, kar je na voljo. Rešitev je le nakup novih prirejenih garnitur. Ampak smo spet tam. Slovenija mora finance spraviti skozi fiskalno pravilo, zato financ minister ne bo pustil, da se poroštva delijo kar počez. Sedaj bodo na vrsti emg (upajmo), šele čez čas pa pa dmg.OBB napisal/-a: Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Sicer pa, vsi city shuttle tudi nimajo klime
Re: Bohinjska Proga
Prednost City Shuttle je pa da lahko dajo 4-5 vagonov in se ljudje lepo razporedijo tako da ni v enem vagonu 200 ljudi.Re 4/4 napisal/-a:Saj te razumem, ampak iz muhe ne moreš narediti slona, kakor bi ti rad naredil. Žal. Vozi se s tistim, kar je na voljo. Rešitev je le nakup novih prirejenih garnitur. Ampak smo spet tam. Slovenija mora finance spraviti skozi fiskalno pravilo, zato financ minister ne bo pustil, da se poroštva delijo kar počez. Sedaj bodo na vrsti emg (upajmo), šele čez čas pa pa dmg.OBB napisal/-a: Imeli smo "navadnega fiata" kot prvo, vlak se je že na jesenicah nabil, nato so pršli na bledu turisti ( za nekaterega se je ze najdu prostor za sedet, ostli so mogli stat. Ko sm mislil da nič hujšega nemore biti torej plačaš vozovnico in moraš stati, se pripeljemo v Boh. Bistrico kjer je spet prišlo veliko ljudi, vendar z KOLESI. In kaj se dogaja: ker prostora ni bilo kam več dati so jih dali po hodnikih tako da si skakla čez kolesa. Kar je pa bila kaplja čez rob je pa naslednje. Vlak je bil nabit, klime pa ni. Usi so začeli odporat okna. In si lahko predstavljate kak prepih je to delalo notri. Uglavnem da povlečem črto: SŽ sramuj te se turistov, niste sposobni enega vagona zrihtat za kolesa.
Sicer pa, vsi city shuttle tudi nimajo klime
Re: Bohinjska Proga
[/quote]
Prednost City Shuttle je pa da lahko dajo 4-5 vagonov in se ljudje lepo razporedijo tako da ni v enem vagonu 200 ljudi.[/quote]
Shuttle................................................................................................................................................boste moral državljani kaj prispevat za to, sedaj zadostuje za to kar imate......
Prednost City Shuttle je pa da lahko dajo 4-5 vagonov in se ljudje lepo razporedijo tako da ni v enem vagonu 200 ljudi.[/quote]
Shuttle................................................................................................................................................boste moral državljani kaj prispevat za to, sedaj zadostuje za to kar imate......
Ni ga junaka...............................................................................................................