Bohinjska Proga
Re: Bohinjska Proga
Pa še v današnjih Primorskih novicah članek o tem
Italija je že zagotovila denar za železniško povezavo med Gorico in Novo Gorico
http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... isko-povez
Italija je že zagotovila denar za železniško povezavo med Gorico in Novo Gorico
http://www.primorske.si/Novice/Goriska/ ... isko-povez
Re: Bohinjska Proga
Sam tole bom povedal, da so nas Italijani že velikokrat peljali žejne čez vodo.....gorican napisal/-a:Pa še v današnjih Primorskih novicah članek o tem
Italija je že zagotovila denar za železniško povezavo med Gorico in Novo Gorico
Re: Bohinjska Proga
SD in bivši komunjari pa tudi. Kdo je že ven metal tračnice po Sloveniji? Hodoško progo, kranjsko gorsko ... in še bi se našlo.
Simpl je tanartabul.
Re: Bohinjska Proga
Prepričan sem bil, da je ta forum o železnici in ne predvolilna govorniška platforma.
Re: Bohinjska Proga
Evo, točno za to gre, kar sem napisal
Po besedah senatorke, je za izgradnjo veznega loka na italijanski strani meje namenjenih okrog 5 milijonov evrov sredstev. Na račun te pridobitve bi bila Gorica znatno razbremenjena železniškega tovornega prometa, obenem pa zadeva prinaša tudi časovni prihranek pri prevozu tovora. Da bi isto dosegli tudi na novogoriški strani, je treba podoben vezni lok uresničiti tudi na območju Šempetra pri Gorici, kar bi po Nemčevih podatkih slovensko državo veljalo dva do tri milijone evrov.
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... ZW0bFFpyM9
Sedaj pa, da ne bom samo objavljal člankov, ki imajo isto vsebino(no ta od Primorskega dnevnika ima skico, kjer lepo vidimo oba načrtovana loka), me zanima vas preostale, kateri se bolje spoznate na te stvari, koliko bi prišlo v grobem cena izgradnje loka na slovenski strani, torej šempetrskega??
Lp
Po besedah senatorke, je za izgradnjo veznega loka na italijanski strani meje namenjenih okrog 5 milijonov evrov sredstev. Na račun te pridobitve bi bila Gorica znatno razbremenjena železniškega tovornega prometa, obenem pa zadeva prinaša tudi časovni prihranek pri prevozu tovora. Da bi isto dosegli tudi na novogoriški strani, je treba podoben vezni lok uresničiti tudi na območju Šempetra pri Gorici, kar bi po Nemčevih podatkih slovensko državo veljalo dva do tri milijone evrov.
http://www.primorski.it/stories/gorica/ ... ZW0bFFpyM9
Sedaj pa, da ne bom samo objavljal člankov, ki imajo isto vsebino(no ta od Primorskega dnevnika ima skico, kjer lepo vidimo oba načrtovana loka), me zanima vas preostale, kateri se bolje spoznate na te stvari, koliko bi prišlo v grobem cena izgradnje loka na slovenski strani, torej šempetrskega??
Lp
Re: Bohinjska Proga
Vsi to in še več je bilo sprojektirano v okviru evropskega projekta T.I.P. Nosilec projekta je bilo podjetje SDAG (terminalist na italijanski strani MMP Vrtojba). So vztrajni, potem ko so v okviru projekta združili SŽ, RFI, DARS, Autovie Venete, občine... sedaj z izdelanimi projekti iščejo denar. Za italijanski lok so že bili uspešni, nekaj bo "padlo" tudi v okviru EZTS -ja. To je direkten denar iz Bruslja za obe Gorici in Šempeter, kjer ni več potrebno soglasje metropol. Vsekakor je cilj SDAGA pripeljati vlake čim bolj direktno na terminal v Vrtojbo, s čim manjšimi kolobocijami državnih železnic obeh strani, še najlažje s privat prevozniki.
Drugi projekt (za potniški promet v obmejnem pasu) pa je Adria A. Vendar je ta po moji oceni bolj političen, manjka mu en resen gospodarski subjekt, ki bi imel za to ekonomski interes.
Drugi projekt (za potniški promet v obmejnem pasu) pa je Adria A. Vendar je ta po moji oceni bolj političen, manjka mu en resen gospodarski subjekt, ki bi imel za to ekonomski interes.
Re: Bohinjska Proga
Stroški loka na SLO strani niso tako visoki, saj trasa je že , oziroma nasip iz časa izgradnje proge leta 1902. Za celotno pretočnost poleg obeh lokov, bi bila potrebna elektrifikacija; Nova Gorica - Gorica in posodobitev na 22,5 t na os. Posodobitev postaj Prvačina in Nova Gorica, ter nato uvedba MO na celotni relaciji. Seveda je morda utopično, pa vendar je za razvoj nujna.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Bohinjska Proga
A koliko je moguće izgraditi triangl (oz. lok) kod Sežane? Da vlakovi direktno mogu ići iz Divače i Ljubljane prema N.Gorici..? Jednom sam prolazio cestom, ali se više ne sjećam terenskih prilika..
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Bohinjska Proga
Za triangel v Sežani bi bil potreben kar soliden viadukt, ki bi med drugim prečkal tri ceste. Dokler je dizel vleka proti Novi Gorici, lok niti ni tako potreben. Drugo lokomotivo pripneš na sklep vlaka na ž.p. Sežana. Lok bi bil bolj dobrodošel v Šempetru.
Za tekoč promet bi bili potrebni ukrepi, kot jih predlaga @Urban91, ki niti niso nedosegljivo dragi.
lp
Za tekoč promet bi bili potrebni ukrepi, kot jih predlaga @Urban91, ki niti niso nedosegljivo dragi.
lp
Re: Bohinjska Proga
@trocken, vidim da veš precej o samem projektu.trocken napisal/-a:Vsi to in še več je bilo sprojektirano v okviru evropskega projekta T.I.P. Nosilec projekta je bilo podjetje SDAG (terminalist na italijanski strani MMP Vrtojba). So vztrajni, potem ko so v okviru projekta združili SŽ, RFI, DARS, Autovie Venete, občine... sedaj z izdelanimi projekti iščejo denar. Za italijanski lok so že bili uspešni, nekaj bo "padlo" tudi v okviru EZTS -ja. To je direkten denar iz Bruslja za obe Gorici in Šempeter, kjer ni več potrebno soglasje metropol. Vsekakor je cilj SDAGA pripeljati vlake čim bolj direktno na terminal v Vrtojbo, s čim manjšimi kolobocijami državnih železnic obeh strani, še najlažje s privat prevozniki.
Drugi projekt (za potniški promet v obmejnem pasu) pa je Adria A. Vendar je ta po moji oceni bolj političen, manjka mu en resen gospodarski subjekt, ki bi imel za to ekonomski interes.
A se lahko zgodi, da cel projekt "pade v vodo" tudi na italijanski strani, če naša država/vlada, ne odobri 2-3 milijonov evrov?
Re: Bohinjska Proga
Dokler bo predsednica vlade Furlanije Serracchianieva in njena ekipa, (tudi novi župan v Gorici je zelo konstruktiven) se ni za bati, da bi projekt padel. Mislim, da se trenutno vrši kar velik in usklajen pritisk na Slovenijo in Rim s strani regije. In imajo konkretne uspehe. Železniška postaja na letališču Ronke, planirana železniška povezava s Slovenijo, te zadeve v Gorici in mejnem prehodu, seveda pa je krona vsega razglasitev proste carinske cone za Trst, ki je menda najugodnejša med vsemi pristanišči v Evropi. O tem se v Sloveniji sploh nič ne poroča (?!), čeprav čez mejo pravijo, da bi to znalo popolnoma spremeniti Trst in celo regijo v roku desetih let. In takšna cona naj bi bila v načrtu tudi za obe Gorici.
Re: Bohinjska Proga
Najlepša ti hvala za odgovor in obrazložitev
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 131
- Pridružen: 26.01.2016, 22:50
- Kraj: Rijeka
Re: Bohinjska Proga
Pa... ako uzmemo u obzir promet iz Rijeke prema Italiji.. ne treba ga za jedan vlak trupaca dnevno za Ossopo.. Mogli bi ga lako okrenuti u Pivki-Šempetru na 1. ili 2. kolosijeku.. ...umjesto u Prestranku.električar napisal/-a:. Lok bi bil bolj dobrodošel v Šempetru..
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Bohinjska Proga
Ri Majstore,
Mišljeno je cepišče Šempeter pri Gorici.
lp
Mišljeno je cepišče Šempeter pri Gorici.
lp
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Bohinjska Proga
Če bi se gradil ta lok v Šempetru pri Gorici, poleg onega na Italijanski strani in da bi se še elektrificirala proga proti Sežani, potem se lahko postajo v Novi Gorici praktično ukine (želja prenekaterih politikov in urejevalcev prostora).
V kolikor pa ostane na naši strani vleka dizelska, loki niti niso potrebni. Je lažje pripeti novo lokomotivo za sklep in nadaljevati vožnjo, kot pa prej umikati staro lokomotivo in šele nato pripenjati novo.
V kolikor pa ostane na naši strani vleka dizelska, loki niti niso potrebni. Je lažje pripeti novo lokomotivo za sklep in nadaljevati vožnjo, kot pa prej umikati staro lokomotivo in šele nato pripenjati novo.
preglednik