Re: Bohinjska Proga
Objavljeno: 10.02.2019, 8:46
Aja vidim vidim, sem spregledal, se opravičujem
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Nadgradnje skoraj na vseh odsekih se izvajao po predpisih za dela v javni koristi na žečezniški infrastrukturi, https://www.uradni-list.si/glasilo-urad ... 06-01-3572. Potrebna je le minimalna papirologija povsem tehnične narave, kot so recimo izvedbeni načrti... Potrebno ni niti Gradbeno dovoljenje, okoljska soglasja.... In ker se birokratom odgovornim za JŽI ne da zmigati riti, se pač ne poravna noben ovinek (razen svetlih izjem na poti v Prekmurje) in se v XXI stoletju cijazimo s 65-75 km na progah v osrednji Sloveniji. Če bi se modernizirala Bohinjka bi vse potekalo mnogo verjetno po istem principu najmanjšega napora in mi ni jasno o kašni papirologiji bi naj šlo. Verejtno se pa res pričakuje, da imaš za rekonstrukcijo nekega objekta narejene načrte. Kolikor mi je pa znano, so dosedaj večinoma vsi propusti in manjši mostovi v kamniti ločni izvedbi bili proglašeni kot neproblematični (konkretno ZM-CE, DG-PO) za nadgradnje, mogoče kakšna izjema ko je bil objekt na oko propadel. In je bila predvidena le kozmetična "obravnava". Če pa kaj vem, so bili med med ZM in RT podporni zidovi nad strugo Savinje temeljito obnovljeni kakšnih 10 let nazaj.Ja, imaš prav, Bohinjska proga je tukaj, sigurno je papirologije, soglasij in podobnega manj za nadgradnjo kot za drugi tir Gorenjke. Če se npr. spomnimo odseka CE - ZM, katerega nadgradnja poteka sedaj, kjer je tudi polno prepustov, opornih zidov itd. - časovno zamudno in zelo drago, na Bohinjski progi je pa še 29 predorov (popravite me če sem narobe napisal), mostovi, oporni zidovi...imam kar slab občutek, sploh kakšna sanacija predorov. Se mi pa zdi, da je zadeva za preveriti ali je celovita nadgradnja smiselna. Pod celovita mislim to kar sem napisal v zgornjem postu.
...katerega leta..??... ...Re 4/4 napisal/-a: Pa še to. Karavanke pa oktobra do aprila, po končanju na Štajerskem.
Dnevne zapore od 7 do 19 ure: 7.9 2020 - 4.10 2020holding napisal/-a:...katerega leta..??... ...Re 4/4 napisal/-a: Pa še to. Karavanke pa oktobra do aprila, po končanju na Štajerskem.
Predor je tudi spodaj obokan tako da to odpade. Kot sem napisal nekaj postov prej, težavo bi se najlažje reševalo z odtekanjem vode po zaprti cevi, ker tam skozi lahko odteka bistveno hitreje kot prosto. Namesto betonskih se uporabi plastične, ni potrebe, da se jih vkopava, samo zajem cevi je potrebno uredit in to je to, ob močnem prilivu inaš sifon, v Bohinj, Podbrdo, kamor jim paše...bedak napisal/-a:A bi se dalo predor še za kake 50 cm poglobit, pa v to luknjo vstaviti par betonskih kanalizacijskih cevi. Čeprav bi v tem primeru bilo bolj smotrno zvrtat 2. cev predora.
No ja, če se kratkoročno gleda samo na to, koliko lahko v enem mandatu nakradem ...
Kot sem napisal, iz trenutnih meritev vodostaja v predoru je moč dovolj dobro ocenit vdor vode v predor. Na podlagi izračuna se izbere potem ustrezen premer iztočnih cevi za tovrsten sistem. Takoj ko pritok vode v predor preseže pretok po cevi zaradi gravitacije, se ta začne obnašat kot sifon in se pretok poveča, torej prisilno izčrpava vodo, ki se nabira nad in ob tunelu. Saj mislim, da se razumeva...bedak napisal/-a:Dokler je cev v zaprtem sistemu s črpalko, to gre, ko je pa cev v odprtem sistemu ima pa omejen pretok. Omejen pretok pa pomeni, da lahko požira samo določen kubik vode na sekundo. Ko se to doseže, bi v vašem primeru nad tunelom začelo poplavljati, ker pumpa ne bi silila vode v cev. Če je zares toliko močan pritisk, kot pišete in je gravitacija zadost močna, da bi zmogla poriniti vso vodo po tej razdalji nazaj, je pa to ornk zmaga.
Mene pa tu malce načenja glavobol. Karkoli si mislim o enem b...ku ima pa vseeno prav. Pamet v roke!Kot sem napisal, iz trenutnih meritev vodostaja v predoru je moč dovolj dobro ocenit vdor vode v predor. Na podlagi izračuna se izbere potem ustrezen premer iztočnih cevi za tovrsten sistem. Takoj ko pritok vode v predor preseže pretok po cevi zaradi gravitacije, se ta začne obnašat kot sifon in se pretok poveča, torej prisilno izčrpava vodo, ki se nabira nad in ob tunelu. Saj mislim, da se razumeva...
Zaradi neizmernih možnosti natege(ovanja)Zakaj glavobol?
Pa saj to je zgolj razmišljanje... Ne razumem, kaj te moti?Ljubitelj napisal/-a:Zaradi neizmernih možnosti natege(ovanja)Zakaj glavobol?