Stran 99 od 127

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 25.09.2019, 15:05
Napisal/-a MatejP
gorican napisal/-a:Končno je prišlo na vrsto =D>

http://portal.drsc.si/dcjn/narocila/243 ... ocilo.html
V tem tednu se je gradnja oz. zavarovanje NPr tudi začela. :thumbupl
Temelj za hiško je že zabetoniran, pripeljani pa so bili tudi že drugi temelji za pogone, KS, ...

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 08.10.2019, 9:31
Napisal/-a grega
Slika

Malo za hec. Višine iz lidar podatkov na cca vsakih 20m, reka digitalizirana iz dof.ov, železnica pa iz gursa + popravki pri predorih in mostovih. Z gostejšim številom točk bi prišlo malo lepše, dodatno bi bilo potrebno še popraviti shapefile železnice pa neko popačenje se je pojavilo na koncu pri Idrijci.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 08.10.2019, 12:05
Napisal/-a andrazon
Mogoče upoštevaj, da Bohinjski predor ne gre naravnost skozi goro, ker ima proga notri vrh in se spušča v obe smeri prodi Bohinjski Bistrici in Podbrdu.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 11.10.2019, 15:06
Napisal/-a grega
Podatke višin sem seveda vzel samo na delih proge, ki je izven predorov. Če bi želel dodati še to bi recimo potreboval višine in lokacijo, da bi dodal naknadno.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 13.01.2020, 19:49
Napisal/-a enigma
Označevalne table iz časa ww2 na tej progi.
Slika
Slika
Slika

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 29.02.2020, 16:24
Napisal/-a trackpan
Pozdravljeni pozitivno misleči :D

25 let proge.

Slika

LP Igor

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 01.03.2020, 21:37
Napisal/-a trocken
Z današnjim dnem se je zopet odprla za promet Bohinjska proga na relaciji Trst (Sv. Andrej - Opčine) Popolna prenova odseka v dolžini 14 kilometrov je stala 9 milijonov €. Drugače povedano, Trst je prišel nazaj do "tretjega tira", ki povezuje pristanišče z zaledjem.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 01.03.2020, 21:56
Napisal/-a Urban91
Vsaj Italijani da nekaj delajo, če že naši štrajkajo. Pri nas še ene postaje niso sposobni posodobiti. #-o [-o<

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 02.03.2020, 11:54
Napisal/-a Re 4/4
Urban91 napisal/-a:Vsaj Italijani da nekaj delajo...
Teh 9 milijonov bi na koncu imelo bistveno večji efekt, če bi jih vložili na svoji strani Brennerja v izgradnjo dodatne napajalne postaje, kot pa delati minimalme remonte. Strojevodje medtem, ko se "vzpenjajo" na Brenner, gledajo na merilnik napetosti, ki jim kaže tudi 2700-2900 V. Pa še idiotski predpis, ki prepoveduje doprege, bi lahko s tem mirne duše ukinili. Tako imajo na koncu 20 tirov, ne uspejo pa odpravit niti dva vlaka na uro. Tistih 80 na dan je itak čudež, ker sta pravilnika ÖBB in RFI, kot noč in dan. Medtem pa na istem prelazu tovornjakov "ko salate", da so Tirolci prisiljeni omejiti njihovo število, s katerimi potem jezijo Bavarce in jim zabašejo že tako prepolne avtoceste in počivališča.
Pa seveda to še ni vse. Pred kratkim so ukinili maneversko skupino v Benetkah in Firencah. Ni več ne RFI, ne Trenitalia manevriranja, ostaja samo še reševalna skupina. Sedaj je potrebno vse potrebno storiti v Trevisio, pa četudi postanek tukaj ni zaželjen. Vidiš @TGVLyria, zakaj je sedaj že skoraj vse monokabinsko :wink: ali pa na doppia simmetrica.... Trbiž pa tudi ni hvale vreden. Več vlakov na bogi koprčanki, kot na Pontebbani, ki omogoča 2200 ton bruto, če bodo ostali predpisi enaki. Ne vem, kako sploh misli ÖBB zapolniti Koralpsko progo? Že tako so ugotovili, da bo na stari progi ostalo veliko tovornih vlakov.
Švicarji pa itak popiz*evajo. Nemci zamujajo na meji, Italijan na koncu noče sprejeti. Francozi pa so (po mnenju Švicarjev) še slabši od Nemcev s svojim vodenjem prometa. No sej konec koncev, tudi pri nas ni nič boljše. #-o Ampak Trst ima pa "tretji tir", čeprav je v tovornem prometu en velik kaos. :roll:
Morda Italijani že delajo, če pa delajo prav....preberi malo več o vsem tem, pa boš videl en velik WTF pri njih. Kako lahko ETCS kaže kretnica 300 km/h v premo, če je na terenu 160 km/h v odklon... :|

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 02.03.2020, 12:32
Napisal/-a TGV Lyria
Urban91 napisal/-a:Vsaj Italijani da nekaj delajo, če že naši štrajkajo. Pri nas še ene postaje niso sposobni posodobiti. #-o [-o<
Ja res hudo delo. Koliko vlakov vozi tam in koliko po našem delu Bohinjke? Pa saj je @Re 4/4 lepo napisal.
Re 4/4 napisal/-a: Morda Italijani že delajo, če pa delajo prav....preberi malo več o vsem tem, pa boš videl en velik WTF pri njih.
Na primer da mečejo denar v nek levi premikalni tir že 70 let zaprte proge in s tem sprožajo množične reakcije na naši strani, kako bi tudi mi morali reaktivirati to progo. Proč vržen denar na obeh straneh, ker oni sanjajo o par muzejcih, ki bi jih lahko komot čez Sežano speljali. Ampak ne, dajmo hitro zmetat tudi mi denar v Repentabor... #-o #-o no upam da naši kljub tečnarjenju nekaj osebkov ohranijo zdravo pamet.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 02.03.2020, 13:46
Napisal/-a andre85
Re 4/4 napisal/-a:
Urban91 napisal/-a:Vsaj Italijani da nekaj delajo...
Teh 9 milijonov bi na koncu imelo bistveno večji efekt, če bi jih vložili na svoji strani Brennerja v izgradnjo dodatne napajalne postaje, kot pa delati minimalme remonte. Strojevodje medtem, ko se "vzpenjajo" na Brenner, gledajo na merilnik napetosti, ki jim kaže tudi 2700-2900 V. Pa še idiotski predpis, ki prepoveduje doprege, bi lahko s tem mirne duše ukinili. Tako imajo na koncu 20 tirov, ne uspejo pa odpravit niti dva vlaka na uro. Tistih 80 na dan je itak čudež, ker sta pravilnika ÖBB in RFI, kot noč in dan. Medtem pa na istem prelazu tovornjakov "ko salate", da so Tirolci prisiljeni omejiti njihovo število, s katerimi potem jezijo Bavarce in jim zabašejo že tako prepolne avtoceste in počivališča.
Pa seveda to še ni vse. Pred kratkim so ukinili maneversko skupino v Benetkah in Firencah. Ni več ne RFI, ne Trenitalia manevriranja, ostaja samo še reševalna skupina. Sedaj je potrebno vse potrebno storiti v Trevisio, pa četudi postanek tukaj ni zaželjen. Vidiš @TGVLyria, zakaj je sedaj že skoraj vse monokabinsko :wink: ali pa na doppia simmetrica.... Trbiž pa tudi ni hvale vreden. Več vlakov na bogi koprčanki, kot na Pontebbani, ki omogoča 2200 ton bruto, če bodo ostali predpisi enaki. Ne vem, kako sploh misli ÖBB zapolniti Koralpsko progo? Že tako so ugotovili, da bo na stari progi ostalo veliko tovornih vlakov.
Švicarji pa itak popiz*evajo. Nemci zamujajo na meji, Italijan na koncu noče sprejeti. Francozi pa so (po mnenju Švicarjev) še slabši od Nemcev s svojim vodenjem prometa. No sej konec koncev, tudi pri nas ni nič boljše. #-o Ampak Trst ima pa "tretji tir", čeprav je v tovornem prometu en velik kaos. :roll:
Morda Italijani že delajo, če pa delajo prav....preberi malo več o vsem tem, pa boš videl en velik WTF pri njih. Kako lahko ETCS kaže kretnica 300 km/h v premo, če je na terenu 160 km/h v odklon... :|
Prijatelj zaman se trudiš, zmeraj se bo nekdo našel,ki
misli,da samo tako kot,da bi kliknil pride do obnove.Škod.a tvojega časa.
Točno tako naj najprej porihtajo Brenner.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 02.03.2020, 17:18
Napisal/-a preglednik
Na Brennerju gradijo bazni tunel, kaj bi "rihtali" obstoječo progo. Kar se tiče proge Opčine - Trst: Direktna povezava je verjetno zelo zasedena (množica potniških) torej bodo vozili še preko Opčin. Logika je in ne bi tega kar počez kritiziral. Za nas pa ne pride v poštev, čeprav so do izgradnje tunela pod Trstom vozili direktni tovorni vlaki čez Repentabor v Novo Gorico (in naprej).

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 05.03.2020, 10:49
Napisal/-a andre85
preglednik napisal/-a:Na Brennerju gradijo bazni tunel, kaj bi "rihtali" obstoječo progo. Kar se tiče proge Opčine - Trst: Direktna povezava je verjetno zelo zasedena (množica potniških) torej bodo vozili še preko Opčin. Logika je in ne bi tega kar počez kritiziral. Za nas pa ne pride v poštev, čeprav so do izgradnje tunela pod Trstom vozili direktni tovorni vlaki čez Repentabor v Novo Gorico (in naprej).
Bodo enkrat moj gost na Brennerju, boš hitro vzel nazaj izjavo zakaj bi rihtali progo. Torej bom jaz rekel zakaj bi rihtali Bohinjko? Mogoče zaradi čustvene navezanosti nekaterih? Če bo korona tako nadaljevala bo marsikateri državni proračun še bolj prazen kot je in bo iz njega še izpadlo več investicij.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 05.03.2020, 11:35
Napisal/-a Re 4/4
Pa saj rešitev za Bohinjko je zelo preprosta. Najprej se naj soški in gorenjski turizem sploh zmenita, kaj bi sploh rada in kaj bosta imela od proge. Ne pa da ste tam v razmišljanju vsak na svoji strani, država pa naj misli namesto vas, kaj sploh hočete. Potem pa bi eni imeli tovorni promet, drugi kolesarski turizem, tretji Glacier Express. Razlika v ceni obnove med temi željami je ogromna. Ga ni junaka, ki bi dal 2 milijardi evrov, da spravi Bohinjko v stanje, da bo prenesla tovor v Trst. Sedaj se prevozniki vedno bolj odločajo da, če gre tovor tudi po dizel progah, se odločajo za dual mode vleko. Te lokomotive pa niso lahki Herculesi, ampak še težje od Regana.
Tirolci so drugače jasno povedali, da tovora pred nosom ne bodo imeli, ker jim škodi v turizmu. Brenner predor pa itak pred 2028 sploh ne bo dokončan. Polno izkoriščn pa pred letom 2040 ne bo pod nobenim pogojem, ker je Munchen trenutno prenasičen. Nevlaganje v obstoječo progo je pa isto kot, če bi jaz rekel, da vlaganje v obstoječi tir do Kopra nima smisla, saj se gradi novi tir.

Pa itak je to pisanje zaman, ker bo še vedno status quo tistih, ki bi se prvi mogli usesti skupaj, se ne bodo in bo predor še vedno meja. Kot da gre vmes državna meja, ne pa hrib. SŽ pa nimajo pristojnosti za remont, niti denarja za specialne garniture za Bohinjko.

Re: Bohinjska Proga

Objavljeno: 05.03.2020, 11:41
Napisal/-a andre85
Re4/4 odlično napisano