Bohinjska Proga

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.

Ali ste se že preljali po Bohinjski progi?

Glasovanje se je zaključilo dne 28.08.2006, 8:34

Da, velikokrat
17
61%
Enkrat
6
21%
Se imam namen peljati
1
4%
Še nikoli
4
14%
 
Skupaj glasov: 28
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 09.08.2006, 7:31

Novst, če ti po pravici povem, ne vem, kam bodo postavili klančino. Ne vem niti to, ali bo bočna ali čelna. No če bodo razkladali vagone Laekk, bodo potrebovali čelno, se pravi en slepi tir. Pa misliš, da so sploh predvideli terminal za razklad avtovlakov?

Ja, avtovlak bi morali prilagoditi trenutnim razmeram, se pravi čež teden kakšna fura manj, med vikendom pa več, še posebno v poletnem času.

Na kakšno temo si diplomiral iz Bohinjske in na katerem faksu? Zagotovo je morala biti zanimiva diplomska naloga.
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a novst » 09.08.2006, 10:00

Nevem če je predviden tak terminal zato sem te spraševal, pomoje bi bilo pametno, če bi bil vsaj v načrtu pa tudi če ne bo zgrajen v prvi fazi. Žal pa bo vrjetno v tem centru povdarek prej na vsem drugem, kot na železniških storitvah.

To je bilo na fakulteti za gradbeništvo v Mariboru, Promet, smer železniški promet. V nalogi sem iskal promentne potenciale proge Jes - Sež in glede na ogotovljeno predlagal optimalno posodobitev infrastrukture.

Na katerem faksu pa ti to delaš?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 09.08.2006, 10:52

Ne me hecat, tudi jaz sem ista fakulteta, kaj si delal pri Pepevniku, Godcu, Godniču?

Jaz pa delam pri prof. Zeleniki.

Kot vidim anketo, se nas kar dve tretjini članov foruma redno vozi po Bohinjki. Super, fino!
Tisti, ki pa se še niste, hitro na progo, da je ne bodo prej zaprli.
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a novst » 09.08.2006, 11:48

Moj mentor je bil Žerak.

A ti redno to študiraš? A zanimanje kaj narašča, vas je veliko na tej smeri, ker jaz sem bil pred tremi leti ko sem hodil v 3. letnik bolj osamljen.

lp
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 09.08.2006, 12:28

Zanimanja za smer železniški promet je vedno manj, na univerzitetnem programu sploh ni več študentov ... :roll:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 09.08.2006, 13:53

Seveda ni zanimanja za železnico, sploh UNI študij, ker potem ne dobiš službe. Ti že na praksi povejo, da za službo pri SŽ nimaš možnosti.... RAZEN, če si sin kakšnega ki dela na železnici, ali pa imaš dobre zveze VIP od zgoraj.

Jaz pa sem zaradi teh razlogov šel raje na cestni promet in sem reden študent UNI programa. Drugače, mislim, da jih je na železniški smeri VŠS ene 5 kom in na UNI smeri 1 kom. Govorim za 4. letnik, jaz pa sem absolvent.

A Ljubo žerak. On dela na HSŽ?
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a novst » 09.08.2006, 18:37

Ne on je na AŽP.

S službo je točno tako kot si reku, baje niti veze kaj dosti ne pomagajo, če res niso odlične. Sam sem vseno šel na železniško smer ker me to zanima mogočec bo pa čez leta kaj bolje. Do takrat se bo pa res treba drugače znajt, čeprav je škoda, ker potem nisi več pri stvari če 10 let nekaj drugega delaš.

A ti boš obdelav avtovlake na splošno ali se boš posvetil bolj tem alpskim, kot je naš na Bohinjki?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 09.08.2006, 20:28

Ubistvu je prvi del sestavljen s same tehnologije rampe, vagoni, tehnične karakteristike, tehnologija in tehnika. V glavnem delu je nato analiza stanja AV v Evropi z enim delom tudi Slovenije.
zadnji del pa so predlogi ukrepov kaj bi se lahko izboljšalo postorilo, zakaj so AV dobri ipd. Naštevam pozitivne lastnosti, kot so majhni eksterni stroški železnice proti cestnemu prometu, manjše onesnaževanje okolja, ipd.

Sem bil na praksi SVop Postojna pa sem bil na tem AV v bohinju in sem si rekel, da je to zanimiva tema za obdelat, ker tudi pri nas še ni bilo nič podobnega napisanega, tako tudi literature nimam.

In do kakšnih spoznanj si ti prišel v svojem diplomskem delu? Verjetno (zagotovo) se en izvod nahaja v knjižnici TF, si ga bom pogledal. kako je točen naslov oz. avtor (=to si tako ali tako ti, ma ne vem priimka)
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a novst » 09.08.2006, 22:52

Žal sem ugotovil, da proga nima potenciala v tranzitnem tovornem prometu, čeprav si nekateri tega še vedno nočejo priznati. Če pogledamo altrnativne obvozne poti je jasno da Bohinjska proga temu ne more konkurirat. Lahko pobira droptinice in prav je, da se tudi za njih trudimo a glavna povezava med Jadranov in Evropo žal ne bo nikoli več.

Ravno obratno pa je v potniškem prometu, kjer so potenciali zelo veliki v turističnem pa celo ogromni a žal zaenkrat večinoma neizkoriščeni.

Mislim, da je čas da si priznamo slabosti te proge in se jih nehamo sramovati ampak jih izkoristimo v dobro. Povsod, kjer ostalo gospodarstvo propade se obračajo v turizem, za Bohinjsko progo pa pravijo da s turizmom nemore preživeti. Jaz vrjamem da lahko, ne čeznoč, ampak z veliko dela, volje in požrtvovalnosti bi lahko preživela pa čeprav brez tovornih vlakov.

Če te zanima kaj bolj potrobno, nevem če je že dostona v knižnjici na cobissu je še ni, lahko pa si mi javiš na mail.

lp
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

OdgovorNapisal/-a jure80 » 23.07.2007, 10:33

LP
Izidor
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1758
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Bohinjska Bela

OdgovorNapisal/-a Signal » 28.10.2008, 8:06

Na tirni skici Bohinjske Bele je verjetno napaka. Ko sem se lani z muzejcem peljal, se mi je zdelo, da sem videl prekinjene kretniške zveze na goriški strani. UsB pa še stoji, nerazsvetljen seveda. Očitno B. Bela ni več postaja, ampak nakladališče.
Kaj pa nakladajo oz. razkladajo (tam ni nobene industrije)?

Hvala, lep dan Signal
Zadnjič spremenil Signal, dne 28.10.2008, 9:09, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 28.10.2008, 8:25

Avtovlak.
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1758
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 28.10.2008, 9:09

Kremšnita napisal/-a:Avtovlak.


Od kdaj :?:
Avtovlak se ustavlja na postajah Bohinjska Bistrica, Podbrdo, Most na Soči.

Lp Signal
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

OdgovorNapisal/-a Kremšnita » 28.10.2008, 9:57

Kiks, prehitro sem prebral.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 28.10.2008, 14:03

Bohinjska Bela in Vintgar nimata tovornega prometa. Nabiralnik tam "nima dela".
AVTOVLAK pa se naklada oz. razglada v Mostu na Soči, Podbrdu in Boh. Bistrici.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov