Vozni red parnih lokomotiv

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

FS 728-022

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 07.11.2005, 12:05

Jutri ob 11 00 naj bi bil start proti Kranju. Lokomotiva vozi z zadnjim delom naprej. Povratek iz Kranja odvisen od pojavljanja napak. Lokomotiva je že prebarvana.
Vse pa se bo odvijalo pod pogojem, da bo Agencija za železniški promet dala dovoljenje, da "kao" italijanska lokomotiva vozi po naših tirih.....in to za lokomotivo, ki je skoraj vsa najboljša leta vozila po slovenskih tirih.
Skratka-Evropa!
Se vidimo na fotosafariju!
Lep pozdrav! :P
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 08.11.2005, 19:09

no, kolikor vem, je vožnja uspešno potekala, lokomotiva je poskusno vožnjo prestala, potrebni so še neki manjši popravki in lahko se bo vrnila v Italijo

M.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

728-022

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 08.11.2005, 22:45

Zanima me, kakšni so vtisi udeležencev današnje preizkusne vožnje...predvsem to, kaj mislite o lokomotivi?
Naj navedem mnenje enega od mojstrov, ki so sodelovali pri obnovi...da je to ena izmed zadnjih lokomotiv, ki so bile obnovljene v Šiški in, morda v Sloveniji...
Drugo, kar bi omenil je tender lokomotive. Zatesnjen je s pomočjo plastične obloge...mislim, da se zaradi tega lokomotivi slabo piše....posebno, če bo neustrezno garažirana.
loko
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 15
Pridružen: 05.10.2005, 10:01

OdgovorNapisal/-a loko » 09.11.2005, 6:03

A že mogoče kdo ve kaj več za Martinovo vožnjo ker lok. bo pa vozni red kakšni bo
Ljubitelj lokomotiv
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

728-022

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 09.11.2005, 13:42

Katastrofalno....
Lokomotiva ima počeno omaro v bližini pregrevalca pare!
Kaj bo s tem strojem, je težko reči...... :cry:
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Nekoliko bolj točno

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 10.11.2005, 11:11

Počena je stena rakovice v bližnini pregrevalca pare. Za popravilo je potrebna je demontaža pigalnika in vseh elementov v kotlu....!!!!
Lokomotivo si bo ogledala italijanska delegacija.
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 956
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Lapsus Keyboard

OdgovorNapisal/-a Dirigent » 10.11.2005, 14:51

pihalnika....se opravičujem!
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

OdgovorNapisal/-a Matej » 10.11.2005, 17:58

Sklepam, da z današnjo martinovo vožnjo ni bilo nič.
Za 728-022 pa upam, da se bo dalo urediti in da jo čaka še vrsta let aktivnega delovanja.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 15.04.2006, 0:04

Znan je vozni red muzejskega vlaka SŽ v sezoni 2006, ogledate si ga lahko na http://www.vlaki.net

M.
BREMZA

OdgovorNapisal/-a BREMZA » 17.04.2006, 20:10

Kaj pa bo vleklo muzejske vlake, ko pa nimamo več parnih lokomotiv?
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 17.04.2006, 21:22

BREMZA - lokomotiva 25-026 je v soboto prišla nazaj v Ljubljano, lokomotiva 33-037 naj bi bila popravljena do sredine meseca julija, ostane pa še vedno kakšen kenedi (saj je bil lani rezerva v primeru požarne ogroženosti)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 17.04.2006, 21:24

BTW - ali kdo mogoče ve, zakaj so najprej izzumili parne lokomotive ?
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

OdgovorNapisal/-a ursika » 17.04.2006, 21:37

milchy napisal/-a:BTW - ali kdo mogoče ve, zakaj so najprej izzumili parne lokomotive ?


:oops: a mislš, zakaj niso prej pendolinota zgruntali??? :shock:

:lol:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 18.04.2006, 12:12

ma ne, vprašanje je čisto jasno :
naj ga ponovim .... zakaj so najprej izzumili PARNE lokomotive ?

M.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

OdgovorNapisal/-a Čišo » 18.04.2006, 13:43

A zato, da so se lahko POPARILE in imele mlade? :lol: :lol: :lol: :?:
Tako počasi se prebujamo ...

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov