Industrijski tiri

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3099
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1336
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a desiro »

Tako je, priprave za gradnjo industrijskega tira so se lotili kot je pri nas v navadi na napačnem koncu.... vgradili so tudi že kretnico, ker le ta ni vezana v signalnovarnostno napravo je hitrost čez njo omejena na 50 km/h....in to na enem redkih komcev slovenskih tirov ki omogoča za leto 2020 normalne hitrosti, seveda z vkljucitvjo te kretnice v signalno napravo ne bodo pohiteli tako kot so z gradnjo le te.... bomo raje 10 let iz 160 zmanjševali na 50 in ponovno pospeševali :bicikl :bicikl #-o #-o
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
pircpirc
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 27.06.2019, 22:04

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a pircpirc »

Hvala lepa za odgovor. Glede hitrosti pa sem prepričan da ni bila nič kaj zmanjšana. Sigurno več kot 50.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3099
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

pircpirc napisal/-a:Hvala lepa za odgovor. Glede hitrosti pa sem prepričan da ni bila nič kaj zmanjšana. Sigurno več kot 50.
Včeraj je zelo očitno peljal počasneje preko te kretnice!
Sem osebno doživel.
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1336
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a desiro »

pircpirc napisal/-a:Hvala lepa za odgovor. Glede hitrosti pa sem prepričan da ni bila nič kaj zmanjšana. Sigurno več kot 50.
Verjemi mi, Počasna vožnja je 50 km/h, vem iz prve roke. #-o :roll:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 774
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a 038 »

Seveda je počasna vožnja...
Ampak cvetke so povsod...
Eni kar od očke trofijo, imamo talente na vseh področjih, tako kot eni v Ljubljani lahko, drugi v Mariboru pa še blizu ne moremo.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 425
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a gorican »

Zanima me, če se je kje v Sloveniji v zadnjem času(letu, dveh) zgradilo kaj novih industrijskih tirov?
Vem, da je bila vgrajena kretnica za bodoč industrijski tir do lakirnice Magne v Hočah, ter v Luki Koper so zgradili skoraj tri kolimetre novih tirov na avtomobilskem terminalu.
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 774
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a 038 »

Štajerski konec nič, razen to kar si omenil. Notranji promet samo upada...
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 425
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a gorican »

Se mi je zdelo.
Za to sem vprašal, ker ko gledam na youtube, t.i. cab ride posnetke(res, da so že nekaj let stari) naših prog, je videti močno zaraščene tire v okolici podjetji. :(
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 373
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a miloš »

Od Nakla proti Kranju ležijo med tračnicami nove (verjetno rabljene od nekod) tirnice za menjavo,če to kaj pomaga.Vse skupaj je verjetno v sklopu del na Gorenjki.
LP Miloš
Thomas
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 29
Pridružen: 25.03.2019, 13:56

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a Thomas »

O industrijskem tiru do tovarne Revoz (med postajama Novo mesto Šmihel in Kandija) je bilo že nekaj napisanega, vendar so podatki zdaj že stari.
Je danes ta tir še v uporabi? Če je, kako pogosto tam vozi vlak? Kakšna je (bila) pot tovornih vagonov? Pa še celotna dolžina industrijskega tira me zanima.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3665
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

V Revozu o sledeči tiri (pisal bom le koristne dolžine tirov)

priključni in ščitni tiri na progi Ljubljana - Metlika:
101 - 49m
102 - 391m
103 - 22m

tiri v Revozu:
1 - 250m
2 - 250m
3 - 432m (ne vem ali so naredili dodatno nakladalno klančino, v tem primeru je potem 243m)
4 - 238m
5 - 147
5a - 192m
6 - 121m podaljšek med kretnicama 11 in 12 47m
6a - 125m
7 - 228m
7a - 76m
8 - 220m
8a - 265m
8b - 221m
9 - 264m
10 - 364m
11 - 367m

Tirnice so S49
Tine
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3639
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a mkx »

Tin€ napisal/-a:ne vem ali so naredili dodatno nakladalno klančino
Kako pa se štejejo tiri v Revozu, od severa proti jugu? Naslednje pišem ob tej predpostavki.

Na DOF posnetkih (na voljo na spletni strani ARSO GIS) se zdi, da je bilo stanje med snemanjem zadnjih posnetkov (v letih 2017-19) kar nekaj drugačno od zapisanega:
  • ščitni tir na progi Novo-Mesto - Metlika južno od cepišča je bil ukinjen (na posnetkih iz leto 2015-16 je še viden)
  • tira 1 in 2 sta videti kar nekaj krajša od tirov 3 in 4 (za dobre 3 lajke, torej cca 60 - 65 m). Sklepam torej, da sta tira 3 in 4 dolga okoli 310m.
    Kar se sklada tudi z vsoto dolžin tirov 5 in 5a ter 6, medkretničnega dodatka in 6a (ta dva imasta sicer medsebojno kretnico pomanjeno nekoliko bližje odprti progi in bi lahko bila brez kretnic nekoliko daljša od tirov 3 in 4).
    Malo dvomim, da bi lahko bil tir 3 kdaj 100 metrov daljši od tira 4, saj ga zapira stavba hale.
  • enkrat med leti 2009-11 in 2012-14 (zaporedni temini avi snemanj) je izginila povezava (streha? galerija?) med nakladalnimi rampami na koncih tirov 3-6 in (proizvodno?) halo. Če je ta nadstrešek (ali kar koli je to že bilo) potekal nad tirom, bi moral v halo potekati tir 6 ...
  • dolžine tirov 8a in 8b so verjetno za faktor 10 prevelike?
  • kje pa je tir 102? Je to "štuc" na postaji Šmihel?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3665
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Metod, tir 3, se se ni končal pred halo, zato je tudi njegova dolžina večja od tira 4. Kot sem že omenil, v kolikor so naredili klančino za nakladanje avtomobilov, so ga pošteno skrajšali. Podobno je tudi s tiroma 8a in 8b segata globoko v halo. Naj dodam še to, da se osnovna kilometraža računa po tiru 8 in naprej po tiru 8a in se konča pri 1418,82 metra.
Tine
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3665
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Industrijski tiri

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Sem pogledal DOF, tir 3 so skrajšali, ravno tako 8b od katerega ni ostalo praktično nič.
Tine
Odgovori