Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a napajalc »

541 napisal/-a:Zapora bo na koncu tako, kot bo material. Vedno pogosteje se namreč dogaja, da se pričakovana zapora ne izvaja, nato pa čez par dni dobijo material in se izvaja nepričakovana zapora. Največji asi so štromarji, nihče ne odpove pričakovane zapore, ko bi se morala začet, pa nikjer nikogar. Čez par dni pa imajo nepričakovano zaporo. Amapk na tistem koncu še jih na srečo ni. :lol:
Od poznavalca kot se poskušaš prikazati bi pričakoval drugačno razmišljanje ... to je videti kot bi pisal nekdo, ki nima pojma o delu na železnici ve' pa, da obstajata pričakovana in nepričakovana zapora ... :?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 541 »

napajalc napisal/-a:
541 napisal/-a:Zapora bo na koncu tako, kot bo material. Vedno pogosteje se namreč dogaja, da se pričakovana zapora ne izvaja, nato pa čez par dni dobijo material in se izvaja nepričakovana zapora. Največji asi so štromarji, nihče ne odpove pričakovane zapore, ko bi se morala začet, pa nikjer nikogar. Čez par dni pa imajo nepričakovano zaporo. Amapk na tistem koncu še jih na srečo ni. :lol:
Od poznavalca kot se poskušaš prikazati bi pričakoval drugačno razmišljanje ... to je videti kot bi pisal nekdo, ki nima pojma o delu na železnici ve' pa, da obstajata pričakovana in nepričakovana zapora ... :?
Kakšno drugačno razmišljanje? Tako se je delal projekt DVS na Štajerskem.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Jembah »

No, da vaju malo prekinem... :lol: :lol: :lol: Na vseh psotajah so v podhodih ze namontirali tudi dvigala za invalide 8) Pravtako so nad stopnisci na peronih naredili se eno majhno streho, da ne dezuje direktno v podhod.
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1786
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Signal »

038 napisal/-a:Danes popoldan so med Ormožem in Moškanjci ukinili počasne vožnje (50km/h), ter uvedli nove 80km/h, tudi na izogibališču Cvetkovci. =D> Upam, da se bo ta trend nadaljeval.
Do 160km/h :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a napajalc »

541 napisal/-a:
napajalc napisal/-a:
541 napisal/-a:Zapora bo na koncu tako, kot bo material. Vedno pogosteje se namreč dogaja, da se pričakovana zapora ne izvaja, nato pa čez par dni dobijo material in se izvaja nepričakovana zapora. Največji asi so štromarji, nihče ne odpove pričakovane zapore, ko bi se morala začet, pa nikjer nikogar. Čez par dni pa imajo nepričakovano zaporo. Amapk na tistem koncu še jih na srečo ni. :lol:
Od poznavalca kot se poskušaš prikazati bi pričakoval drugačno razmišljanje ... to je videti kot bi pisal nekdo, ki nima pojma o delu na železnici ve' pa, da obstajata pričakovana in nepričakovana zapora ... :?
Kakšno drugačno razmišljanje? Tako se je delal projekt DVS na Štajerskem.
Projekt LOT2 ( DVS - daljinsko vodena stikala ) smo ''štromarji'' sodelovali kot podizvajalci SCT-ja, kateri so bili podizvajalci Iskre Sistemi d.d. .
No, pričakoval sem takšno razmišljanje: Glede na to, da ''štromarji'' v tem primeru nastopamo v dveh vlogah ( za tvojo informacijo eni redkih kateri prinašamo čisti dobiček SŽ-ju ;dokazano ) namreč-kot upravljalec inf. ter podizvajalec izvajalca ( SCT-ja) in je potrebno planirati in vložiti plan za zapore 60 dni pred dejansko vpeljavo zapor ( za redna vzdževalna dela+investicijska )ter da je potrebno končni zahtevek vložiti do tedenske srede za naslednji teden ( to delamo SEE ), potem pa se na podlagi planiranih in dejanskih dobavnih rokov materjala zatakne nekje drugje ( SCT, dobavitelj, prevoznik .... ) - popušimo vso gnojnidco in gnev prav ''štromarji''od : 1. prometa(katerega ne briga nastala situacija,čeprav vseeno kasira zaporo-v denarju namreč),2.vsega folka na nivoju PE infra. ker nimajo pojma zakaj je do tega prišlo.3.Nadrejenih saj so bili za tisti dan delavci planirani za določen namen. Zapore in vese kar je okoli njih - čeprav je vse iz istga žakla kasira promet zunanjim vseeno : čez 3000€ do 8 ur.
Lahko stvar pogledamo tudi iz drugege zornega kota.
Večji del zapor, ki sem jih vpisoval za tako redna kot invest. dela se ni zgodilo, da bi bilo vodenje prometa toliko sposobno se tudi držati določb odredb, ki jih je samo izdalo temveč so se zapore pričenjale z 1 pa tudi do 2 ur bolj kasneje-končati pa sem moral zaporo ob uri, saj je bilo potrebno zaradi logistike odpreti tir ob času.
Recimo en primer: zapora bi se morala pričeti ob 07:50 , dispečer je zopet nekaj mutil okoli kasnejšega začetka (08:40 ) jaz se nisem strinjal –ter sem jo odpovedal .
Kaj misliš-kdo je pušil ? Dispečer, Prometnik ... I don't think so.
Moje ( ampak smo moje ) poročilo na PE Infra. Je bilo dolgo tri tipkane strani ... in prometu se ni zgodilo nič.!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 690
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Verjetno se ni dispečer kar tako za hec probal izboriti zamaknitev pričetka zapore ampak je imel za to tehten vzrok.Pri takem sistemu je usklajevanje zelo pomemben faktor za katerim se odvija več zgodb in je potrebna tudi fleksibilnost.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a napajalc »

1216-001 napisal/-a:Verjetno se ni dispečer kar tako za hec probal izboriti zamaknitev pričetka zapore ampak je imel za to tehten vzrok.Pri takem sistemu je usklajevanje zelo pomemben faktor za katerim se odvija več zgodb in je potrebna tudi fleksibilnost.
Ma jaz to v popolnosti razumem in tudi moram razumeti saj sem del tega živega sistema - ampak ne razumem pa zakaj naša ''nasprotna'' stran v večini primerov ne razume naših določenih odločitev, in še več - to označuje z nekimi manjvrednimi izrazi : '' največji asi'' , ''na srečo jih še ni pri vas'' in takšne bolane. Namreč nismo zastonj zahtevali 6 ur zapore - izklop, zavarovanje delovišča, delo in potem ves postopek v obratnem vrstnem redu, to mora biti opravljeno v celoti varno in za nami mora steči promet kot , da nas ni bilo na progi ... Ampak ker to ni ravno osamljen primer in vzamemo v zakup - smo se že navadili.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 541 »

@napajalc: Žal mi je, da ne razumeš :lol: na koncu ... in nič manjvrednega ni bilo mišljenega. Na terenu pa vedno smo in sem prepričan da tudi bomo dobro sodelovali. In ravno električarji opravite največ vzdrževalnih del med prometom v presledkih med vlaki brez zapor (menjava vešalk, izolatorjev, ločilcev, nastavitve zatezalnih naprav, pri DVS so na tak način priključili tudi določena stikala ... ). Pa preden ti spet tlak naraste - to je trditev delovodje pri EE. In v teh primerih pač mora dogovor veljati, da se lahko zanesemo eden na drugega. Vsaj pri nas je tako.

Za pričakovane zapore pa velja:
Soglasje za neposredni začetek zapore proge ali tira daje progovni prometnik oziroma prometnik na podlagi odredbe o zapori tira.
Kadar koli si imel možnost vpisati nepričakovano zaporo ... če ti pričakovane niso hoteli začeti. :idea:
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a napajalc »

541 napisal/-a:@napajalc: Žal mi je, da ne razumeš :lol: na koncu ... in nič manjvrednega ni bilo mišljenega. Na terenu pa vedno smo in sem prepričan da tudi bomo dobro sodelovali. In ravno električarji opravite največ vzdrževalnih del med prometom v presledkih med vlaki brez zapor (menjava vešalk, izolatorjev, ločilcev, nastavitve zatezalnih naprav, pri DVS so na tak način priključili tudi določena stikala ... ). Pa preden ti spet tlak naraste - to je trditev delovodje pri EE. In v teh primerih pač mora dogovor veljati, da se lahko zanesemo eden na drugega. Vsaj pri nas je tako.

Za pričakovane zapore pa velja:
Soglasje za neposredni začetek zapore proge ali tira daje progovni prometnik oziroma prometnik na podlagi odredbe o zapori tira.
Kadar koli si imel možnost vpisati nepričakovano zaporo ... če ti pričakovane niso hoteli začeti. :idea:
Ah, neee.... sej ni panike, nima smisla razburjati se zaradi stvari katere ne bomo rešili tukaj..
Trditev o takoimenovanih letečih pavzah oziroma zaporeh za katero ti je povedal delovodja EE (predvidevam da VM ) poznam, vendar tej praksi odločno nasprotujem – to pa zaradi tega, ker sem sam enkrat na ta račun fasal prijavo inšpektorja za promet ( inšpektor je sicer po rodu iz moje sosednje vasi , živi in je bil bivši prometnik pa na štajerskem ) za kar sem mu bil še kako hvaležen, sajsem se pozneje in se še držim vseh predpisanih postopkov glede zavarovanj in izvedbe del, kar smo v preteklosti opuščali ravno na račun ---popravil obešalk, zamenjave izolatorjev itd...Seveda sem bil deležen iz strani PO raznih negodovanj češ '' kaj samo ti kompliciraš, ko pa ostali za popravilo ene vešalke porabijo 15-20 min ... seveda je to postopek (nič vpisa zapore, brez prepustnice, brez postavitve ustreznih loparjev . . ) , ki je protizakonit, saj se na tiru brez uvedbe zapore ne sme opravljati NOBENIH DEL !!
Zato pa so planske zapore:
Pričakovana zapora proge oziroma tira je tedaj, kadar je progo ali postajni tir treba izločiti iz uporabe zaradi predvidenih del.
in...nisem ravno prepričan, da imaš prav v tvoji trditvi:
Kadar koli si imel možnost vpisati nepričakovano zaporo ... če ti pričakovane niso hoteli začeti. :idea:
Prometni pravilnik :
Nepričakovana zapora proge oziroma tira je tedaj, kadar je proga ali postajni tir izločen iz uporabe zato, ker je postal nenadoma nevozen ali se zaradi odprave motenj na progi ali postajnem tiru proga ali tir zapre.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a 541 »

Da ne bo sedaj zgledalo, da vozimo kaj na črno. Obstajajo delovni vlaki, ti pa lahko vozijo med presledki med ostalimi vlaki in med vožnjo opravljajo delo na progi. Nikjer ni definirano, kakšno delo lahko opravlja delovni vlak, tudi ne, da delovni vlak ne bi smel opravljati vzdrževalnih del na EE napravah. :?:

Celo za vsak medpostajni odsek je določen dan v tednu in čas, ki je predviden za opravljanje vzdrževalnih del, ter je tudi določeno, kateri (tovorni) vlak lahko zaradi opravljanja del čaka na določeni postaji.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a napajalc »

541 napisal/-a:Da ne bo sedaj zgledalo, da vozimo kaj na črno. Obstajajo delovni vlaki, ti pa lahko vozijo med presledki med ostalimi vlaki in med vožnjo opravljajo delo na progi. Nikjer ni definirano, kakšno delo lahko opravlja delovni vlak, tudi ne, da delovni vlak ne bi smel opravljati vzdrževalnih del na EE napravah. :?:

Celo za vsak medpostajni odsek je določen dan v tednu in čas, ki je predviden za opravljanje vzdrževalnih del, ter je tudi določeno, kateri (tovorni) vlak lahko zaradi opravljanja del čaka na določeni postaji.
Hm...odkadar je SPENO treščil v SVP-jevsko drezino (okol dve leti nazaj ) noben TMD voznik ne upa več ''na črno'' vozit...Ja, režim delovnega vlaka uporablajamo tudi mi – se razume, odvisno je samo kakšno delo na VM opravljaš-, če je to na obsegu enega zateznega polja ali samo zamenjava obešalke - to postane delovišče je le tega potrebno urediti in označiti v skladu s veljavnimi pravili, v kolikor se opravlja razvoz ali pobiranje materjala ( izklop VM ni potreben ) , prevoz delavcev na delovišča, meritve parametrov ... itd. – v takih primerih je smiselno uporabiti ali napovedati delovni vlak. Vsi drugačni postopki so neobičajni ter podlaga, da nekdo nekaj pozabi ali ne izvrši in že je nesreča tukaj – potem, verjemi mi – vsak vleče sebe ven kakor ve' in zna – ni več prijateljev – noben ti ne bo stal ob strani ter razumel '' kako hitro si hotel odpraviti napako ter pripomoči k čimprejšnji odpravi napake'', sodišče v teh primerih upošteva samo in zgolj samo določbe pravilnikov in zakonov ... če si iz štajerskega konca imaš zelo blizu Zidani Most kjer ti bo nadz.VM lepo razložil kakšne težave je imel in koliko let je hodil na sodišče v Sežano.
Treba je biti previden ... edino to, in kot je stari pokojni Pogačnik (šolski) rekel : ''Kadar se ti najbolj mudi se usedi in zapali cigareto .....''.

LP,napajalc.
Uporabniški avatar
Kremšnita
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 369
Pridružen: 09.02.2007, 22:10

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Kremšnita »

dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 529
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a dingo »

Sem preletel projektno nalogo in me je pozitivno presenetilo, da so čeprav bodo progo elektrificirali z 3kV bodo uporabljeni elementi za 25kV kar bo omogočalo kasnejšo nadgradnjo. Tudi na drugem tiru proti kopru bo tako.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3687
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Se opravičujem za mojo nevednost, ali pa sem to projektno nalogo napak razumel. Kar v nekaj primerih se omenja "posodobitev" postaj (beri podaljšanje tirov). Glede na to da je datum te projektne naloge zelo svež, mi ne gre nekaj v glavo, postaje na tem odseku so se pred kratkim že posodabljale, ni pa se seveda ob tej posodobitvi spreminjala uporabna dolžina posameznih tirov.

Ali se je morda (bog nedaj) zgodilo to, da se je v fazi rekonstrukcije posameznih postaj pozabilo misliti dva koraka naprej in bo zopet potrebno posegati v samo tirno situacijo. Še enkrat se opravičujem, v kolikor se motim, bom pa vesel razlage tega mojega vprašanja.
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3467
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Tin€ napisal/-a:Se opravičujem za mojo nevednost, ali pa sem to projektno nalogo napak razumel. Kar v nekaj primerih se omenja "posodobitev" postaj (beri podaljšanje tirov). Glede na to da je datum te projektne naloge zelo svež, mi ne gre nekaj v glavo, postaje na tem odseku so se pred kratkim že posodabljale, ni pa se seveda ob tej posodobitvi spreminjala uporabna dolžina posameznih tirov.

Ali se je morda (bog nedaj) zgodilo to, da se je v fazi rekonstrukcije posameznih postaj pozabilo misliti dva koraka naprej in bo zopet potrebno posegati v samo tirno situacijo. Še enkrat se opravičujem, v kolikor se motim, bom pa vesel razlage tega mojega vprašanja.
Gre za posodabljanje postaj od Ormoža do Murske
Odgovori