Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Klemen, najprej mi je v oko padla postaja Ptuj, tu je kar nekaj posodobitev, za Ormož ni napisanega nič konkretnega, kar domnevam, da je bila zadnja posodobitev v redu, naslednja postaja katera pa zopet pade v oči je Hodoš Pri slednji pa bi morali že v osnovni fazi projektiranja predvideti prav (skorajda prav vse) vse bodoče posodobitve. Da se še enkrat vrnem nazaj na postajo Ptuj, ta me je najbolj begala med mojim branjem, ali prav berem, se pravi prav razumem ali ne, zakaj še enkrat posodabljati že posodobljeno postajo Močno upam, da se je pri tej papirologiji nekaj "zamešalo" ampak mi nekako ne gredo v glavo tisti dodatni metri.
Tine
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Na Hodošu se bo baje gradil medtirni peron z dodatnim tirom med sedanjim 1 in 2 tirom (prazen prostor).
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Tin€ napisal/-a:Se opravičujem za mojo nevednost, ali pa sem to projektno nalogo napak razumel. Kar v nekaj primerih se omenja "posodobitev" postaj (beri podaljšanje tirov). Glede na to da je datum te projektne naloge zelo svež, mi ne gre nekaj v glavo, postaje na tem odseku so se pred kratkim že posodabljale, ni pa se seveda ob tej posodobitvi spreminjala uporabna dolžina posameznih tirov.
Ali se je morda (bog nedaj) zgodilo to, da se je v fazi rekonstrukcije posameznih postaj pozabilo misliti dva koraka naprej in bo zopet potrebno posegati v samo tirno situacijo. Še enkrat se opravičujem, v kolikor se motim, bom pa vesel razlage tega mojega vprašanja.
Postaja Ptuj se je obnovila na novo tirno sliko, vendar je zadeva proti Ormožu le malo bolj kompleksna, saj se bodo v tisto smer tiri tudi podaljševali, kar pa s seboj prinese tudi rekonstrukcijo samih cest ( nadvoz, ... ).
V prvi fazi je bilo upoštevano vse ( tudi elektrifikacija ), za same tire pa je bil uporabljen samo obstoječi materijal.
V drugi fazi se zadeva nadgradi na UIC-60 in betonske pragove seveda....
Mislim, da se je vsaj enkrat gledalo vsaj korak naprej
+
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Zanimivo bo videti kako se bo izvedlo vstopanje potnikov , namreč v projektni nalogi so zahtevani 55 cm visoki peroni, medtem ko so bili pred kratkim v Kidričevem, Ptuju, Moškanjcih in Ormožu zgrajeni novi peroni višine 35 cm.
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Končno.grikos napisal/-a:...v projektni nalogi so zahtevani 55 cm visoki peroni, ...
...
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Če bo primerno vreme se marca remont nadaljuje. Govora je o 28 vikendih, 2 vikenda še menda Ormož - Mekotnjak (verjetno tisto, kar se je vmes spustilo in bi naj bilo speljano po novi trasi z manj krivinami). Koliko še manjka od Ptuja do Moškanjcev?
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Za novo traso potrbujejo gradbeno dovoljenje (do konca leta bo narejen PGD). Verjetno bodo popravljali tisto posedanje pri Ivanjkovcih.2 vikenda še menda Ormož - Mekotnjak (verjetno tisto, kar se je vmes spustilo in bi naj bilo speljano po novi trasi z manj krivinami).
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Skoraj polovica...S tem, da so en kos vmes spustili. Ne vem pa, zakaj niso se iz Moskanjc proti Ptuju zaceli, bi zdaj zagotovo bli skoraj pri koncu.541 napisal/-a:Koliko še manjka od Ptuja do Moškanjcev?
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Jembah, potem bi bili prehitro gotovi.
Zakaj so pa tudi tukaj spustili en kos proge? Saj tukaj pa ne bodo nič prestavljali, če je ena sama prema.
Zakaj so pa tudi tukaj spustili en kos proge? Saj tukaj pa ne bodo nič prestavljali, če je ena sama prema.
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
541 napisal/-a: Zakaj so pa tudi tukaj spustili en kos proge? Saj tukaj pa ne bodo nič prestavljali, če je ena sama prema.
...mogoče pa bodo kakšno krivino naredili...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
To je verjetno isto kot pri cestah, tam kjer se sosednji obcini ne moreta zmenit od koga je tisti stikl ceste je pac makedam
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Zaradi nivojskega prehoda na cesti Dornava - Ptuj. Najbrž niso dobili zapore ceste oz. se jim ni izšlo z vikend zaporo proge.Zakaj so pa tudi tukaj spustili en kos proge? Saj tukaj pa ne bodo nič prestavljali, če je ena sama prema.
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
So že prišli z remontom do Moškanjcev?
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Še dva vikenda...541 napisal/-a:So že prišli z remontom do Moškanjcev?
Re: Podpisana pogodba za nadgradnjo železnice Ptuj - Mekotnjak
Po planu je tako, ampak po kilometraži jim manjka še cca. 750 metrov do kilometraže postaje Moškanjci. Zato predvidevam, da so že zelo pri koncu tega odseka.grikos napisal/-a:Še dva vikenda...541 napisal/-a:So že prišli z remontom do Moškanjcev?