Jembah napisal/-a:Po moji logiki je, samo ne popolnoma. Bo 541 kaj vec povedal...
Za pridobitev poskusnega obratovanja mora SVN prestati "varnostni preizkus" in ko dobijo dovoljenje za poskusno obratovanje, leti stara SVN ven. V času pridobivanja dovoljenja za poskusno obratovanje pa delujeta obe SVN (verjetno sedaj). Drugače bi na progi Ljubljana - Sežana še kar imeli dvojne SVN. Dokler ne bo ustreznih dovoljenj za poskusno obratovanje APB Moškanjci - Ptuj - Kidričevo, pa ostane na Ptuju vsaj eden kretnik v izmeni za ugotavljanje celovitosti tovornih vlakov, ki imajo na postaji postanek, in se tako prometnik ne more osebno prepričati o celovitosti vlaka. Ko bo začela delovati nova SVN v Kidričevem, se bo verjetno še na Pragersko na Gaj vrnil kretnik, dokler ne bo deloval APB Pragersko - Cirkovce.
Poskusno obratovanje pa lahko traja ... hmmm ... po besedah nekaterih je še celo MO Maribor - Pesnica - Šentilj v poskusnem obratovanju.
Tisto v Kamniku je pa drug "štos". Kolikor mi je znano, je tam Iskra dobila dovoljenje, da opravijo vse ustrezne preizkuse, ki so potrebni za pridobitev dovoljenj za vgradnjo računalniške postavljalnice. In tam ni ali - ali, ampak je postavitev vozne poti na postavljalni mizi (to je dvolj za varno vožnjo vlaka) in postavitev preko računalniške postavljalnice. Namen postavitve preko računalniške postavljalnice je pa samo ta, da se beležijo napake in motnje pri delovanju tega sistema. Odprava napak na računalniški postavljalnici (če se še prav spomnim tistega dopisa) je stvar Iskre, tako tudi ob napaki obvesti prometnik Iskro in ne signalcev.