Postaja Litija
Postaja Litija
Nova slika v galeriji:
t.j. desni, ranžirni signal me je spet spomnil na čas ki sem ga preživel v Litiji.
Ta ranžirni signal je stal približno tam kjer je danes nadvoz čez postajo, malo pred zapornico katero je nadvoz zamenjal.
Ali ima morda kdo bolj natančne podatke o letih v katerih so se začele spremembe.
Kdaj so v Litiji mehanski signali zamenjani z električnimi?
Kdaj je zgrajen nadvoz?
(nekaj letošnjih slik je tudi v galeriji)
Ima gdo mogoče kakšen starejši posnetek postaje Litija, pred rekonstrukcijo peronov?
Na severni strani postaje je iz predilnice vozil majhen industrijski vlak.
Kam točno? Do kdaj? Po kakšnem tiru? Kakšna slika?
t.j. desni, ranžirni signal me je spet spomnil na čas ki sem ga preživel v Litiji.
Ta ranžirni signal je stal približno tam kjer je danes nadvoz čez postajo, malo pred zapornico katero je nadvoz zamenjal.
Ali ima morda kdo bolj natančne podatke o letih v katerih so se začele spremembe.
Kdaj so v Litiji mehanski signali zamenjani z električnimi?
Kdaj je zgrajen nadvoz?
(nekaj letošnjih slik je tudi v galeriji)
Ima gdo mogoče kakšen starejši posnetek postaje Litija, pred rekonstrukcijo peronov?
Na severni strani postaje je iz predilnice vozil majhen industrijski vlak.
Kam točno? Do kdaj? Po kakšnem tiru? Kakšna slika?
lp iz Zagreba
ZDRU
ZDRU
Nadvoz je bil zgrajen, mislim da leta 1974. Iz tega obdobja je tudi fotografija gradnje nadvoza
(Vir: 100 let predilnice Litija)
Glede samega industrijskega vlaka, ki naj bi vozil iz predilnice žal ne vem nič, spomnim se edino, da še v času JŽ večino tovora v predilnico pripeljali po omenjenem industrijskem tiru, ki se je proti predilnici odcepil ravno nasproti železniške postaje. Po osamosvojitvi je promet po železnici do predilnice zamrl, tako da so ob rekonstrukciji litijske postaje sredi devetdesetih omenjeni tir odstranili. Tako so ostali le industrijski tiri znotraj dvorišča predilnice, ki pa so ostali na svojem mestu do pred nekaj dnevi, ko so jih po nekaj letih neuporabe dokončno odstranili.
(Vir: 100 let predilnice Litija)
Glede omenjene rekonstrukcije postaje, ki se je izvajala mislim pa v letih 96-98 sem našel v eni izmed revij Nova proga tudi eno fotografijo. Takrat je tudi prišlo do rekonstrukcije peronov in izdelave podvoza. Kolikor se spominjam prejšnje tirne sheme, je bilo včasih na postaji precej več tirov, vendar sam nažalost nimam nobene fotografije iz omenjenega obdobja.
Takrat je tudi prišlo do rekonstrukcije peronov in izdelave podvoza. Kolikor se spominjam prejšnje tirne sheme, je bilo včasih na postaji precej več tirov, vendar sam nažalost nimam nobene fotografije iz omenjenega obdobja. Našel sem le kopijo fotografije železniške postaje Litija iz leta 1947, katerega original hranijo v Muzeju novejše zgodovine v Ljubljani. Je pa kar nekaj slik postaje Litija v knjigi: 150 let železnice : od Celja do Ljubljane :1849-1999
lp
(Vir: 100 let predilnice Litija)
Glede samega industrijskega vlaka, ki naj bi vozil iz predilnice žal ne vem nič, spomnim se edino, da še v času JŽ večino tovora v predilnico pripeljali po omenjenem industrijskem tiru, ki se je proti predilnici odcepil ravno nasproti železniške postaje. Po osamosvojitvi je promet po železnici do predilnice zamrl, tako da so ob rekonstrukciji litijske postaje sredi devetdesetih omenjeni tir odstranili. Tako so ostali le industrijski tiri znotraj dvorišča predilnice, ki pa so ostali na svojem mestu do pred nekaj dnevi, ko so jih po nekaj letih neuporabe dokončno odstranili.
(Vir: 100 let predilnice Litija)
Glede omenjene rekonstrukcije postaje, ki se je izvajala mislim pa v letih 96-98 sem našel v eni izmed revij Nova proga tudi eno fotografijo. Takrat je tudi prišlo do rekonstrukcije peronov in izdelave podvoza. Kolikor se spominjam prejšnje tirne sheme, je bilo včasih na postaji precej več tirov, vendar sam nažalost nimam nobene fotografije iz omenjenega obdobja.
Takrat je tudi prišlo do rekonstrukcije peronov in izdelave podvoza. Kolikor se spominjam prejšnje tirne sheme, je bilo včasih na postaji precej več tirov, vendar sam nažalost nimam nobene fotografije iz omenjenega obdobja. Našel sem le kopijo fotografije železniške postaje Litija iz leta 1947, katerega original hranijo v Muzeju novejše zgodovine v Ljubljani. Je pa kar nekaj slik postaje Litija v knjigi: 150 let železnice : od Celja do Ljubljane :1849-1999
lp
Zadnjič spremenil gapi_1, dne 22.12.2008, 18:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Brki
Tisti, ki je dokončno kronal nošenje brkov, je bil nedvomno Führer......