Amm ... pri 160 km/h se okna še lahko odpirajo. Saj so skoraj vsi RIC (A)Bl vagoni (režim izmenjave 51) grajeni za 160 km/h.Tine Jarm napisal/-a:Pri vagonih grajenih za hitrostih 160 km/h in več, se okna ne smejo odpirati.
Avtovlak - Dlok
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Meh in Moped imata Vmax 120 km/h.Sej kolikšna pa je največja hitrost za pulmane na slov. tirih? mogoče Glede na to, da ima brižita potniške reduktorje na 125 km/u sigurno ne presegajo te hitrosti. Za mopeda in meha pa ne vem.
Voznoredno je Vmax za klasične potniške vlake na SŽ 120 km/h, Siemense 140 km/h, Pendolina 160 km/h. Dejansko je pa že več kot leto dni Vmax za vse vlake 120 km/h. Zakaj je tako, pa smo že premleli na tem forumu.
@Gomulka 014, se strinjam s tabo da se na (A)Bl-jih še vedno da odpirati okna. vendar to velja za režim izmenjave 51, kot si že sam napisal. Težnje v zadnem času pa so vagoni z režimom izmenjave 61, kjer pa velja to kar sem jaz navedel v prejšnjem sporočilu. (A)Bl vagoni pa niso ravno v ponos SŽ-ju saj gre v tem primeru za zastarel kupe vagon (prvega) in drugega razreda, kateri ima vgrajeno le ozvočenje.
@Regan 664, serija 363 lahko doseže maksimalno hitrost tja do 160 km/h vendar ji tam zelo pade moč. Na SŽ-ju je predpisana maksimalna hitrost za to serijo 125km/h oz. 75km/h. V Franciji pa je za lokomotive CC 6500 maksimalna hitrost 200km/h. Te lokomotive so zelo identične našim 363 vendar niso iste, da ne bo kdo razumel napak. Res pa je tudi da so za to Francozi malce preuredili lokomotivo in ji povečali njeno prvotno hitrost 160km/h na 200km/h.
@Regan 664, serija 363 lahko doseže maksimalno hitrost tja do 160 km/h vendar ji tam zelo pade moč. Na SŽ-ju je predpisana maksimalna hitrost za to serijo 125km/h oz. 75km/h. V Franciji pa je za lokomotive CC 6500 maksimalna hitrost 200km/h. Te lokomotive so zelo identične našim 363 vendar niso iste, da ne bo kdo razumel napak. Res pa je tudi da so za to Francozi malce preuredili lokomotivo in ji povečali njeno prvotno hitrost 160km/h na 200km/h.
Tine
Tine,Tine Jarm napisal/-a:@Gomulka 014, se strinjam s tabo da se na (A)Bl-jih še vedno da odpirati okna. vendar to velja za režim izmenjave 51, kot si že sam napisal. Težnje v zadnem času pa so vagoni z režimom izmenjave 61, kjer pa velja to kar sem jaz navedel v prejšnjem sporočilu. (A)Bl vagoni pa niso ravno v ponos SŽ-ju saj gre v tem primeru za zastarel kupe vagon (prvega) in drugega razreda, kateri ima vgrajeno le ozvočenje.
bi lahko kaj vec napisl o rezimih izmenjave?
Hvala.
LP, B.
Le malo na kratko.ben napisal/-a:Tine,
bi lahko kaj vec napisl o rezimih izmenjave?
Hvala.
LP, B.
Potniški vagon označen po UIC-u, 50. Ta vagon ni predviden za mednarodno izmenjavo in je namenjen "le" notranjemu prometu. Vendar lahko vidite, da ima kljub označbi X še pripisano HŽ. To pomeni, da lahko na osnovi posebnega sporazuma s HŽ vozi tudi po njihovih progah.
Potniški vagon označen po UIC-u, 51. Ta vagon je namenjen za mednarodni promet. Na teh vagonih je označeno s katero železniško upravo im SŽ sklenjen sporazum o izmenjavi, ter da ustreza njihovim tehničnim zahtevam.
Potniški vagon označen po UIC-u, 61. Ta vagon je namenjen za mednarodni potniški promet in sicer v klasi Euro City Vagonov. Tu pa ni potrebno posebnih soglasji tujih železniških uprav.
Sicer pa si več lahko ogledate na Milanovi strani http://www.vlaki.net/prava-UIC.html , kjer je zelo kakovostno opisal označevanje vagonov.
Tine