Avtovlak - Dlok

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
gomulka014
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 454
Pridružen: 18.11.2005, 13:24
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a gomulka014 »

Tine Jarm napisal/-a:Pri vagonih grajenih za hitrostih 160 km/h in več, se okna ne smejo odpirati.
Amm ... pri 160 km/h se okna še lahko odpirajo. Saj so skoraj vsi RIC (A)Bl vagoni (režim izmenjave 51) grajeni za 160 km/h.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Sej kolikšna pa je največja hitrost za pulmane na slov. tirih? mogoče Glede na to, da ima brižita potniške reduktorje na 125 km/u sigurno ne presegajo te hitrosti. Za mopeda in meha pa ne vem.
Meh in Moped imata Vmax 120 km/h.

Voznoredno je Vmax za klasične potniške vlake na SŽ 120 km/h, Siemense 140 km/h, Pendolina 160 km/h. Dejansko je pa že več kot leto dni Vmax za vse vlake 120 km/h. Zakaj je tako, pa smo že premleli na tem forumu. :wink:
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

@Gomulka 014, se strinjam s tabo da se na (A)Bl-jih še vedno da odpirati okna. vendar to velja za režim izmenjave 51, kot si že sam napisal. Težnje v zadnem času pa so vagoni z režimom izmenjave 61, kjer pa velja to kar sem jaz navedel v prejšnjem sporočilu. (A)Bl vagoni pa niso ravno v ponos SŽ-ju saj gre v tem primeru za zastarel kupe vagon (prvega) in drugega razreda, kateri ima vgrajeno le ozvočenje.

@Regan 664, serija 363 lahko doseže maksimalno hitrost tja do 160 km/h vendar ji tam zelo pade moč. Na SŽ-ju je predpisana maksimalna hitrost za to serijo 125km/h oz. 75km/h. V Franciji pa je za lokomotive CC 6500 maksimalna hitrost 200km/h. Te lokomotive so zelo identične našim 363 vendar niso iste, da ne bo kdo razumel napak. Res pa je tudi da so za to Francozi malce preuredili lokomotivo in ji povečali njeno prvotno hitrost 160km/h na 200km/h.
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Glede na to, da je potniški vlak veliko veliko lažji kot tovorni bi po moje brižita kot za šalo vlekla tistih 5 vagonov.
Samo jaz si ne predstavljam, kako bi brižita norela po tirih s hitrostjo 160 km/h. To bi šlo kot tank vse bi treslo in roštalno, v ovinku pa v grmovje :lol: :lol:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

vidim, da ste slike našli .....

Phil namreč slik ne ločuje po državah, ampak jih loči po nejgovih potovanjih ........

M.
Uporabniški avatar
ben
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 139
Pridružen: 26.11.2005, 14:13
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ben »

Tine Jarm napisal/-a:@Gomulka 014, se strinjam s tabo da se na (A)Bl-jih še vedno da odpirati okna. vendar to velja za režim izmenjave 51, kot si že sam napisal. Težnje v zadnem času pa so vagoni z režimom izmenjave 61, kjer pa velja to kar sem jaz navedel v prejšnjem sporočilu. (A)Bl vagoni pa niso ravno v ponos SŽ-ju saj gre v tem primeru za zastarel kupe vagon (prvega) in drugega razreda, kateri ima vgrajeno le ozvočenje.
Tine,
bi lahko kaj vec napisl o rezimih izmenjave?

Hvala.

LP, B.
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Fotografije na Philovi strani iz Mb studenci (pokopališče lokomotiv) žal kažejo odnos SŽ do svoje imovine.Ima mogoče kdo kakšno novejšo fotko od tam in ali se bo mogoče kakšna lokomotiva od tam še aktivirala.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

ben napisal/-a:Tine,
bi lahko kaj vec napisl o rezimih izmenjave?

Hvala.

LP, B.
Le malo na kratko.
Potniški vagon označen po UIC-u, 50. Ta vagon ni predviden za mednarodno izmenjavo in je namenjen "le" notranjemu prometu. Vendar lahko vidite, da ima kljub označbi X še pripisano HŽ. To pomeni, da lahko na osnovi posebnega sporazuma s HŽ vozi tudi po njihovih progah.
Slika
Potniški vagon označen po UIC-u, 51. Ta vagon je namenjen za mednarodni promet. Na teh vagonih je označeno s katero železniško upravo im SŽ sklenjen sporazum o izmenjavi, ter da ustreza njihovim tehničnim zahtevam.
Slika
Potniški vagon označen po UIC-u, 61. Ta vagon je namenjen za mednarodni potniški promet in sicer v klasi Euro City Vagonov. Tu pa ni potrebno posebnih soglasji tujih železniških uprav.
Slika
Slika
Sicer pa si več lahko ogledate na Milanovi strani http://www.vlaki.net/prava-UIC.html , kjer je zelo kakovostno opisal označevanje vagonov.
Tine
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Morda še samo o imenu države in zvezdici, ki je zraven. To pomeni, da vagon po tej državi lahko vozi, vendar z določenimi omejitvami oziroma samo po določenih progah.
Uporabniški avatar
ben
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 139
Pridružen: 26.11.2005, 14:13
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a ben »

V čem pa se razlikujeta SŽ 50 in SŽ 51 vagon? Kaj dejansko 50 nima (razen tega, da je sposoben za manjšo hitrost)?

LP, B.
Odgovori