Ljutomer - Gornja Radgona

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Vsaka reportaža iz te proge je dobrodošla!

:)
LP
Izidor
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdravljeni

Imam karto K.u.K železniške mreže iz leta 1894, kjer je proga Špilje (Spielfeld)-Radgona-Ljutomer že vrisana. Povzava Ljutomera z Ormožem in Mursko Soboto se je vspostavila šele v kraljevini Jugoslaviji. Sam imam informacije, da je Radgonski železniški most bil močno poškodovan med II svetovno vojno. Iz časov Kraljevine Jugoslavije imam tudi podatek, da se je iz Maribora za Gornjo Radgono lahko potovalo preko Špilj in to brez potnega lista. Obstajal je mareč sirektni vagon, ki so ga v Šentilju zaklenili, prepeljali preko avstrijskega ozemlja in v Gornji Radgoni spet odklenili.

LP

Jože

mislim, da sem vas že opozoril na knjigo, ki jo je napisal ravnatelj Muzeja SŽ g. Bogič - Pregled razvoja železnišekga omrežja v Sloveniji in okolici - to knjigo sem z njegovim dovoljenjem prepisal in poskeniral vse zemljevide in jo najdete na že znanem naslovu http://www.vlaki.net ----> Zanimivosti iz sveta železnice (http://www.vlaki.net/zanimiv.html) , seveda z vsemi kartami in slikami, pa si lahko pogledate kdaj je bila narejena katera od preog na našem ozemlju - pa brez zamere ....

M.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3531
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

No, da se malo razpišem.

Odhod iz Lj ob 7.40 z vlakom citadela, vozil nas je moped. V pragerskem končno pričakovana menjava za regana in potem njegova poezija do Ljutomera. V ljutomer smo prišli z minuto zaostanka, kar pomeni - točno. Tam nas že čaka fiat 813 za gornjo radgono. Bil sem kar presenečen, saj je bil fiat nekako polovično zaseden.

No in smo speljali iz Ljutomera, čez potne prehode je šlo počasi, vendar ni bilo ustavljanja, razen tam pri Radgoni je šel sprevodnik na cesto in ustavil promet na ko progo prečka ena glavna cesta (pa nevem katera). Na cilj v radogno smo prispeli celo 7 minut prej, kot je bilo predvideno po voznem redu. Se pravi ob 11.30 smo začeli z ogledom sejma pa tja do 17.00, saj je bil odhod ob pol 6. Sam se pregledal še neslaven konec radgonske proge, ki se konča v km kamnu 23. In prišel do sklepa, da nabiralnik v sami žel,postaji (3 tiri) radgona nima dela oz. ga tam že dolgo ni bilo. Potem smo šli enako nazaj proti Ljutomeru in spet prišli nekajminut prej ter čakali na Citadelo, ki je prišla s 5 min zamude. med drugim je bilo v Ljutomeru križanje mercedesa-ptuj in pa citadelle. No in v Ljubljano smo prišli ob 21.40 z nekajminutno zamudo. Potovanje je bilo pestro in zanimivo, le proti koncu si že utrujen od dooolge vožnje in napornega dne, saj smo po sejmu pešačili 5 ur!! Hvala bogu, so vsa križanja ceste iun železnice na prekmurskih proga uspela brez incidentov :lol:

Regan je pa res ena sama poezija, še posebno ko speljuje in ima gas do kraja. Ko pa je spust, gre samo pod "štand gasom" in izgleda, kot da nas vleče e-lok, tako tiho je vse. Po nekaj trenutkih pa spet rohnenje...

Ker na žalost že nekaj časa nimam več SP-ja je bilo ptrebno karto plačati, no ja, šlo je za "drobiž". Povratna karta Rakek-radgona + karta za sejem je prišlo "borih" 4500 SIT (razdalja je 276 km v eno stran). pa naj še kdo reče, da je bencin predrag :lol:

Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??

Slike pa bodo/so v galeriji.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Regan 664 napisal/-a: Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??
Tisto je industrijski tir za radensko tam skoraj vsak dan pripelje nabiralnik kontejnerje za odvoz mineralne vode in vagone za steklenice, vendar se tam notri tir razcepi v tri tire 2 do nakladalne rampe in eden notri v tovarno.
LP
Matic
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 593
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Vlak se ustavi pred glavno cesto, po kateri se vsak dan valijo tovornjaki iz Madžarske, ki pridejo v Slovenijo iz Dolge vasi in gredo po njej mimo Hotize, MS in Lenarta na štajersko avtocesto.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Kako pa je ob dnevih, ko pelje nabiralnik, a tudi stoji pred tem prometnim prehodom, ali promet zaustavi železniški delavec?
LP
Izidor
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3531
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

S fiatom ni problema, saj imaš kabino na začetku in s tem dobro preglednost, težje pa je to pri španki, še posebno, če vozi z daljšim koncem naprej. Po moje se španka ustavi pred prehodom, nato pa osebje, ki je v službenem vagonu nabiralnika ustavi promet na cesti.
Ta cesta je namreč zelo obremenjena in zdi se mi, da vozniki sploh ne upoštevajo, da peljejo čez progo oz. mislijo, da na njej ni prometa.
Zato pa morajo toliko bolj paziti delavci vlaka, da ne pride do neljubih dogodkov. Mislim, da je to samosvojsten primer v Sloveniji, da se mora vlak popolnoma ustaviti pred cestnim prehodom.

Mogoče kdo ve, kje v Sloveniji se še mora ustaviti? Kaj pa proga Grosuplje-Kočevje??
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Regan 664 napisal/-a:S fiatom ni problema, saj imaš kabino na začetku in s tem dobro preglednost, težje pa je to pri španki, še posebno, če vozi z daljšim koncem naprej. Po moje se španka ustavi pred prehodom, nato pa osebje, ki je v službenem vagonu nabiralnika ustavi promet na cesti
Klemen točno tako kot si povedal.
LP
Matic
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Mislim, da so na progi Grosuplje - Kočevje pomembnejši prehodi zavarovani z zapornicami - največ mehanskimi. (predvsem v okolici Videm -Dobrepolje)
LP
Izidor
parni lokomotivček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 230
Pridružen: 14.08.2006, 22:14
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Napisal/-a parni lokomotivček »

Čeprav imam blizu te proge vikend se mi še ni uspelo peljati po njej. :D :D :D :D :D :D :D :D
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

parni lokomotivček napisal/-a:Čeprav imam blizu te proge vikend se mi še ni uspelo peljati po njej. :D :D :D :D :D :D :D :D
Ja samo za časa sejma v Radgoni bi to blo izvedljivo, razen če skočiš na kak vagon od nabiralnika :D :D
LP
Matic
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Odgovor Napisal/-a grikos »

Vlak se ustavi pred glavno cesto, po kateri se vsak dan valijo tovornjaki iz Madžarske, ki pridejo v Slovenijo iz Dolge vasi in gredo po njej mimo Hotize, MS in Lenarta na štajersko avtocesto.
Jasno, da se ustavi, saj je ponavadi preko prehoda postavljen kak šleper, ki je ujet v koloni. No, videti butast izraz na obrazu kamiondžje, medtem ko se mu počasi približuje vlak je tudi nekaj vredno. :D
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

grikos napisal/-a:
Vlak se ustavi pred glavno cesto, po kateri se vsak dan valijo tovornjaki iz Madžarske, ki pridejo v Slovenijo iz Dolge vasi in gredo po njej mimo Hotize, MS in Lenarta na štajersko avtocesto.
Jasno, da se ustavi, saj je ponavadi preko prehoda postavljen kak šleper, ki je ujet v koloni. No, videti butast izraz na obrazu kamiondžje, medtem ko se mu počasi približuje vlak je tudi nekaj vredno. :D
Hehehe :lol: :lol: . To pa je res dobra fora, videt une Madžare al pa Ukrajince, kako faco nardijo :lol:
LP
Izidor
parni lokomotivček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 230
Pridružen: 14.08.2006, 22:14
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Napisal/-a parni lokomotivček »

[quote="664-111"][quote="parni lokomotivček"]Čeprav imam blizu te proge vikend se mi še ni uspelo peljati po njej. :D :D :D :D :D :D :D :D[/quote]

Ja samo za časa sejma v Radgoni bi to blo izvedljivo, razen če skočiš na kak vagon od nabiralnika :D :D[/quote]


Na vagon nabiralnika bi pa bilo neizvedljivo za skočit.
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Odgovor Napisal/-a 664-111 »

Regan 664 napisal/-a: Prekmurce sprašujem, kaj je tisti industrijski tir pred radgono (iz smeri ljutomerja), ki se odcepi levo in ima raztirnik??
Ker je enkrat že bilo govora o tem tiru in včeraj maraton v Radencih je bila priložnost da se zadeva malo poslika.

Tukaj se začne cepiti tir za Boračevo natančneje v tovarno Radenska
Slika

Raztirnik
Slika

Slika

Tukaj se tir spet cepi in sicer levo tja kjer razložijo steklo z vagonov in desno na rampo kjer nalagajo v kontejnerje
Slika

in naprej levo
Slika

Nakladalna rampa ki se več ne uporablja
Slika

Slika

Tukaj pa razložijo vagone z viličarji
Slika

Še pogled nazaj
Slika

Zdaj pa še na desno stran
Slika

Slika

Slika

Rampa na kateri nalagajo mineralno vodo v kontejnerje, največ trije vagoni naenkrat grejo gor
Slika
LP
Matic
Odgovori