Razvoj SŽ-drugi tiri, povezava z Brnikom

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
AA
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 16
Pridružen: 21.03.2006, 12:19

Odgovor Napisal/-a AA »

v odgovor kolegom (3 sporocila nazaj) kaj se da in kaj ne: sem zivel leto tudi v Melbournu in tam so tramvaji - od najnovejših do takih za v Bistro, vozili v glavnem po sredi ceste. Sem se izogibal voznje z avtom (vozijo po narobe strani) - ampak izseljenci so pravili, da je edini zanesljivi način, da si brez debate brez vozniskega izpita to, da ne ustavis za stojecim tramvajem - nesrece, da bi jih skupil kak potnik, nisem videl - potovalna hitrost je bila pa vsaj 3x kot z ljubljanskimi krpani, nesrec sem pa videl tudi ze kar nekaj.

Poanta: (skoraj) vse se da, ce se hoce :wink: . lep pozdrav Andrej
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

Gradnja drugega tira/nove dvotirne proge Ljubljana - Jesenice s povezavo na Brnik je predvidena med leti 2011 - 2017.
Gradnja pa naj bi stala 522 Mio. evrov ali 125 Mrd. Sit .... :D

Ta je pa bosa ! :lol:
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

nepoznavalec napisal/-a:Gradnja drugega tira/nove dvotirne proge Ljubljana - Jesenice s povezavo na Brnik je predvidena med leti 2011 - 2017.
Gradnja pa naj bi stala 522 Mio. evrov ali 125 Mrd. Sit .... :D

Ta je pa bosa ! :lol:
Zakaj pa ne, poglej kakšne načrte imajo Hrvati, ki nameravajo od Pule, mimo Reke, po čisto novi progi do Zagreba in naprej naredit železnico. začetek gradnje: konec leta 2007. Zakaj pa potem mi ne bi zmogli titov do letališča spravit :? ?
Have a nice day!
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

Zakaj pa ne, poglej kakšne načrte imajo Hrvati, ki nameravajo od Pule, mimo Reke, po čisto novi progi do Zagreba in naprej naredit železnico. začetek gradnje: konec leta 2007. Zakaj pa potem mi ne bi zmogli titov do letališča spravit Confused ?
Že res vendar vseeno ... :roll:
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

nepoznavalec napisal/-a:Gradnja drugega tira/nove dvotirne proge Ljubljana - Jesenice s povezavo na Brnik je predvidena med leti 2011 - 2017.
Gradnja pa naj bi stala 522 Mio. evrov ali 125 Mrd. Sit .... :D

Ta je pa bosa ! :lol:
A takrat se torej selim :lol: 8).
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Odgovor Napisal/-a preglednik »

nepoznavalec napisal/-a:
Zakaj pa ne, poglej kakšne načrte imajo Hrvati, ki nameravajo od Pule, mimo Reke, po čisto novi progi do Zagreba in naprej naredit železnico. začetek gradnje: konec leta 2007. Zakaj pa potem mi ne bi zmogli titov do letališča spravit Confused ?
Že res vendar vseeno ... :roll:
Bojim se, da se bo famozni 5. koridor nadaljeval skozi Koper kar po hrvaški strani direktno do Zagreba in naprej na Madžarsko.
preglednik
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

http://www.mzp.gov.si/si/splosno/novice ... b67a1e912d

Če glih koga zanima... če mene vprašaš mal preveč dolgoročno :-k :roll:
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

:? :? :)

1. Nekje v megli prihodnosti, kot vsi vladni načrti.
2. Kdo bo pa SŽ pomagal?
Have a nice day!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Načrt razvoja slovenske železniške infrastrukture se je že sprejel takrat, kot avtocestni program. Vendar za železniško infrastrukturo niso določili virov financiranja. Program je bil izveden manj kot 30%. Sedaj, kolikor spremljam, spet ni povsem jasno, od kod dobiti večino denarja. :?

Upam, da se motim. [-o<
nepoznavalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 104
Pridružen: 04.09.2006, 20:04
Kraj: domžale

Odgovor Napisal/-a nepoznavalec »

Zasebni viri... karkoli že to so ? :?:
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

nepoznavalec napisal/-a:Zasebni viri... karkoli že to so ? :?:
Prostovoljni prispevki podjetji, holdingov, ...
Have a nice day!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Zanimivo je pogledati ministrovo predstavitev. Tam nekje med leti 2012 do 2015 najbolje, da pozabimo na vožnjo vlakov, ker se bo takrat vse gradilo. Po Zasavju in Posavju ga bomo pa "žgali" med 160 in 250 km/h.

Moje osebno mnenje je, da ti načrti niso realni. Preprosto v par letih ne bo možno zgraditi in obnoviti vsega, kar se tukaj govori. To ni šlo niti pri AC, tako ne bo šlo tudi tukaj. Če se pa lotijo tega vsega naenkrat, pa za par let nehamo voziti vlake, ker se bodo zamude merile v urah. Hitrosti 160 do 250 km/h in to delno po obstoječi trasi - ja, skozi postaje, kjer ustavljajo tudi LP vlaki?? Dajte no, realnost za hitrosti nad 160 km/h so posebne proge, kjer ni vsakih 5 km postaje in po teh progah tudi ne poteka lokalni promet. Pri hitrosti 250 kmk/h je 5 kilometrov zavorne razdalje... Če želijo postaje za lokalni promet izvesti izven glavne proge z 250 km/h, potem morajo biti na dvotirni progi ti odcepi izvennivojski, saj vožnja iz enega tira preko drugega v istem nivoju pri cepiščih ni dovoljena (velja, da so nivojska križanja tirov dovoljena nekje do 160 km/h). V Sloveniji so po mojem zelo redki, ki so videli kretnice, ki so ustrezne za hitrosti nad 160 km/h, kaj šele da bi vedeli njihovo ceno - gre za dolžino kretnice, odklonski radij, premično srce kretnice itd.

Bi jim še verjel, če ne bi klobasali o hitrostih do 250 km/h skozi Zasavje delno po obstoječi trasi. Realno bi bilo do 160 km/h. No pa dovolj skeptičnosti. Se bom leta 2020 na tem mestu kesal za svoje neumne izjave. :wink: [-o<
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Jest tudi nisem mogel verjeti, ko sem slišal za omenjeni načrt. To je podobno, kot so načrtovali, da bo slovenski avtocestni križ končan do leta 1999 oz.2000. :^o
LP
Izidor
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Sploh ne vem, zakaj delajo take načrte. Do takrat bo ta vlada tako ali tako letela :lol: , morda hitreje, kot so navedene hitrosti v načrtih :wink:

Kje si pa že videl, da je pradedek za časa svojega življenja načrtoval hišo, ki naj bi jo zgradil pravnuk.

Eno samo :^o in potem se še predstavljajo in hvalijo z Bohinjsko železnico, ki se ve, v kakšnem stanju je =D> :( , denar za njo pa tam, hmmm....2013, 2020, odvisno, če se bo kaj zalomilo 2023, morda še težave pri obnovi 2025.... ma ne gre tako, med tem bodo šle pa SŽ v stečaj pa še kak kamen bo na vlak padel. Danes za jutri :arrow: :lol: :lol: :lol: , danes za čez 10 let, to bi bila prava reklama.
Zadnjič spremenil E.L., dne 07.11.2006, 22:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

AC niso bile zastavljene realno v času. Te proge niso realne ne v času (do 2010 bo npr. proga med Ponikvo in Poljčanami razpadla) in ne v izvedbi. Teh 250 km/h - nekoč so govorili o gradnji nove proge od Italije do Hrvaške za hitrosti 250 do 300 km/h. Sedaj so pa vzeli spodnjo mejo in to kar pretežno na obstoječo traso s popravki. A si zna kdo zamisliti, da stoji na postaji na peronu, mimo pa prileti vlak z 250 km/h? Če pa damo skozi postaje npr. 160 km/h, pa med dvema postajama tako ni dovolj dolgega odseka za pospešitev in zmanjševanje hitrosti...
Odgovori