Razvoj SŽ-drugi tiri, povezava z Brnikom

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Razvoj SŽ-drugi tiri, povezava z Brnikom

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Mnogo se govori o razvojnih projektih-predvsem o drugem tiru v Koper. V ta namen so bili že narejeni nekateri načrti, da bi čel viadukt pod avtocestnim in da bi bila železnica večinoma v tunelu. Drugače pa tudi že razmišljajo o drugem tiru na Madžarsko (tunel na Goričkem je narejen dvotirno), pojavljajo pa se tudi potrebe po drugem tiru do Jesenic. Povezava do Brnika pa naj bi bila narejena do leta 2013. Ali kdo ve od kod bi potekala? Možnosti sta namreč dve: iz Kamnika ali iz Medvod oz. Kranja. To Kopersko progo bi pa morali že enkrat začet graditi, saj je strateškega pomena za čedalje večji promet na Luki Koper.
Zadnjič spremenil E.L., dne 20.08.2006, 13:18, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Razvoj SŽ-drugi tiri, povezava z Brnikom

Odgovor Napisal/-a 541 »

E.L. napisal/-a:To Kopersko progo bi pa morali že enkrat začet graditi, saj niti Pendolino ne more po tistem klancu. :!:
:?:

Proge, ki so grajene izključno za potniški promet in tudi za visoke hitrosti lahko imajo večje nagibe kot proge, ki so namenjene tudi tovornemu prometu.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Ja zakaj pa potem nikoli ne pelje v Koper in pelje v Benetke? Po tiszem klancu pa škripajo gomulke in simensi :?:
Have a nice day!
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

V časopisu je pisalo, da predstavlja Luka Koper SŽ kar 93 % :!: vsega tovornega prometa. Če to ni porazno, da na drugih relacijah opravljajo tako malo tovornega prometa.
Have a nice day!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

E.L. napisal/-a:Ja zakaj pa potem nikoli ne pelje v Koper in pelje v Benetke? Po tiszem klancu pa škripajo gomulke in simensi :?:
Siemensi ne škripljejo, ker zavirajo elektrodinamično (z motorji). Če nek vlak po neki progi ne vozi, še ne pomeni, da po njej ne more peljati. Drugače pa Pendolino že od samega začetka vsako poletje ob vikendih in praznikih vozi v Koper.
V časopisu je pisalo, da predstavlja Luka Koper SŽ kar 93 % Exclamation vsega tovornega prometa.
V časopisih novinarji marsikaj zapišejo ... ;) Temu podatku ne verjamem.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

O.K., to škripanje nisem mislil ravno preveč resno. V ŽIT je bil članek, v katerem je pisalo, da se Pendolinoti lahko nagnejo kar za 7%, medtem ko se Simensi samo za 3%. Za tole zmotno mišlenje o neprevoznosti se pa oparavičujem. Samo, sodobna proga (hitri vlaki) je celo dražja od avtoceste. Še dobro, da take stvari sofinancira EU.
Have a nice day!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

V ŽIT je bil članek, v katerem je pisalo, da se Pendolinoti lahko nagnejo kar za 7%, medtem ko se Simensi samo za 3%.
Siemens (SŽ 312) se nagiba le zaradi prečnega nagiba proge, saj nima niti aktivne niti pasivne nagibne tehnike. Nagib Pendolina pa je odvisen od mnogo dejavnikov, v splošnem je pa skupni nagib Pendolina seštevek prečnega nagiba proge + nagib zaradi aktivne nagibne tehnike. Maksimalen nagib ICSa zaradi NT je 8 stopinj. Nima pa to nagibanje nobene zveze z vožnjo po klancih. :roll:
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Seveda se lahko nagne kjerkoli, samo na klancih s to tehnikiko pridobi na hitrost.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Nasploh bi bilo treba posodobiti celotno omrežje. Ne vem, zakaj so potem kupili toliko Živ, če pa po naših progah lahko peljejo podobno tako hitro kot francoske lokomotive. Samo zato, da gredo lahko v Avstrijo in Italijio?
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

pendolino v času poletnih počitnic vozi kot kopalni vlak v Koper,(sem pozabil, pod katero št. vozi)

Sicer bi pa z novo progo ubili dve muhi na en mah (najpomembnejši) proga bi bila kratka in s tem bi prihranili čas, pa še požarov ne bibilo, ker bi bila proga v tunelu.

Sicer pa glede na to, da se vlade obnašajo tako, kakor gre "bolan srat" lahko pričakujemo druga dva tira proti kopru po letu 2015. (takrat pa tako ne bosta potrebna, ker bodo šle ladje v Trst in reko)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

res pa opažam, da na štajerskemin proti Dobovi ni pol toliko tovornega prometa kot pa med Divačo in Ljubljano. Posledično je proti Mariboru več potniških vlakov, kar vsako uro + IC EC, ICS, RG. Na Primorskem je, verjetno tudi zaradi veliko tovornega prometa potniških vlakov veliko manj, kot proti MB. Zato pa drvijo tovorni na vsakih 10 min, ker na odseku ni APBjev ampak je še vedno medpostajna odvisnost in odjava vlaka.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Regan 664 napisal/-a:pendolino v času poletnih počitnic vozi kot kopalni vlak v Koper,(sem pozabil, pod katero št. vozi)

Sicer bi pa z novo progo ubili dve muhi na en mah (najpomembnejši) proga bi bila kratka in s tem bi prihranili čas, pa še požarov ne bibilo, ker bi bila proga v tunelu.

Sicer pa glede na to, da se vlade obnašajo tako, kakor gre "bolan srat" lahko pričakujemo druga dva tira proti kopru po letu 2015. (takrat pa tako ne bosta potrebna, ker bodo šle ladje v Trst in reko)

drugi tiri od divača do kopru je od 2010 al 2012 šele prvi vozi, ne pozno ker nujno da rabi mnogo prometi tovorni vlaki poti v češki,ruski,poljski....in "EU", pa ne mnogo promet od reka do Budimpešta in drugo.... NE NE ,važno naš SŽ da rabim promet LUKA KOPER SLOVENIJA EU. "
pa HR-CRO ne bo EU-->da bo pozno okolici leta 2020 al 2023 al več pozno! !!!
pa Koper do trstu je bodo novo tir od 2010 al 2013 šele prvi prometi vlaki tudi premestni vlaki.....

LP :>
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Regan 664 napisal/-a:pendolino v času poletnih počitnic vozi kot kopalni vlak v Koper,(sem pozabil, pod katero št. vozi)
1011 in 1024
Sicer pa glede na to, da se vlade obnašajo tako, kakor gre "bolan srat" lahko pričakujemo druga dva tira proti kopru po letu 2015. (takrat pa tako ne bosta potrebna, ker bodo šle ladje v Trst in reko)
Druga dva tira? O tem se komaj pripravlja študija upravičenosti - ali je že končana? :roll:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Marko, glede na to, da sva oba "prometnika" je logočno, da razmišljamo v smeri, da se delata dva tira v vsakem primeru. Menda ne bodo naredili tako napako, da bodo predor vrtali samo za en tir? Naj se zgledujejo po Bohinjskem predoru.

Največja investicija je zagotovo med 0 in 1 tirom, investicija med 1 in 2 tiroma pa je veliko manjša (kot med 0 in 1).

Ja še tole lahko povem za Koprško progo, če se na njej zgodi kakšen izreden dogodek, da se uniči infrastruktura, ki je nujno potrebna za vožnjo, se to popravi v najkrajšem možnem času.
Če pa za primer vzamete obnovo oz. iD na kakšni dvotirni progi pa vidite da jajcajo in jajcajo s popravili in si mislijo, saj se nam ne mudi, ko pa imamo dva tira.
To samo kaže, kako pomembna je proga KP-Divača.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Pa ne samo po bohinjskem. Tak je tudi karavanški in tisti tunel na Goričkem.
Zadnjič spremenil E.L., dne 20.08.2006, 22:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Have a nice day!
Odgovori