Da si ne bo kdo kaj naredil. Sebastian je vprašal, če ti stebri dejansko obstajajo in pokazal sem lokacijo, kjer jih je moč videti v največjem številu.
MMG, Še malce bluzenja o stebrih vozne mreže:
Načeloma so v različnih obdobjih postavljali tistemu času primerne stebre. Postaje so tu izjeme, bodisi ker je življenska doba postajnih stebrov neprimerno krajša ali pa je prihajalo do sprememb in postavljalo se je tisto, kar je bilo v danem trenutku najbolj primerno.
Vsedite se v Mariboru na Pohorca, dajte bučo ven in glejte do Kopra.
Kaj boste videli? V glavnem, tako na hitro oko, štiri tipe stebrov. Od Maribora do Šentjurja so konstrukcijski. Od Šentjurja dalje, do Dobove, Ljubljane, Jesenic, in od Postojne do Sežane, so v glavnem okrogli manesmannovi stebri. Ti so tudi najbolj razširjeni in temu času primerni. Ravno tako so takšni stebri vse do Ilirske Bistrice in Šapjan.
Proti primorskem koncu pa je malce več zmede. Iz Ljubljane do Logataca so stebri betonski. Iz Logatca do Postojne so svojevrstno konstrukcijski, narejeni iz strarih tirnic, katerim so porezali glave. Kot rečeno, iz Postojne pa do Divače - Sežane so spet cevni (manesmann), ki so bili zamenjani s starimi italijanskimi. Med Divačo in Koprom pa so dejansko tudi konstrukcijski (štajerski) saj se je elektrifikacija proge izvajala v približno istem obdobju.
V mes, na posameznih odsekih in pa po postajah, pa se najde "malo mešano na žaru". Če je kdaj kakšen steber um'ru, so ga pač zamenjali s prvim primernim, ki je ležal v skladišču.