Vse je lepo prav sanjati o novih progah in projektih, kako se bo kaj kje gradilo nove hitre proge. Pred slabim desetletjem se je zgadila nova proga proti Madžarski. Danes pa vozita po njej le 1 ali 2 potniška vlaka. Pred 13.uro iz večjega dela Slovenije ni možno prispeti na Madžarsko.
Slabi , da ne rečem katastrofalni vozni redi, tudi na progah, ki bi lahko bile odlične relacije primestnega prometa. Izpostavil bi Maribor-Ruše-(Koroška), Maribor-Šentilj, Celje-Velenje, Celje-Rogatec. Vozni redi se destletja niso spremenili, in se tudi ne bodo, ker nima nobeden interes kaj postoriti. Stari togi sistem voznega reda in tarifnega sistema, nezainteresiranost veliko zaposlenih, neprijazno in drzno osebje, nobenega marketinga za pridobivanje stalnih strank, "samo-da-je" in "jaz nimam kaj s tem" mentaliteta bodo spravile železnice v grob. Za velike projekte hitrih prog ni denarja, je pa skrajni čas za preureditev celotnega sistema. Veliko bo treba vlagati v Marketing, pridobivanje strank, ne pa samo sanjati o hitrih progah čez Slovenijo.
Uskladiti cenovni sistem. Kdaj zaslužim več ? ---> Če imam ceno storitve 20 evrov in 2 potnika ali ceno 16 evrov in 3 potnike ? Fiksne stroške imam iste. Skor monopolni sistem na področju prevoza iz časa juge je že zdavnaj minil.
Na zahodu stani mesečna vozovnica = 5 povratnih vozovnic, pri nas = 17 povratnih vozovnic. Kdo ve zakaj ? Tak pač je, je odgovor in vsi lepo naprej gonijo star sistem. Koliko dolgo še ?
Dingo jaz mislim, da bi se morala tovorna vozila držati predvsem X. in V. koridorja, za potnike bi pa uvedli hitro progo (350km/h)
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Maribor
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Ormož-Murska Sobota
+
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Kočevje
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Novo mesto-Metlika
To bi bile načeloma postaje... od tam bi pa presedlal na lokalce s hitrostjo 200km/h oz. da bi bili vlaki, ki bi kroge delali...
npr. zgoraj omenjene linije +
Krožna Pivka-Ljubljana-Ribnica
Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Sevnica-Zidani most-Ljubljana...
no zdej sem preštel in bilo bi 8 takih krogov... in ker bi bila hitrost božansko velika, bi prišel npr. iz Murske Sobote v Koper v 1. uri (vključeni postanki) oz. iz Ljubljane v Koper v 20 minutah... potem bi lahko nardil še podzemno progo iz Kopra ob obali do Izole... kle bi vozil lahko npr. stari kanarček, ki bi ga na elektriko predelal, oz. bi nov vlak dal...vseeno.
alexa-lol napisal/-a:Dingo jaz mislim, da bi se morala tovorna vozila držati predvsem X. in V. koridorja, za potnike bi pa uvedli hitro progo (350km/h)
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Maribor
Koper-Divača-Ljubljana-Zidani most-Celje-Pragersko-Ormož-Murska Sobota
+
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Kočevje
Jesenice-Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Novo mesto-Metlika
To bi bile načeloma postaje... od tam bi pa presedlal na lokalce s hitrostjo 200km/h oz. da bi bili vlaki, ki bi kroge delali...
npr. zgoraj omenjene linije +
Krožna Pivka-Ljubljana-Ribnica
Ljubljana-Grosuplje-Trebnje-Sevnica-Zidani most-Ljubljana...
no zdej sem preštel in bilo bi 8 takih krogov... in ker bi bila hitrost božansko velika, bi prišel npr. iz Murske Sobote v Koper v 1. uri (vključeni postanki) oz. iz Ljubljane v Koper v 20 minutah... potem bi lahko nardil še podzemno progo iz Kopra ob obali do Izole... kle bi vozil lahko npr. stari kanarček, ki bi ga na elektriko predelal, oz. bi nov vlak dal...vseeno.
Potem si se pa zbudil iz sanj ..........................................
Fantazijske sanje so dovoljene vsakemu, pa želim obilo užitkov ob njih.
Realnost pa je takšna, da sta fotelja prometnega ministra in generalnega direktorja Slovenskih Železnic, hudo podobna WC školjki. Na njej se "userje" še takšen junak. press