Ureditev prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
klemenčič
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 258
Pridružen: 25.03.2009, 18:12

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a klemenčič »

MIslim, da se preveč ukvarjate z brezsmiselnimi temami.
Tukaj moramo debatirati kako je možno urediti proge v Sloveniji na najboljši način. Tako predlagam , da debatiramo o sledečem:

1. Ali je mogoče dobro, da se izgradi drugi tir na relacijah : Ljubljana - Jesenice
Maribor - Šentilj
Pragersko - Hodoš
2.Ali se isplača povezati Prekmursko progo po slovenskem ozemlju z Lendavo ?
3.Ali izvesti remont za brzine do 200 Km/h na glavnih progah?
4. Itd....

Mislim da so to teme ki se jih moramo dotakniti na tej temi.
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1705
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Na drugi tir Divača-Koper si pa pozabil :evil: :evil: :evil: :evil: :?



lp :D
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 529
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a dingo »

No dobro če ljudi ne moti bi še malo nadaljeval o elektrifikaciji. Se pravi tudi proga pragersko-hodoš se bo elektrificirala z napetostjo 3kVDC. Sedaj ko kupujemo (oz že kupili) te nove siemensove lokomotive bi lahko počasi prešli na 25kV AC. Pa to ne mislim iz danes na jutri, pač pa postopoma, se pravi kjer se nanovo elektrificira, kjer se bodo postavile nove proge (primer koper divača in pa drugi tir gorenke->ta je v planu, da ne bo kdo rekel). Potem pa bi lahko sledile še glavne proge kot so jesenice-obrežje in pa divača-šentilj. V tem času pa se bi tudi zamenjale brižitke in mopedi za nove lokomotive (temkom naslednjih 20 let da ne bo pomote). Pač postavit bi bilo potrebno nek okvir razvoja železnic za obdobje 20 let kot je bil npia za avtoceste. No pa ne me spet označevat za vizionarja pač samo podajam mnenje in rad vidim da rečete to je bedarja ali neumnost (kot ste rekl za ukinitve prog) kot pa, da samo napišete spet "vizionar" pa smeški zdraven.

P.S tudi sam mislim da je 350km/h na progah neumnost (vsaj za slovenijo). 160km/h bi bilo več kot dovolj.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 668
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Anzee »

dingo napisal/-a:pač pa postopoma, se pravi kjer se nanovo elektrificira, kjer se bodo postavile nove proge
Pomoje bo postopen prehod precej tezaven, saj imamo v voznem parku tudi siemense ki so 3kv DC.. moje mnenje je, da se bo lahko predelovalo samo dolocene krake, ali pa proti koncu eksploatacije trenutnih 3kV DC tirnih vozil.

Se vprasanje - sicer so v sami konstrukciji vozne mreze med 25kV AC in 3kV DC razlike, me zanima, ali bi lahko ze sedaj zaceli z izgradnjo ENP za 25kV. Ko bi bile vse ENP zgrajene bi se samo zamenjalo vir energije iz DC na AC na obstojeci vozni mrezi? Obratno, torej prehod iz 25kV na 3kV bi bil seveda nemogoc (in tudi nesmiseln) zaradi majhnih presekov vodnikov pri 25kV, kaj pa obratno?

lp Anze
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1946
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Predvidevam da bi bila na vprašanju prebojna trdnost izolatorjev in pa kakšne varnostne razdalje zaradi možnosti preboja oziroma preskoka.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Verjetno bo hitrost na katero bodo ciljali 160km/h? Vprašanje pa je koliko odsekov in v kakšni dolžini tega ne bo omogočalo zaradi radijev in drugih težav?
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

malo offtopic ampak vseeno...kakšen je potem smisel, da Italjani in Avstrijci gradijo progo 200+ km/h?

Kot sem prebral naj bi tovorni promet obvozil Slovenijo ampak hkrati pa zvem, da je najvišja dovoljena hitrost vagonov 160km/h. Torej kaj je na tem? Dvomim, da bi samo za hitre vlake gradili progo.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Če ne bi imelo smisla, je ne bi. Če je denar se dela, če ga ni ...
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

aha hvala :mrgreen:

zanima me kakšna je največja dovoljena in možna hitrost pri vstopu vlaka v tunel ter zakaj je tako? Je v zvezi s tem, da bi lahko vlak zaradi povečanja pritiska zraka iztiril?

lp
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 689
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Pri vstopu vlaka v tunel ni omejitve hitrosti. Razen, če se slučajno na tem mestu začne omejitev progovne hitrosti ali počasna vožnja.
Uporabniški avatar
alexa-lol
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 111
Pridružen: 06.08.2009, 20:59

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a alexa-lol »

aha :mrgreen: saj sem našel posnetek na youtube ko gre ICE s 300km/h v predor.
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 529
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a dingo »

Še beseda o gorenjski progi. Sem pregledal skoraj ves forum pa nisem zasledil kake hitrosti dosegajo vlaki na tej progi. Proga je precej ravna, nevem pa v kakem stanju je (je kaj omejitev hitrosti?). Pa glede morebitnega dodatnega tira, a se bo ta gradil ob obstoječi trasi (kjer je to možno) ali bo to povsem druga trasa? Že vnaprej hvala za odgovore.
Nejc

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Najvišja hitrost na Gorenjski progi je 110 kmh, za SŽ tovorne vlake 75 kmh, za RCA pa če se ne motim celo 100 kmh.
363.007

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a 363.007 »

Tomaž97 napisal/-a:Na drugi tir Divača-Koper si pa pozabil :evil: :evil: :evil: :evil: :?



lp :D
pozneje 2016 leta, nima denar.
klemenčič napisal/-a:MIslim, da se preveč ukvarjate z brezsmiselnimi temami.
Tukaj moramo debatirati kako je možno urediti proge v Sloveniji na najboljši način. Tako predlagam , da debatiramo o sledečem:

1. Ali je mogoče dobro, da se izgradi drugi tir na relacijah : Ljubljana - Jesenice
Maribor - Šentilj
Pragersko - Hodoš
2.Ali se isplača povezati Prekmursko progo po slovenskem ozemlju z Lendavo ?
3.Ali izvesti remont za brzine do 200 Km/h na glavnih progah?
4. Itd....

Mislim da so to teme ki se jih moramo dotakniti na tej temi.
še posebne proge za Ljubljana-Venezia (Benetke) za hitri vlaki , 2018 leta alii 2020 leta!
lp,miro
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9345
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

363.007 napisal/-a:
še posebne proge za Ljubljana-Venezia (Benetke) za hitri vlaki , 2018 leta alii 2020 leta!
lp,miro
Miro, kje si izvedel za LJ-VE hitri vlak (2018 ali 2020)?

Da nisi ti kje blizu korita? :wink: :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Odgovori