Ureditev prog

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
jakaklec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 285
Pridružen: 03.02.2008, 18:00
Kraj: Tolmin

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a jakaklec »

Dino S napisal/-a:
jakaklec napisal/-a:Ko je že govora o progi Dornberk-Ajdovščina... Ukinitev...? Upam da se ne bo dogajalo z vsemi naštetimi progami isto kot okoli leta 1966, ko so ukinili in pobrali mnoge tire... o teh ljudeh nebi govoril, ker nimam dobrega mnenja.

Bi pa izpostavil nekaj drugega... je že res da za pot iz LJ do Ajdovščine z vlakom je neumnost. Polno presedanj, da ne govorimo, da poleti vlak do Ajdovščine sploh ne vozi. Kaj bi bilo treba storiti? ČE bi jaz bil prometni minister, bi zahteval sočasno gradnjo avtoceste in železnice. Če so že naredili cel gradbeni podvig z Rebernicami, zakaj nebi naredili še 3 m širšega viadukta in tunela??? Zraven avtoceste bi speljali železnico in jo od Ajdovščine preko Razdrtega povezali z Postojno?!? Nebi bilo to zelo smiselno? Da ne govorim koliko bi se skrajšal čas vožnje od LJ do Nove Gorice. Denarni vložek napram celotni investiciji samo za avtocesto bi bil le malo večji... ISTO bi po mojem mnenju morali narediti z AC krakom LJ-Celje.... vsaj en tir zraven avtoceste do Celja in s tem bi skrajšali čas potovanja od Celja do LJ za ulala časa... (tovorni se lahko še zmeraj vozi preko Zidanega mosta....) Ampak, dokler bomo imeli naše pametne glave za ministre (za vrsto leto nazaj) in da bi vsaj kdaj kakšen minister dobil idejo in rekel 'Tako bo in pika' bi bil najsrečnejši človek na svetu.

Le moje razmišlanje, ki upam, da ni preveč utopično...
Železnica ne more met 5-10% naklona.
Vem da ne... bi pa traso prilagodili tako da bi izvedba bila možna. :)
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2575
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Lahko bi razmišljali tudi o vlakih, ki bi povezovali mesta z njihovimi predmestji. Sem prepričan, da bi bil od ponedeljka do petka zjutraj ter nekaj po 15. uri poln.
Vlak bi vozil po svojih tirnicah (tako da ne bi motil ostalega železniškega prometa), naredil pa bi tudi nekaj več poti po mestu kot ga običajni vlak (v smislu tramvaja..). Vem, da je sedaj težko izpeljati traso proge sredi mesta, ampak z malo truda bi se vse dalo.
Problem v večjih mestih (tu govorim za moje izkušnje v Ljubljani) je ta, da vlaki ustavijo predaleč stran od šole,službe. Večkrat se izkaže, da se z avtobusom pripelješ precej bližje svojemu cilju. Sam bi se veliko raje peljal z vlakom v šolo, a bi zjutraj porabil mnogo več časa za vožnjo (presedati bi moral še na trole..) kot jo sedaj z avtobusom. Na avtobusu (LJ - Grosuplje) se večkrat zgodi, da je potrebno skoraj celo pot stati, saj je nabito poln. Je pa tudi res, da so pogosto tudi kanarčki proti dolenjski polni in komaj najdež sedež.
Aljaž
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

dingo napisal/-a:Prvo kot prvo malo poglejte katere proge bi jaz ukinil. Primer proga dornberk-ajdovščina. Če hočem z vlakom iz ljubljane v ajdovščino moram najprej na divačo potem pa proti novi gorici in v dornberku nazaj proti ajdovščini. To je proga ki gre okoli riti v žep. Podobno je neuporabna tudi proga ljutomer-gornja radgona. .
Dingo, ti ga pa malo lomiš..... #-o
Logično je, da iz Ajdovščine ne boš šel z vlakom v Ljubljano. Kaj pa osnovnošolska mularija, ki se vozi ii AJdovščine in okoliških vasi v Gorico in ima direktno zvezo brez prestopanj. Res da sta le dva para vlakov na dan, ampak tudi to je nekaj. Moramo res ravno vse peljati po cesti :?: :?:

2. Progi do Gornje Radgone je namenjena samo tovornemu prometu!! BI pa bilo mogoče razmisliti o potniški progi iz Radgone preko Špilja v Maribor. V Radgoni bi bilo v tem primeru potrebno zgraditi nov most čez reko Muro. :roll:

Ne vem, zakaj imate nekateri tako veselje zapirat regionalne proge ker so nerentabilne.... :?: Tudi avtoceste niso rentabilne in cestnina oz. janševe vinjete ne zadoščajo niti za obnovo, kaj šele za odplačevanje kreditov DARSa. Mar čmo potem zapreti AC čez Trojane :^o :roll:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Tin€:
Za pripadnike južnoslovanskih narodov v Sloveniji obstaja izraz, ravno tako za skupnost ljudi (temnejše polti), pa jih nikjer uradno ne uporabljamo saj je to žalitev, isto tako je za Slovence žalitev tista kvazibeseda.

Ljubitelj, prav nihče pa ti ne brani, da tisto besedo uporabljaš zase.
Tin€, naletel sem na tole spletno klepetalnico o Sovenceljnih.

Prav zanimivo, najbolj pa tale izjava:
Re: SLOVENCELJ
Napisal: anakonda
Datum: 06.06.2008 09:48


Po mojem mnenju izraz SLOVENCELJ moti in užali le slovenceljne, ne pa vseh slovencev. Resnica pač boli:)
Mislim pa, da se bo ta beseda kar lepo uvrstila v slovenski besednjak, saj je njena avtorica priznana literatka.

LPL
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ljubitelj, tebi ni še nobeden na tem forumu prišel do konca in tudi jaz ne pričakujem tega.

Utopično pa je pričakovati, da nas bodo tujci spoštovali, če še sami sebe ne znamo.

Ta forum je do sedaj imel zelo veliko "težo" ne pokvarimo ga :!:
Tine
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ljubitelj napisal/-a:
Mislim pa, da se bo ta beseda kar lepo uvrstila v slovenski besednjak, saj je njena avtorica priznana literatka.

LPL
Ja, s pomočjo takšnih, ki ne spoštujejo svojega naroda...
Ne razumem te, da komaj čakaš na kakšno pomanjševalnico ali besedo, ki doda narodu negativno lastnost.
Tudi če je avtorica priznana na določenem področju literature, ji to ne daje nobene pravice soditi Slovence "na počez" zaradi svojih sporov s sosedi ali drugimi literati. Mi je prav žal, pač ni dograjena osebnost in je ostala na nekaterih področjih na "otroškem nivoju"...
Poglej si narode okoli sebe, imamo štiri sosede, pa si že morda slišal, da bi si pridajali kakšne pomanjševalnice...nasprotno, dajejo jih nam (poglej malo v zgodovinske knjige) :( :twisted:

To je sicer vse skupaj OT, tema teče o nekih drugih zadevah...vendar smo s tem že opravili na forumu in se tega držimo...vsake toliko pa pač "uleti" nekdo s to idejo, pač pod vplivom takšnih forumov z "anakondo", ki zopet zmede in spelje forumaše na bojno polje...pač brez potrebe

Delajmo raje pametne stvari, razpravljajmo o železnici in "proizvajajmo" pametne predloge, če pa nič drugega, vsaj lepe fotke v rubriki fotografija...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a dingo »

No vidim da ste vsi zagrabili samo tisti del mojega predloga o ukinitvah. No pa pustimo ukinitve (tu je preveč različnih mnenj). No da se bolj obrnem k modernizaciji. Mislim da se vsi strinjamo, da sta potrebna dva nova tira divač- koper. Tu se razmišlja da bi gradili samo en tir kar pa je pomoje bedarija. Potem potrebno je modernizirati progo zidani most-celje (tu je kot slišim zelo slaba proga). Potem je treba zrihtati progo proti gorenjski (za prvo silo obvoz škofje loke). Kot pa sem bral pa naj bi se gradil še en dodatni tir (upajmo). Naslednje kar je pa je pomoje potrebno zgraditi novo progo med brezovico in logatcem da se obide borovniški ovinek (koliko so sploh tu hitrosti?). Potem proga do poostojne je pomoje čisto vredu (no razen ovinka pri rakeku). Potem pa še nova proga med divačo in postojno. No to so moji predlogi. Jezi me predvsem to da se vseskozi govori o modernizacijah tam okol leta 2020+. Kare bedarije. Naj država lepo vzame kredit in se gre v modernizacije. V času krize bi država z investicijami tudi spodujala gospodarstvo v rast (preko gradbenih firm). Seveda je potrebno tu dobiti strokovnjake, ki ornk zrihtajao dokumentacijo, ker dobra dokumentacija in razpis izvajalcu ne omogoač aneksov k pogodbi (prevečkrat videno pri darsu).
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Cepi »

Okoli Borovnice se bo pa težko krajšal ovinek, ker je tam zelo velik vzpon.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Cepi napisal/-a:Okoli Borovnice se bo pa težko krajšal ovinek, ker je tam zelo velik vzpon.
Tunel do Rakeka 8)
Thetezar
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 18
Pridružen: 10.07.2006, 16:59
Kraj: Lj

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Thetezar »

Regan 664 napisal/-a:
Cepi napisal/-a:Okoli Borovnice se bo pa težko krajšal ovinek, ker je tam zelo velik vzpon.
Tunel do Rakeka 8)

ja, ene 15 km tunela, direkt in Borovnice v Cerknico, kar bi sicer glede spremembo nadmorske višine, sicer še vedno pomenilo 15-17 promilov, vendra bi pa skrakšal čas vožje. Cena - recimo ene 300-500 mil eur (z aneksi morda nekoliko več :lol: )

progo prek Rakeka, do Logatca pa se obdrži za potrebe lokalnega prometa, saj bi bi v takem primeru prišel iz LJ do logatca en dva tri.
Uporabniški avatar
kretnica
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 260
Pridružen: 09.01.2008, 16:09

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a kretnica »

Sej se dela, sam Ljubljano si poglejte. Vsak dan kakšen nov tir al pa steber več. :mrgreen: :mrgreen: =D>
klemenčič
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 25.03.2009, 18:12

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a klemenčič »

Pozdravljeni! Mislim , da mi morali vsa večja mesta v Sloveniji povezati z železnico. Tako pa sedaj nekaj mest nima te povezave. Mislim, da je potrebno proge kot so Ljubljana - N.mesto, N. Mesto - Sevnica in Novo Mesto - Metlika - Karlovec, Grobelno - Rogatec in Grobelno - Imeno pa potem Maribor - Dravograd - Holmec in pa koncu progo Pragersko - M.Sobota - Hodoš, Nova Gorica - Sežana elektrificirati in vspostaviti hitrejši promet na teh progah. Te proge so tiste, ki bodo v prihodnosti prinašale največ prometa. Potem pa je potrebno povezati tako imenovane slepe proge, to se reče konce proge dograditi kot Celje - Velenje ( povezati z koroško progo Velenje - S.Gradec - Dravograd), Čakovec - Lendava ( progo povezati z progo Pragersko - M.Sobota oz. z Lentijem ) pa celo Kamniško progo podalšati preko Motnika in Vranskega do Polzele kjer bi se priključila na Savinjsko progo.
To so projekti, ki bi pomenili nekaj novega na tem prostoru obenem pa tudi obvozne poti za glavne proge.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Klemenčič iz tvojih ust (prstov) v boža (beri vladna) ušesa, pa da bodo dejansko to tudi realizirali.

Ravnokar sem se vrnil iz današnjega popotovanja na relaciji Jesenice - Sežana in nazaj. Prav žalostno je videti odstranjene tire na bivših postajah.

Slike pa bodo ko se vrnem z dopusta in se vsedem za "tavelik" komp.
Tine
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a space »

Hitra proga ob avtocesti Šentilj--Maribor-Celje-Ljubljana--(Sežana)Koper (Avstrija-Italija)tovorni tranzit
Dobova--Ljubljana--Jesenice Avstrija Hrvaška Tranzit tovorni
Pragersko--Hodoš (Madžarska)tranzit tovorni
Pa smo kvit več kot 200km/uro za potniškega ,,naše avtoceste niso nekakšne vijuge .
samo tega si v naši državi ne upa nobeden ,,odkup zemljišč ,infrastuktura da te glava zaboli v stroških ,,ker še marsikdo bi tu raje služo kot pa delal.

ne si glave belit z remonti,obnovami prog na katerih se dviguje sam teža na os ne pa hitrost,čas dokler boš z avtom prej na cilju se je brezveze pogovarjat o komerkoli.
4h do Kopra iz mb kolk z avtom?
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Ureditev prog

Odgovor Napisal/-a Dino S »

space napisal/-a: 4h do Kopra iz mb kolk z avtom?
No Rogaška-Koper smo že bli v slabih 2h :lol:
...
Odgovori