Stran 6 od 13

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 15.08.2009, 11:45
Napisal/-a klemenčič
MIslim, da se preveč ukvarjate z brezsmiselnimi temami.
Tukaj moramo debatirati kako je možno urediti proge v Sloveniji na najboljši način. Tako predlagam , da debatiramo o sledečem:

1. Ali je mogoče dobro, da se izgradi drugi tir na relacijah : Ljubljana - Jesenice
Maribor - Šentilj
Pragersko - Hodoš
2.Ali se isplača povezati Prekmursko progo po slovenskem ozemlju z Lendavo ?
3.Ali izvesti remont za brzine do 200 Km/h na glavnih progah?
4. Itd....

Mislim da so to teme ki se jih moramo dotakniti na tej temi.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 15.08.2009, 13:06
Napisal/-a Tomaž97
Na drugi tir Divača-Koper si pa pozabil :evil: :evil: :evil: :evil: :?



lp :D

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 15.08.2009, 13:43
Napisal/-a dingo
No dobro če ljudi ne moti bi še malo nadaljeval o elektrifikaciji. Se pravi tudi proga pragersko-hodoš se bo elektrificirala z napetostjo 3kVDC. Sedaj ko kupujemo (oz že kupili) te nove siemensove lokomotive bi lahko počasi prešli na 25kV AC. Pa to ne mislim iz danes na jutri, pač pa postopoma, se pravi kjer se nanovo elektrificira, kjer se bodo postavile nove proge (primer koper divača in pa drugi tir gorenke->ta je v planu, da ne bo kdo rekel). Potem pa bi lahko sledile še glavne proge kot so jesenice-obrežje in pa divača-šentilj. V tem času pa se bi tudi zamenjale brižitke in mopedi za nove lokomotive (temkom naslednjih 20 let da ne bo pomote). Pač postavit bi bilo potrebno nek okvir razvoja železnic za obdobje 20 let kot je bil npia za avtoceste. No pa ne me spet označevat za vizionarja pač samo podajam mnenje in rad vidim da rečete to je bedarja ali neumnost (kot ste rekl za ukinitve prog) kot pa, da samo napišete spet "vizionar" pa smeški zdraven.

P.S tudi sam mislim da je 350km/h na progah neumnost (vsaj za slovenijo). 160km/h bi bilo več kot dovolj.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 15.08.2009, 13:53
Napisal/-a Anzee
dingo napisal/-a:pač pa postopoma, se pravi kjer se nanovo elektrificira, kjer se bodo postavile nove proge
Pomoje bo postopen prehod precej tezaven, saj imamo v voznem parku tudi siemense ki so 3kv DC.. moje mnenje je, da se bo lahko predelovalo samo dolocene krake, ali pa proti koncu eksploatacije trenutnih 3kV DC tirnih vozil.

Se vprasanje - sicer so v sami konstrukciji vozne mreze med 25kV AC in 3kV DC razlike, me zanima, ali bi lahko ze sedaj zaceli z izgradnjo ENP za 25kV. Ko bi bile vse ENP zgrajene bi se samo zamenjalo vir energije iz DC na AC na obstojeci vozni mrezi? Obratno, torej prehod iz 25kV na 3kV bi bil seveda nemogoc (in tudi nesmiseln) zaradi majhnih presekov vodnikov pri 25kV, kaj pa obratno?

lp Anze

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 15.08.2009, 16:33
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
Predvidevam da bi bila na vprašanju prebojna trdnost izolatorjev in pa kakšne varnostne razdalje zaradi možnosti preboja oziroma preskoka.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 15.08.2009, 22:31
Napisal/-a LJ363
Verjetno bo hitrost na katero bodo ciljali 160km/h? Vprašanje pa je koliko odsekov in v kakšni dolžini tega ne bo omogočalo zaradi radijev in drugih težav?

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 16.08.2009, 19:29
Napisal/-a alexa-lol
malo offtopic ampak vseeno...kakšen je potem smisel, da Italjani in Avstrijci gradijo progo 200+ km/h?

Kot sem prebral naj bi tovorni promet obvozil Slovenijo ampak hkrati pa zvem, da je najvišja dovoljena hitrost vagonov 160km/h. Torej kaj je na tem? Dvomim, da bi samo za hitre vlake gradili progo.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 16.08.2009, 21:00
Napisal/-a LJ363
Če ne bi imelo smisla, je ne bi. Če je denar se dela, če ga ni ...

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 17.08.2009, 19:34
Napisal/-a alexa-lol
aha hvala :mrgreen:

zanima me kakšna je največja dovoljena in možna hitrost pri vstopu vlaka v tunel ter zakaj je tako? Je v zvezi s tem, da bi lahko vlak zaradi povečanja pritiska zraka iztiril?

lp

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 17.08.2009, 20:01
Napisal/-a 1216-001
Pri vstopu vlaka v tunel ni omejitve hitrosti. Razen, če se slučajno na tem mestu začne omejitev progovne hitrosti ali počasna vožnja.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 17.08.2009, 20:08
Napisal/-a alexa-lol
aha :mrgreen: saj sem našel posnetek na youtube ko gre ICE s 300km/h v predor.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 19.08.2009, 20:44
Napisal/-a dingo
Še beseda o gorenjski progi. Sem pregledal skoraj ves forum pa nisem zasledil kake hitrosti dosegajo vlaki na tej progi. Proga je precej ravna, nevem pa v kakem stanju je (je kaj omejitev hitrosti?). Pa glede morebitnega dodatnega tira, a se bo ta gradil ob obstoječi trasi (kjer je to možno) ali bo to povsem druga trasa? Že vnaprej hvala za odgovore.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 19.08.2009, 20:53
Napisal/-a Nejc
Najvišja hitrost na Gorenjski progi je 110 kmh, za SŽ tovorne vlake 75 kmh, za RCA pa če se ne motim celo 100 kmh.

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 19.08.2009, 21:11
Napisal/-a 363.007
Tomaž97 napisal/-a:Na drugi tir Divača-Koper si pa pozabil :evil: :evil: :evil: :evil: :?



lp :D
pozneje 2016 leta, nima denar.
klemenčič napisal/-a:MIslim, da se preveč ukvarjate z brezsmiselnimi temami.
Tukaj moramo debatirati kako je možno urediti proge v Sloveniji na najboljši način. Tako predlagam , da debatiramo o sledečem:

1. Ali je mogoče dobro, da se izgradi drugi tir na relacijah : Ljubljana - Jesenice
Maribor - Šentilj
Pragersko - Hodoš
2.Ali se isplača povezati Prekmursko progo po slovenskem ozemlju z Lendavo ?
3.Ali izvesti remont za brzine do 200 Km/h na glavnih progah?
4. Itd....

Mislim da so to teme ki se jih moramo dotakniti na tej temi.
še posebne proge za Ljubljana-Venezia (Benetke) za hitri vlaki , 2018 leta alii 2020 leta!
lp,miro

Re: Ureditev prog

Objavljeno: 19.08.2009, 21:42
Napisal/-a železocestnik
363.007 napisal/-a:
še posebne proge za Ljubljana-Venezia (Benetke) za hitri vlaki , 2018 leta alii 2020 leta!
lp,miro
Miro, kje si izvedel za LJ-VE hitri vlak (2018 ali 2020)?

Da nisi ti kje blizu korita? :wink: :lol: :lol: