Železniška postaja Sežana

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

...postaja na Opčinah je namreč zeeelooo premajhna, in zato včasih vlaki čakajo tudi več dni, da nadaljujejo pot proti zahodu
In zakaj bi naj vlaki na postajah postajali, to ve pa samo ljubi boh in ajzenponarji. Vlaki morajo voziti, ne pa postajati. In potem nekateri pravijo, da morajo tovorni vlaki voziti ne vem kako hitro, v bistvu pa postajajo in je ne glede na voznoredno hitrost njihova potovalna podobna hitrosti kolesarja ali pa poštne kočije, seveda če ne stoji kakor praviš nekaj dni. Takšna železnica pač nima komercialne prihodnosti in pika in kar kliče po privatnih, nadnacionalnih prevoznikih.

LPL
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:
...postaja na Opčinah je namreč zeeelooo premajhna, in zato včasih vlaki čakajo tudi več dni, da nadaljujejo pot proti zahodu
In zakaj bi naj vlaki na postajah postajali, to ve pa samo ljubi boh in ajzenponarji. Vlaki morajo voziti, ne pa postajati. In potem nekateri pravijo, da morajo tovorni vlaki voziti ne vem kako hitro, v bistvu pa postajajo in je ne glede na voznoredno hitrost njihova potovalna podobna hitrosti kolesarja ali pa poštne kočije, seveda če ne stoji kakor praviš nekaj dni. Takšna železnica pač nima komercialne prihodnosti in pika in kar kliče po privatnih, nadnacionalnih prevoznikih.

LPL
Ti si res vsemogočni, pardon vsevednež....lahko bi rešil svet, ne pa da sloniš nad tipkovnico #-o

Še odgovor za tiste, ki so malo bolj razgledani:
Na Opčine vozijo: Trenitalia, RCI, FUC, Inrail, RTC, Lokomotion, Captrain, RailOne, Sistemiteritoriali, ingotovosemšekogapozabil!
Iz Opčin naprej pa le SŽ in občasno RCA!
Na razpolago je 9 tirov, s tem da je tir 1. rezerviran za potniški promet in strojne vožnje, nikoli za vlak; tako jih ostane 8!
Jasno je, da ima domači prevoznik prioriteto, v primerjavi z Slovenijo, in vsi ostali PRIVATNIKI čakajo na prost tir, ure, dneve!
Zaradi takih in podobnih novodobnih Ljubiteljev, so nekoč ogromno postajo, zmanjšali na minimum. Na preostalem delu raste trava in rjavi pločevina....
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ne razumeš poante mojega pisanja, zakaj pa je sploh potrebno, da se vlak ustavlja na Opčinah, lahko bi mirne duše nadaljeval naprej v smeri Červinjana, ne mi govorit, da je med Opčinami in Nabrežino nek prav silen tovorni promet za dvotirno progo, da bi vlak moral čakati dneve na prosti tir.....
Zakaj sploh potreba po nekih silnih tirih na nekoč mejnih postajah, če pa ni potrebe po carini in ostalih kontrolah, pa tudi lokomotive so nekoč že bile interoperabilne. Isto gledam recimo v Mariboru, vlaki postajajo na postaji ure dolgo, pa tam še razumem, proga proti Šentilju je pač enotirna..... , podobno v Hodošu, v baru Metuljček zvrnem ne vem kolko radlerjev, tovorni vlaki SŽ pa še vedno postajajo brez pravega razloga, saj tudi tam ni nikakršne kontrole. Je pa res, da vlaki kakšne resne firme Metrans na mejni postaji ne ustavljajo po nepotrebnem predolgo in seveda si ne delajo opravka z zamenjavo lokalnih lokomotivic.
O tem, da lahi preferirajo lokalne prevoznike pa ti ravno ne verjamem, sicer bi to sodilo v kontekst oviranja svobodne konkurence in bi lahko/moral reagiral Bruselj!

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

V celoletnem povprečju je šlo preko mejnega prehoda Sežana v letu 2014 cca 12 parov tovornih vlakov (6+6)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

V celoletnem povprečju je šlo preko mejnega prehoda Sežana v letu 2014 cca 12 parov tovornih vlakov (6+6)
Reagan, kaj to pomeni 6+6, se pravi 6 SŽ, 6 RCA ali privatniki?

LPL
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 873
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a 038 »

Vlaki v Mariboru stojijo enostavno zato ker jih avstrijec ne vzame, nikakor pa ni razlog v progi. Prav tako je na Hodosu, madzar ne odvaza sproti vlakov (privatniki).....in Metransovi vlaki na Hodosu menjajo lokomotivo odkar so sanirane posledice zleda.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Vlaki v Mariboru stojijo enostavno zato ker jih avstrijec ne vzame, nikakor pa ni razlog v progi. Prav tako je na Hodosu, madzar ne odvaza sproti vlakov (privatniki).....in Metransovi vlaki na Hodosu menjajo lokomotivo odkar so sanirane posledice zleda.
Če je tako, ni čuda, da je železnica nekonkurenčna, vsaj v Evropi. Kdo bo pa zaupal tovor nekomu v prevoz, ki bo če bo..... In potem vozi po voznem redu kontejnerski vlak iz Kopra v Budimpešto (Metrans) 18-22h. Kar znaša neverjetnih 26-31 km/h, pri čemer ni vmes nobenih carinskih formalnosti........ Za primerjavo, hitri kontejnerski vlak ne doseže potovalne hitrosti povprečnega amaterskega kolesarja.

Pa brez zamere L
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a bronz »

Ljubitelj napisal/-a:
Vlaki v Mariboru stojijo enostavno zato ker jih avstrijec ne vzame, nikakor pa ni razlog v progi. Prav tako je na Hodosu, madzar ne odvaza sproti vlakov (privatniki).....in Metransovi vlaki na Hodosu menjajo lokomotivo odkar so sanirane posledice zleda.
Če je tako, ni čuda, da je železnica nekonkurenčna, vsaj v Evropi. Kdo bo pa zaupal tovor nekomu v prevoz, ki bo če bo..... In potem vozi po voznem redu kontejnerski vlak iz Kopra v Budimpešto (Metrans) 18-22h. Kar znaša neverjetnih 26-31 km/h, pri čemer ni vmes nobenih carinskih formalnosti........ Za primerjavo, hitri kontejnerski vlak ne doseže potovalne hitrosti povprečnega amaterskega kolesarja.

Pa brez zamere L
G.@ljubitelj, prosim, če forumski javnosti razložite pojem " konkurenca železnice", ter kam preusmeriti ves tovor z vlakov (na ladjo, na letalo, na cesto, na Dravo in Savo.......).
Na AC bi se lahko med kamioni vozili z bicikli in kritizirali hitrost in nekonkurenčnost ( hitrost ) kamionov, da o onesnaženosti zraka ne govorimo. Vam bodo že verjeli....... LP
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a:
V celoletnem povprečju je šlo preko mejnega prehoda Sežana v letu 2014 cca 12 parov tovornih vlakov (6+6)
Reagan, kaj to pomeni 6+6, se pravi 6 SŽ, 6 RCA ali privatniki?

LPL
To pomeni 12 sž!
RCA je tako malo, da ne obrne povprečja v nobeno stran
LEP DAN
Igor
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

G.@ljubitelj, prosim, če forumski javnosti razložite pojem " konkurenca železnice", ter kam preusmeriti ves tovor z vlakov (na ladjo, na letalo, na cesto, na Dravo in Savo.......).
Če bi poznal statistiko EU ne bi spraševal takšnih obskurnosti. Pa poglejmo kaj pravi Eurostatova Freight transport statistics. Za Slovenijo, je delež tovornega žel. prometa tako nepomemben, da bi rekel, da je bolje da se ukine. Samo 18% robe gre po železnici, podatek za leto 2012, vse ostalo pa po cesti..... Leta 2002 je bilo to razmerje še vedno 70:30!!!!

Mislim, da nadaljnje razpravljanje izgubi smisel!

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Če je tako, ni čuda, da je železnica nekonkurenčna, vsaj v Evropi. Kdo bo pa zaupal tovor nekomu v prevoz, ki bo če bo..... In potem vozi po voznem redu kontejnerski vlak iz Kopra v Budimpešto (Metrans) 18-22h. Kar znaša neverjetnih 26-31 km/h, pri čemer ni vmes nobenih carinskih formalnosti........ Za primerjavo, hitri kontejnerski vlak ne doseže potovalne hitrosti povprečnega amaterskega kolesarja.

Pa brez zamere L
Ljubitelj napisal/-a: Če bi poznal statistiko EU ne bi spraševal takšnih obskurnosti. Pa poglejmo kaj pravi Eurostatova Freight transport statistics. Za Slovenijo, je delež tovornega žel. prometa tako nepomemben, da bi rekel, da je bolje da se ukine. Samo 18% robe gre po železnici, podatek za leto 2012, vse ostalo pa po cesti..... Leta 2002 je bilo to razmerje še vedno 70:30!!!!

Mislim, da nadaljnje razpravljanje izgubi smisel!

LPL
In ker je železnica nekonkurenčna v Sloveniji, je nekonkurenčna tudi v Evropi. Oz. z drugimi besedami: Slovenija je merodajna za celo Evropo!
Visoko smo prišli, in to z nikakvimi vložki! :twisted: #-o
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Neumnost @Ljubitelj, le dejstvo, da je cestni promet rasel bistveno hitreje (kar nam lepo pojasni tudi struktura DARSovih prihodkov, 75% cestnine, 25% vinjete).

SURS - Železniški blagovni prevoz po: NOTRANJI / MEDNARODNI PREVOZ, ČETRTLETJE , MERITVE

1994 Q1 2609 (000) t - začetek statistike
2008 Q1 4293 t - pred krizo
2009 Q1 3100 t - kriza
2015 Q2 4554 t - zadnje četrtletje

... samo NOTRANJI promet (tukaj je viden minimalen upad prometa):

2004 Q1 882(000) t - začetek statistike
2008 Q4 1093 t - rekord
2009 Q2 730 t - minimum
2015 Q1 825 t
2015 Q2 735 t - zadnji četrtletji
Have a nice day!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljube duše, dajte si pogledat uradno statistiko EU o zastopanosti posameznih transportnih panog na podanem linku in se naprej usajajte. Železnica ima v Z. Evropi minorni delež, v Španiji, Portugalski, Nizozemski recimo okoli 5%, v Grčiji 1,5 %, na Irskem 0,9%, v večini ostalih držav okoli 15-20%, z izjemo Avstrije in Švice, kjer je delež preko 40%, toda še vedno manjši od deleža cestnega prometa. Evropske železnice so torej predvsem potniški prevozniki, tovorni pa ne morejo biti, saj so tehnološko zastarele in v glavnem ne zmorejo prevoza spodobnega tovornega vlaka, enakovrednega ozkotirnim afriškim. Še tam, kjer so potrebe po velikih količinah prepeljanega razsutega tovora, recimo Skandinavija, so morali najprej stvar privatizirati, da se je sploh začelo komercialno uspešno prevažati.

Igorju bi pa samo rahlo namignil, ko piše o zasedenosti tirov v Opčinah in rezervaciji prvega tira za potniški promet. Po mednarodnem voznem redu ne pelje iz Opčin v Italijo noben potniški vlak, vsaj takšni so bili rezultati iskanja za jutranjo konico.


LPL
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a E.L. »

To je predvsem zaradi evropske geografije, največ nekaj 100 km do najbližjega pristanišča.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Železniška postaja Sežana

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a: Igorju bi pa samo rahlo namignil, ko piše o zasedenosti tirov v Opčinah in rezervaciji prvega tira za potniški promet. Po mednarodnem voznem redu ne pelje iz Opčin v Italijo noben potniški vlak, vsaj takšni so bili rezultati iskanja za jutranjo konico.
LPL
Jaz bi pa tebi namigni,l da pelje v Slovenijo, kar nekaj parov dnevno....ali ker nismo EU zadostni, ne rabimo niti tira?
LEP DAN
Igor
Odgovori