Ljubitelj napisal/-a:...postaja na Opčinah je namreč zeeelooo premajhna, in zato včasih vlaki čakajo tudi več dni, da nadaljujejo pot proti zahodu
In zakaj bi naj vlaki na postajah postajali, to ve pa samo ljubi boh in ajzenponarji. Vlaki morajo voziti, ne pa postajati. In potem nekateri pravijo, da morajo tovorni vlaki voziti ne vem kako hitro, v bistvu pa postajajo in je ne glede na voznoredno hitrost njihova potovalna podobna hitrosti kolesarja ali pa poštne kočije, seveda če ne stoji kakor praviš nekaj dni. Takšna železnica pač nima komercialne prihodnosti in pika in kar kliče po privatnih, nadnacionalnih prevoznikih.
LPL
Ti si res vsemogočni, pardon vsevednež....lahko bi rešil svet, ne pa da sloniš nad tipkovnico
Še odgovor za tiste, ki so malo bolj razgledani:
Na Opčine vozijo: Trenitalia, RCI, FUC, Inrail, RTC, Lokomotion, Captrain, RailOne, Sistemiteritoriali, ingotovosemšekogapozabil!
Iz Opčin naprej pa le SŽ in občasno RCA!
Na razpolago je 9 tirov, s tem da je tir 1. rezerviran za potniški promet in strojne vožnje, nikoli za vlak; tako jih ostane 8!
Jasno je, da ima domači prevoznik prioriteto, v primerjavi z Slovenijo, in vsi ostali
PRIVATNIKI čakajo na prost tir, ure, dneve!
Zaradi takih in podobnih novodobnih Ljubiteljev, so nekoč ogromno postajo, zmanjšali na minimum. Na preostalem delu raste trava in rjavi pločevina....