Za en vlak kontejnerjev potrebuješ cca 20 kamionov, krat x vlakov dnevno med Koprom in Hodošem, pa bencin,(Zalog, Rače...),ruda, premog, po mojem skromnem mnenju AC počepne, sploh v poletju. Kljub samo 18% tovora v SLO.Da orišem drugače, recimo da je povprečna dolžina vlakov 400m krat št. vlakov v dnevu, je x metrov in te metre postavi na cesto , pa da vidimo teh 18%!!Ljubitelj napisal/-a:Če bi poznal statistiko EU ne bi spraševal takšnih obskurnosti. Pa poglejmo kaj pravi Eurostatova Freight transport statistics. Za Slovenijo, je delež tovornega žel. prometa tako nepomemben, da bi rekel, da je bolje da se ukine. Samo 18% robe gre po železnici, podatek za leto 2012, vse ostalo pa po cesti..... Leta 2002 je bilo to razmerje še vedno 70:30!!!!G.@ljubitelj, prosim, če forumski javnosti razložite pojem " konkurenca železnice", ter kam preusmeriti ves tovor z vlakov (na ladjo, na letalo, na cesto, na Dravo in Savo.......).
Mislim, da nadaljnje razpravljanje izgubi smisel!
LPL
Pa če pustimo vse ostale računice.Morda se pa motim,nisem najboljši v matematiki, sicer je samo nekaj seštevanja in množenja. Pustite za trenutek visoko matematiko in računajte + ,-,X pa mogoče še malo deljenja...