Večina tovornjakarjev na slovenskih AC sploh ni slovenskih in je smešno pisati, da jih kakorkoli subvencioniramo. Nasprotno. Tovorni promet predstavlja veliko večino DARS prometa (€) in brez tega Slovenija te avtocestne mreže nebi imela ali pa bi jih morali plačevati iz proračuna. To pa vemo kako je, poglejmo državne ceste.
Tovorni promet na železnicah žal ne pokrije niti stroškov vzdrževanja železniške infrastrukture. To je velik problem železnic in prav noben lobij ni kriv za to.
Železniška postaja Sežana
Re: Železniška postaja Sežana
Ljubitelj napisal/-a:Reagan, hvala za točno informacijo, ostali pa spet ..... In teh piškavih 6 parov vlakov predstavlja neki problem. Sicer pa bi lahko Italijani uporabljali tire v Sežani, od oka, da ne grem gledat "Program omrežja" jih je dovolj za vsaj dva dni celotnega SŽ prometa proti Opčinam.
Ker je to napovedan dogodek leta v naprej, se to seveda upošteva pri času vožnje, seveda če si zmožen zbirati relevantne informacije. Sicer pa počakaj, da razpade Schengen in potem bodo heci, ko bodo Italijani na meji stavkali tako, da bodo temeljito opravljali delo....Samo medklic. Danes tudi kamioni stojijo pred Italijo, saj je tam praznik. Ali je tudi to že všteto v čas vožnje?
Kar se pa tiče zasičenosti proge proti Tržič, proga je prometna in v jutranji konici močno zasedena, 12 vlakov v 2,5 h, toda v nasprotno smer zjutraj v 5 urah le 11 potniških vlakov vseh vrst. Glede na to, da je obseg pretovora v Trstu (brez nafte, ki gre na Transalpinski naftovod) nekoliko manjši od onega v Kopru, je za pričakovati kakšnih 30 parov tovornih in mislim, da ni vrag, da bi se našla luknja za 6 parov iz Slovenije, razen v primeru kakšnih izjemnih, nepredvidenih dogodkov. Sicer pa zasedenost proge Trst-Tržič močno govori proti izgradnji tira iz Kopra v Trst, ki bi naj reševal Luko Kp, razen če se ne predvideva, da so Italijani tako dobri gospodarji, da bi za nas zgradili vsaj še en tir.
Sicer pa, obstaja možnost obvoza preko Gorice, toda bojim se, da so tudi tam zastoji.....
Jaz nič ne čakam, da razpade Schengen, to si lahko želi samo kakšen debilni trol iz prestolnice. Ker že desetletja živimi in delam ob meji vem, da je za prebivalce obeh strani to pravi "Božji blagoslov". Sicer pa, po Schengenu bo razpadla Evropa, potem pa kar na prste (ene roke!) odštevaj čas, ko se bo Ljubljana še hvalila s tem, da je prestolnica...
Tako to gre, mi ob meji to vemo...
LPL
Re: Železniška postaja Sežana
Saj tudi ne more biti več kot 6 parov vlakov v povprečju, če se pač tako dela. Še manj jih bo. Razen, če organizacijsko ne rešijo vse skupaj drugače, oziroma se pojavi še kakšen privatnik, ki bi vozil brez ustavljanja na teh postajah.trocken napisal/-a:Ljubitelj napisal/-a:Reagan, hvala za točno informacijo, ostali pa spet ..... In teh piškavih 6 parov vlakov predstavlja neki problem. Sicer pa bi lahko Italijani uporabljali tire v Sežani, od oka, da ne grem gledat "Program omrežja" jih je dovolj za vsaj dva dni celotnega SŽ prometa proti Opčinam.
Ker je to napovedan dogodek leta v naprej, se to seveda upošteva pri času vožnje, seveda če si zmožen zbirati relevantne informacije. Sicer pa počakaj, da razpade Schengen in potem bodo heci, ko bodo Italijani na meji stavkali tako, da bodo temeljito opravljali delo....Samo medklic. Danes tudi kamioni stojijo pred Italijo, saj je tam praznik. Ali je tudi to že všteto v čas vožnje?
Kar se pa tiče zasičenosti proge proti Tržič, proga je prometna in v jutranji konici močno zasedena, 12 vlakov v 2,5 h, toda v nasprotno smer zjutraj v 5 urah le 11 potniških vlakov vseh vrst. Glede na to, da je obseg pretovora v Trstu (brez nafte, ki gre na Transalpinski naftovod) nekoliko manjši od onega v Kopru, je za pričakovati kakšnih 30 parov tovornih in mislim, da ni vrag, da bi se našla luknja za 6 parov iz Slovenije, razen v primeru kakšnih izjemnih, nepredvidenih dogodkov. Sicer pa zasedenost proge Trst-Tržič močno govori proti izgradnji tira iz Kopra v Trst, ki bi naj reševal Luko Kp, razen če se ne predvideva, da so Italijani tako dobri gospodarji, da bi za nas zgradili vsaj še en tir.
Sicer pa, obstaja možnost obvoza preko Gorice, toda bojim se, da so tudi tam zastoji.....
Jaz nič ne čakam, da razpade Schengen, to si lahko želi samo kakšen debilni trol iz prestolnice. Ker že desetletja živimi in delam ob meji vem, da je za prebivalce obeh strani to pravi "Božji blagoslov". Sicer pa, po Schengenu bo razpadla Evropa, potem pa kar na prste (ene roke!) odštevaj čas, ko se bo Ljubljana še hvalila s tem, da je prestolnica...
Tako to gre, mi ob meji to vemo...
LPL
Re: Železniška postaja Sežana
Uporabnina, ki jo prevozniki v tovornem prometu plačujejo za vožnjo po JŽI ne zadošča niti za 6 mesecev plače vseh zaposlenih v skupini SŽ, kaj šele za vzdrževanje.ledeni napisal/-a:Tovorni promet na železnicah žal ne pokrije niti stroškov vzdrževanja železniške infrastrukture. To je velik problem železnic in prav noben lobij ni kriv za to.
Potniški promet pa je zaenkrat še oproščen plačevanja uporabnine.....