ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ja samo fiat je star, a ni malo cudno kupit garnituro k ima Vmax enako kot 711 in 713, na tržišču pa obstajajo dizel garniture z V max 160km/h in več.
Zakaj pa potrebuješ Vmax 160 in več km/h. Najprej potrebuješ progo, trenutno je v Sloveniji NI, torej ne sanjat.... razen če slučajno veš za kakšne uresničljive načrte rekonstrukcije stranskih prog za vMax = 160 km/h, jaz še nisem slišal.....

LPL
Nejko24
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 257
Pridružen: 04.07.2011, 12:25

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Nejko24 »

Ja samo fiat je star, a ni malo cudno kupit garnituro k ima Vmax enako kot 711 in 713, na tržišču pa obstajajo dizel garniture z V max 160km/h in več.[/quote]

Sanja svinja kukuruz, a kukuruza nema :D
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a desiro »

Ljubitelj napisal/-a: Zakaj pa potrebuješ Vmax 160 in več km/h. Najprej potrebuješ progo, trenutno je v Sloveniji NI, torej ne sanjat.... razen če slučajno veš za kakšne uresničljive načrte rekonstrukcije stranskih prog za vMax = 160 km/h, jaz še nisem slišal.....

LPL
Morda zato da je garnitura uporabna v izrednostih in morebitnem izbadu električnih garnitur tudi na kakšni glavni progi.
Pogoj je tudi da bi ustrezala pogojem lahkih vlakov.

Saj vem da so to trenutno lahko le sanje, samo ko pa se bo, če se kdaj bo šlo v nakup novih garnitur pa je vseeno nesmiselno kupiti garniture z enako končno hitrostjo sedanjim garnituram.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Desiro in ostali podobni. Nehajte razmišljati o Vmax kot edini lastnosti stroja!!! Novih strojev za vMax pod 100 km/h itak ne delajo (pustmo ranžirne lokomotive), če govorimo o potnikih je tu vse polno drugih lastnosti, ki so pomembne:
- udobnost potovanja (sedeži, hrup, klimatizacija)
- nizek pod za invalide
- število potnikov
- število stojišč/sedežev
- velikost WCja/ev, primernega (ali ne) za invalide
- možnost povezovanja notranje elektornike z WLAN itd (avtomati za potrjevanje vstopnic, napovedniki, WLAN za potnike med potovanjem...)
in tako dalje in tako dalje.
Jebeš Vmax, pri nas so postaje tako preblizu da kake hude potovalne hitrosti ne moreš imeti pa če je še tako super duper proga, vlak se mora pa ustavljat za vsakim vaškim kurnikom ali pasjo uto.
Goran
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a mateja »

+ upoštevati je treba še, da bo bohinjski predor glede vode saniran ob Sv. Nikoli, tako da ni nepomembno, kakšne "plovne" sposobnosti ima vlak, ki vozi ali bo vozil na bohinjski progi.
Kraška Glista
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 14.01.2011, 11:30
Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Kraška Glista »

Nobena modernejša lokomotiva ali DMG, ne more preko Bohinjskega predora, ko narase vode in niti DMG-ji ne bi šli.

Vse imajo prenizko nameščene vlečne motorje.
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a OBB »

Pred nekaj dnevi sem se peljal iz Celovca v Beljak z OBB Bmpz-s. Ali bi lahko peljali taki vlaki na Bohinjski progi samo da bi namesto električnih lokomotiv bile duzelske. :D :D :D
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Veste kej.Vi si te vaše drajte nosite tamo negde južno in severno.Bohinjka naj ostane pa taka ku je. 8)
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a mkx »

Jaz pravim: umaknit Fiate, Kanarčke in kar je še takih udobnih jajc. Namesto njih pa ene 5 Baat-ov, zapetih za Španko ali Regana. Nirvana za hrčke, Motörhead za vse ostale :mrgreen:
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2566
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Gorchi napisal/-a: če govorimo o potnikih je tu vse polno drugih lastnosti, ki so pomembne:
- udobnost potovanja (sedeži, hrup, klimatizacija)
- nizek pod za invalide
- število potnikov
- število stojišč/sedežev
- velikost WCja/ev, primernega (ali ne) za invalide
- možnost povezovanja notranje elektornike z WLAN itd (avtomati za potrjevanje vstopnic, napovedniki, WLAN za potnike med potovanjem...)
in tako dalje in tako dalje.
Kar se hrupa tiče, je Stadler GTW daleč najboljši. Ostalo se pa da narediti na "custom".
(Please, no klima on Bohinjka! :mrgreen: )
Kraška Glista napisal/-a:Nobena modernejša lokomotiva ali DMG, ne more preko Bohinjskega predora, ko narase vode in niti DMG-ji ne bi šli.
Vse imajo prenizko nameščene vlečne motorje.
Rešitev: obdržati vsaj enega Fiata, ki bi plul skozi predor. Ali pa drezino in Baat.
OBB napisal/-a:Pred nekaj dnevi sem se peljal iz Celovca v Beljak z OBB Bmpz-s. Ali bi lahko peljali taki vlaki na Bohinjski progi samo da bi namesto električnih lokomotiv bile dizelske. :D :D :D
Žal ne, ker nobena lokomotiva v Sloveniji ne podpira "push-pull" vleke. Pa saj na Bohinjki ni potrebe zanjo.
mkx napisal/-a:Jaz pravim: umaknit Fiate, Kanarčke in kar je še takih udobnih jajc. Namesto njih pa ene 5 Baat-ov, zapetih za Španko ali Regana. Nirvana za hrčke, Motörhead za vse ostale :mrgreen:
:thumbupl :thumbupl :thumbupr :thumbupr :thumbupl
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a milchy »

mkx napisal/-a:Jaz pravim: umaknit Fiate, Kanarčke in kar je še takih udobnih jajc. Namesto njih pa ene 5 Baat-ov, zapetih za Španko ali Regana. Nirvana za hrčke, Motörhead za vse ostale :mrgreen:
sem ZA ! , ampak žal so tazadne Baat-e pred leti razrezali
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a sikos »

mkx napisal/-a:Jaz pravim: umaknit Fiate, Kanarčke in kar je še takih udobnih jajc. Namesto njih pa ene 5 Baat-ov, zapetih za Španko ali Regana. Nirvana za hrčke, Motörhead za vse ostale :mrgreen:
Koliko bi potemtakem stal nakup Končarjevih DMG ali EMG vlakov? :-k :hmm
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
fiat310
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 101
Pridružen: 18.10.2013, 13:42

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a fiat310 »

Ima kdo kakšno sliko "bredenja" fiata skozi vodo v predoru?
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a OBB »

Zakaj pa niso hoteli avstrici in italijani elekrtificirati bohinjske proge? Bi pa bilo boljše če bi bilo namesto fiatov ena španka ki bi vlekla 3-4 vagone (ne batt-ov) ampak vagone Bl. Kaj mislite o tem. Slike teh vagonov so na naslednji strani: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/SLO/SZ_Bl.php" onclick="window.open(this.href);return false;
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a OBB »

Dobri vagoni ki bi lahko peljali po Bohinjski progi so pa teli Avstrijski: http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/A/OeBB_Bmpz-l.php" onclick="window.open(this.href);return false;
:?: :?:
Odgovori