ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3531
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ni šans, dokler ne bo vsaj toliko prometa, kot ga je med Pragerskim in Hodošem tudi Bohinjska ne bo elektrificirana. tako zelo pomembna žila z madžarsko, pa še zdaj ni elektrificirana, kaj naj pa rečemo za bohinjsko, ko pelje en pravi tovorni na teden, bo pa kar takoj elektrificirana?
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Saj se ni treba toliko razburjati, proga proti madžarski bo elelktrificirana kmalu, bohinjka bo pa mogoče čez 20-30 let.Ma enkrat bo, če ne prej pa ko bo nafte zmankalo.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Ko bo nafte zmanjkalo, bomo pa samo še na paro vozili :lol: :lol: :lol:
Tako počasi se prebujamo ...
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan

Odgovor Napisal/-a novst »

A je kolma pa še dost? :lol:
ursika
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 183
Pridružen: 29.09.2005, 10:22
Kraj: Kjer ni železnice...

Odgovor Napisal/-a ursika »

Čišo napisal/-a:Ko bo nafte zmanjkalo, bomo pa samo še na paro vozili :lol: :lol: :lol:

:lol:
takrat, ko bo proga ze nasa in vozni park tudi...
:D :D :D
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3531
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Sej verjetno si vsi želimo, da bi bile v Sloveniji vse proge enkrat elektrificirane. vendar moramo biti realisti in ne moremo pričakovati od SŽ in države, da se delajo neke stvari, ki sicer niso toliko pomembne, saj konec koncev še za pomembne stvari ni denarja.
Po moje bi morale biti prioritetne naslednje stvari:

1) gradnja dveh elektrificiranih tirov KP-Divača
2) elektrifikacija in izgradnja drugega tira na odseku Pragersko Hodoš (mogoče Ormož-lendava-Pice)
3) izgradnja drugega tira jesenice-Lj
4) izgradnja drugega tira MB-Šentilj
5) izgradnja trikotnika (Tivoli) oz. obvoza na relaciji Koper-jesenice
6) drugo elektrifikacija Bohinjske...

Poleg tega bo seveda potrebno vzdrževati in predvsem posodabljati signalnovarnostne naprave, APB, postavitev zapornic na križanjih ipd.

Po moje je to kar sem napisal izvedljivo do leta 2050. Se strinjate?
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 593
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Mislim, da se bo še bolj zavleklo. V Švici so že lep čas vse proge elektrificirane. Kaj se je pa v Sloveniji elekrtrifciralo v zadnjih 40 ih letih?
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3531
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

V zadnjih 40-ih letih se je elektrificiral odsek ZM-šentilj, elektrifikacij aje bla končana 1977. :lol:
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

No, potem pa to sploh ni tako slabo... :D
LP
Izidor
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 593
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

To je pa resnično velik napredek!
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

jure80 napisal/-a:So pa v preteklosti obstajali načrti za elektrifikacijo dolenjske proge (Lj - Trebnje - Sevnica; obvozna proga v primeru zapore čez Zidani most).


V sredini 80. let se je resno delala študija o hitri progi Ljubljana - Zagreb, po dolenjski strani. Mišljena je bila povsem nova trasa za hitrost 160 km/h.
Zakaj je vse skupaj v vodo padlo, se pa tako ve.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3732
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Tako Jure80 kot Dolfe imata oba prav.

Načrtovana je bila hitra proga iz Ljubljane proti Zagrebu po dolenjskem koncu, kjer bi se potem vrnila tam nekje okoli Brežic na obstoječo traso.

Ravno tako pa je bila načrtovana elektrifikacija dolenjske proge in to ne do Novega Mesta, ampak preko Trebnjega na Sevnico. Ta proga je imela včasih status glavne obvozne proge. Dostikrat sem bil priča, ko je ob kakem ID na zasavski strani, potekal promet po dolenjki. Bilo je zelo zanimivo opazovati brzovlake na našem koncu. Dogajalo se je tudi to, da sta brzovlak vlekli dve Španki. Ravno tako smo videli tudi kak tovorni vlak, kateri ni sodil na naše tire po voznem redu. Dovolj zgovoren podatek, pa je tudi to, da so osno obremenitev prej povečali na odseku Trebnje - Sevnica kot pa Trebnje - Novo Mesto.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tine, proga Ljubljana - Trebnje - Sevnica še vedno velja za glavno obvozno progo v primeru izrednega dogodka.

Ravno tako verjamem, da bodo v prihodnosti potegnil stare načrte ven in jih prilagodili novim razmeram.
Ampak, tako kot pravim. Eno koledarsko leto se na železnici množi z najmanj 10. Hja, saj je konec koncev tako pri vseh železniških upravah.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
OBB
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 283
Pridružen: 10.02.2014, 20:30
Kraj: Podbrdo

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a OBB »

Mislim da ni potrebno elektrificirati, bi pa lahko namesto fiat vlakov vozili SIEMENS DESIRO SERIJA 5022 (dizel), saj so fiati že zastareli. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1406
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a desiro »

OBB napisal/-a:Mislim da ni potrebno elektrificirati, bi pa lahko namesto fiat vlakov vozili SIEMENS DESIRO SERIJA 5022 (dizel), saj so fiati že zastareli. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
Jih je treba najprej kupit... [-o<
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Odgovori