Mi se borimo predvsem za to, da Bohinjka sploh obstane!!
Ma kakšna elektrifikacija neki, mislim, da je bilo že veliko povedane o tej temi. Če elektrificiramo Bohinjsko, potem bi ta proga zgubila svoj čar...
elektrifikacijo so precej let nazaj ponudili avstijci ...... pa ni bilo nič iz tega .... pa hvala bogu da ni bilo ...... te je proga, ki bi lahko bila elektrificirana za 200 letnico obstoja, prej ni potrebno
Na bohinjski progi so vsi predori razen dveh (Mežakla in Sežana) prenizki za namestitev klasične vozne mreže. Zato bo potrebno nižat niveleto, kar pa bi pomenilo ogromne stroške.
In če vemo koliko se vlaga v Sloveniji v glavne proge z veliko prometa, potem ne moremo pričakovat takšnjih velikih vlaganj v to progo.
Glede na današnji obseg tovornega prometa elektrifikacija sploh ni smiselna.
Bi bilo pa mogoče pametno razmišljat o kakšnih tehničnih rešitvah pri katerih bi bila današnja višina predorov zadostna.
Za to progo je bilo mišljeno, da jo bodo elektrificirali z razvojnim načrtom iz leta 1996.Vendar se to ni išlo, bomo videli, kaj bodo naredili z novim načrtom, do leta 2023, pustimo se presenetit.
Glede na promet po tej progi se je po mojem ne splača elektrificirati. Progo bi bilo potrebno gradbeno obnoviti, prehitevalne tire smiselno razporediti po progi in jih podaljšati na koristno dolžino 700 metrov, promet pa voditi iz centralnega mesta. Tako bi proga lahko prevzela določene vlake in bila uporabna ob zaporah na glavni progi (npr. remonti, IDji itd.). Ter nabaviti nekaj sodobnih dizelskih vlečnih vozil, ki so ekonomična in ekološko sprejmljiva. Ti dizli se bi potem lahko uporabljali na vseh progah glede na potrebe (tudi na elektrificiranih progah).
Glede na to, kako kamni dol padajo, bi bila napeljava velikokrat poškodovana. Najprej naj nevarne odseke posodobijo. Ne moreš na podrtijo nove strehe dajat!
Ta proga je med zadnjimi pri nas, ki bo (če bo kdaj) prišla na vrsto za elektrifikacijo. Najprej bo na vrsti odsek Pragersko - Hodoš. So pa v preteklosti obstajali načrti za elektrifikacijo dolenjske proge (Lj - Trebnje - Sevnica; obvozna proga v primeru zapore čez Zidani most).
pa ne samo kritizirati ..... poglejte tudi lepe strani .... a se ni lepo peljat s potniškim vlakom, pred katerim grmi regan ??? kaj je lepšega za ušesa ..... saj če komu ne paše, si lahko natakane slušalke in ga zvok lokomotive ne bo motil ......
Jaz, pa menim, da bo prej doživela elektrifikacijo, saj je edina rezervna proga za obvoz vlakov iz kopra, če bo pa koper kdaj doživel toliko prometa ,da ga ne bo mogla več požirati proga koper ljubljana, bodo pa nekaj promet a proti avstriji preusmerili po tej progi.