ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
FS E464
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 28.08.2006, 19:28

ELEKTRIFIKACIJA BOHINJSKE PROGE

Odgovor Napisal/-a FS E464 »

Kaj mislite o elektrifikaciji bohinjske proge.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Mi se borimo predvsem za to, da Bohinjka sploh obstane!!
Ma kakšna elektrifikacija neki, mislim, da je bilo že veliko povedane o tej temi. Če elektrificiramo Bohinjsko, potem bi ta proga zgubila svoj čar...
FS E464
Strojevodja II
Strojevodja II
Prispevkov: 78
Pridružen: 28.08.2006, 19:28

Odgovor Napisal/-a FS E464 »

ja res je upajmo da proga sploh ostane..........
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

elektrifikacijo so precej let nazaj ponudili avstijci ...... pa ni bilo nič iz tega .... pa hvala bogu da ni bilo ...... te je proga, ki bi lahko bila elektrificirana za 200 letnico obstoja, prej ni potrebno :)
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan

Odgovor Napisal/-a novst »

Na bohinjski progi so vsi predori razen dveh (Mežakla in Sežana) prenizki za namestitev klasične vozne mreže. Zato bo potrebno nižat niveleto, kar pa bi pomenilo ogromne stroške.

In če vemo koliko se vlaga v Sloveniji v glavne proge z veliko prometa, potem ne moremo pričakovat takšnjih velikih vlaganj v to progo.
Glede na današnji obseg tovornega prometa elektrifikacija sploh ni smiselna.

Bi bilo pa mogoče pametno razmišljat o kakšnih tehničnih rešitvah pri katerih bi bila današnja višina predorov zadostna.

lp
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Za to progo je bilo mišljeno, da jo bodo elektrificirali z razvojnim načrtom iz leta 1996.Vendar se to ni išlo, bomo videli, kaj bodo naredili z novim načrtom, do leta 2023, pustimo se presenetit.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Glede na promet po tej progi se je po mojem ne splača elektrificirati. Progo bi bilo potrebno gradbeno obnoviti, prehitevalne tire smiselno razporediti po progi in jih podaljšati na koristno dolžino 700 metrov, promet pa voditi iz centralnega mesta. Tako bi proga lahko prevzela določene vlake in bila uporabna ob zaporah na glavni progi (npr. remonti, IDji itd.). Ter nabaviti nekaj sodobnih dizelskih vlečnih vozil, ki so ekonomična in ekološko sprejmljiva. Ti dizli se bi potem lahko uporabljali na vseh progah glede na potrebe (tudi na elektrificiranih progah).
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Se popolnoma srinjam s tabo, poleg tega američani tudi več ali manj uporabljajo diesel vleko.
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Glede na to, kako kamni dol padajo, bi bila napeljava velikokrat poškodovana. Najprej naj nevarne odseke posodobijo. Ne moreš na podrtijo nove strehe dajat!
Have a nice day!
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Ta proga je med zadnjimi pri nas, ki bo (če bo kdaj) prišla na vrsto za elektrifikacijo. Najprej bo na vrsti odsek Pragersko - Hodoš. So pa v preteklosti obstajali načrti za elektrifikacijo dolenjske proge (Lj - Trebnje - Sevnica; obvozna proga v primeru zapore čez Zidani most).
LP
Izidor
novst
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 41
Pridružen: 22.05.2006, 12:48
Kraj: neznan

Odgovor Napisal/-a novst »

So pa v preteklosti obstajali načrti za elektrifikacijo dolenjske proge
Načrti pri nas obstajajo za marsikaj ampak realizacija je pa porazna! Kar se tiče železniške infrastrukture seveda.
poleg tega američani tudi več ali manj uporabljajo diesel vleko.
To je res, samo mi nismo v Ameriki
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

pa ne samo kritizirati ..... poglejte tudi lepe strani .... a se ni lepo peljat s potniškim vlakom, pred katerim grmi regan ??? kaj je lepšega za ušesa ..... saj če komu ne paše, si lahko natakane slušalke in ga zvok lokomotive ne bo motil ......
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Moraš gledat, da ni železnice zaradi ljubiteljev ampak, da je za potrebe vseh ljudi. Kako jim je kaj hrumenje všečpa sam presodi.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ja, kot je že Milan dejal, elektrifikacija Bohinjske, ja tja okoli njene 200 letnice...
Uporabniški avatar
marinc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 115
Pridružen: 25.05.2006, 17:31
Kraj: Slap ob Idrijci

Odgovor Napisal/-a marinc »

Jaz, pa menim, da bo prej doživela elektrifikacijo, saj je edina rezervna proga za obvoz vlakov iz kopra, če bo pa koper kdaj doživel toliko prometa ,da ga ne bo mogla več požirati proga koper ljubljana, bodo pa nekaj promet a proti avstriji preusmerili po tej progi.
Odgovori