Vožnja z muzejskim vlakom

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1949
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Slike v galeriji se sortirajo po datumu / času. Slika ki je bila dodana najkasneje, se bo zato kazala na prvem mestu. Toliko v informacijo.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Slike pravkar dodane, čakam še le na odobritev. :lol: :lol:

Pa kakšni komentarji ne bodo škodovali!! :wink: :wink:
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Ko sem bilv Rogatcu, sem opazil na stranskih tirih štiri Fiate; dvakrat po eno garnituro in enkrat po dve garnituri, vendar mi ni šlo v račun, kako jih je toliko prišlo v Rogatec, ter kam vozijo drugam kot pa proti Celju?? :shock: :shock:

Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3441
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Ne, direktnega vlaka ni, za obe smeri je potrebno prestopati v Stranjah.
Mogoče je pa pravtako pripeljal kakšne navdušence v Rogatec. Kaj je mogoče bil kakšen večji dogodek??
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Regan 664 napisal/-a: Mogoče je pa pravtako pripeljal kakšne navdušence v Rogatec. Kaj je mogoče bil kakšen večji dogodek??
Ni bilo ne vem kaj. Ko smo prispeli z muzejcem, nas je pogostil župan, so pripravili kar lep sprejem. Drgače smo si ogledali dvorec Stermol, trg, cerke, muzej na prostem, tam so nas pogostili z golažem, nato je sledila tekma med poslanci in župani. Nato je pa čas tako bežal, da smo mogli iti že na postajo, ob 15:50 je namreč bil že odhod vlaka proti Celju, ampak kot vedno se je našel kdo, ki je zamudil in smo zamujali cca. 20 minut.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3441
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Lepe slike si prilepil v galerijo, Nejc, sem se tako vživel v to, kot da bi bil tudi saml udeleženec tega nadvse zanimivega dogodka.
Koliko logistike je potrebno, za en izlet s parnjačo, pa nalaganje premoga v Rogatcu, pa voda ipd.. Kaj je Borsig kuril velenjski lignit :lol: :?:

Kolikšna pa je bila kaj hitrost na progi? Verjetno več kot 50 km/h ni bila?
Kaj se je potem Borsig vrnil nazaj v ljubljano s prazno garnituro?

Tam sem videl na eni sliki, ko si slikal v vagonu, če se ne motim je bil trener Bojan Prašnikar? Potrdi, če je bil res na tej vožnji.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

..mogoče bo moj komentar izgledal malo siten ... a nekateri striktno uporabljate izraz 'parnjača' za parno lokomotivo .... nisem ga našel v SSKJ, pa tudi zveni čisto neslovensko ..... (pa da rečeš 06-ki parnjača, to bi bilo kvečjemu za kakšno manjšo lokomotivo ... če .... )

... ta kometar lahko tudi preskočite ......
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Je Bojan Prašnikar ja!! Hitrost na regionalni progi ni presegla 60 km/h, na glavni od Celja do Grobelnega pa mislim, vsaj mislim da je bila nekoliko višja. Bi bila hitrost višja, če nebi bilo tistih dvoosnih "vagončkov".

Milchy, b.p., če te moti parnjača, brez problema ne bom več govoril tako, saj ljubitelje 06-018 res ne bi rad žalil. :)
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Z dvoosno muzejsko garnituro je Vmax 60 km/h.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Saj hitrost 60km/h je za muzejski vlak čisto lepa hitrost. Na marsikaterih odsekih vlaki vozijo še počasneje (in to ne parni).
LP
Izidor
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

SŽ 312-001 napisal/-a:Ko sem bilv Rogatcu, sem opazil na stranskih tirih štiri Fiate; dvakrat po eno garnituro in enkrat po dve garnituri, vendar mi ni šlo v račun, kako jih je toliko prišlo v Rogatec, ter kam vozijo drugam kot pa proti Celju?? :shock: :shock:

Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.
Fiati v soboto stojijo tam, da lahko v ponedeljek zjutraj vozijo redni vlaki ...... zakaj bi stali v Celju in se kot prazne garniture vozili v Rogatec v nedlejo zvečer, če se to lahko opravi v petek z redno vožnjo .... to je čisto logično razmišljanje ....
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Kaj muzejski vlak ima vedno isto številko, v našem primeru za Rogatec je bila mislim da 9016? Ne glede nato, da je bil muzejski vlak v enem dnevu dvakrat v Velenju ter nazaj? Če bi bil to reden potniški vlak, bi se štelo, kot bi vozila dva para vlakov; izmišljen primer: vlak 3506/3507 in 3509/3510.
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Vlaki na 9... so izredni vlaki, ne le muzejski. Muzejski vlak pa ima edino na Bohinjski progi štiri trase, ki so vnešene v vozni red (v grafikon in voznoredno knjižico). To so 13400 in 13402 na relaciji Nova Gorica - Jesenice in 13401 ter 13403 v obratni smeri.
Tako počasi se prebujamo ...
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

POZOR !!!!

Jutir dopoldne - ob 10 uri 30 minut bo potekala vožnja muzejskega vlaka (mala garnitura ) z lokomotivo 25-026 po industrijskem tiru Acronija.

lp M.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1590
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a grega »

Kako dolgo pa traja vožnja oz. kako dolg pa je ind. tir.
Odgovori