Stran 2 od 3

Objavljeno: 03.09.2006, 8:08
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
Slike v galeriji se sortirajo po datumu / času. Slika ki je bila dodana najkasneje, se bo zato kazala na prvem mestu. Toliko v informacijo.

Objavljeno: 03.09.2006, 8:58
Napisal/-a Nejc
Slike pravkar dodane, čakam še le na odobritev. :lol: :lol:

Pa kakšni komentarji ne bodo škodovali!! :wink: :wink:

Objavljeno: 03.09.2006, 15:11
Napisal/-a Nejc
Ko sem bilv Rogatcu, sem opazil na stranskih tirih štiri Fiate; dvakrat po eno garnituro in enkrat po dve garnituri, vendar mi ni šlo v račun, kako jih je toliko prišlo v Rogatec, ter kam vozijo drugam kot pa proti Celju?? :shock: :shock:

Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.

Objavljeno: 03.09.2006, 17:20
Napisal/-a Regan 664
Ne, direktnega vlaka ni, za obe smeri je potrebno prestopati v Stranjah.
Mogoče je pa pravtako pripeljal kakšne navdušence v Rogatec. Kaj je mogoče bil kakšen večji dogodek??

Objavljeno: 03.09.2006, 18:29
Napisal/-a Nejc
Regan 664 napisal/-a: Mogoče je pa pravtako pripeljal kakšne navdušence v Rogatec. Kaj je mogoče bil kakšen večji dogodek??
Ni bilo ne vem kaj. Ko smo prispeli z muzejcem, nas je pogostil župan, so pripravili kar lep sprejem. Drgače smo si ogledali dvorec Stermol, trg, cerke, muzej na prostem, tam so nas pogostili z golažem, nato je sledila tekma med poslanci in župani. Nato je pa čas tako bežal, da smo mogli iti že na postajo, ob 15:50 je namreč bil že odhod vlaka proti Celju, ampak kot vedno se je našel kdo, ki je zamudil in smo zamujali cca. 20 minut.

Objavljeno: 03.09.2006, 21:10
Napisal/-a Regan 664
Lepe slike si prilepil v galerijo, Nejc, sem se tako vživel v to, kot da bi bil tudi saml udeleženec tega nadvse zanimivega dogodka.
Koliko logistike je potrebno, za en izlet s parnjačo, pa nalaganje premoga v Rogatcu, pa voda ipd.. Kaj je Borsig kuril velenjski lignit :lol: :?:

Kolikšna pa je bila kaj hitrost na progi? Verjetno več kot 50 km/h ni bila?
Kaj se je potem Borsig vrnil nazaj v ljubljano s prazno garnituro?

Tam sem videl na eni sliki, ko si slikal v vagonu, če se ne motim je bil trener Bojan Prašnikar? Potrdi, če je bil res na tej vožnji.

Objavljeno: 03.09.2006, 22:14
Napisal/-a milchy
..mogoče bo moj komentar izgledal malo siten ... a nekateri striktno uporabljate izraz 'parnjača' za parno lokomotivo .... nisem ga našel v SSKJ, pa tudi zveni čisto neslovensko ..... (pa da rečeš 06-ki parnjača, to bi bilo kvečjemu za kakšno manjšo lokomotivo ... če .... )

... ta kometar lahko tudi preskočite ......

Objavljeno: 04.09.2006, 14:26
Napisal/-a Nejc
Je Bojan Prašnikar ja!! Hitrost na regionalni progi ni presegla 60 km/h, na glavni od Celja do Grobelnega pa mislim, vsaj mislim da je bila nekoliko višja. Bi bila hitrost višja, če nebi bilo tistih dvoosnih "vagončkov".

Milchy, b.p., če te moti parnjača, brez problema ne bom več govoril tako, saj ljubitelje 06-018 res ne bi rad žalil. :)

Objavljeno: 05.09.2006, 9:38
Napisal/-a Čišo
Z dvoosno muzejsko garnituro je Vmax 60 km/h.

Objavljeno: 05.09.2006, 12:10
Napisal/-a jure80
Saj hitrost 60km/h je za muzejski vlak čisto lepa hitrost. Na marsikaterih odsekih vlaki vozijo še počasneje (in to ne parni).

Objavljeno: 06.09.2006, 14:07
Napisal/-a milchy
SŽ 312-001 napisal/-a:Ko sem bilv Rogatcu, sem opazil na stranskih tirih štiri Fiate; dvakrat po eno garnituro in enkrat po dve garnituri, vendar mi ni šlo v račun, kako jih je toliko prišlo v Rogatec, ter kam vozijo drugam kot pa proti Celju?? :shock: :shock:

Koliko mi je poznano ni vzpostavljene linije med Rogatcem pa Imenem, direktno mislim.
Fiati v soboto stojijo tam, da lahko v ponedeljek zjutraj vozijo redni vlaki ...... zakaj bi stali v Celju in se kot prazne garniture vozili v Rogatec v nedlejo zvečer, če se to lahko opravi v petek z redno vožnjo .... to je čisto logično razmišljanje ....

Objavljeno: 08.09.2006, 21:10
Napisal/-a Nejc
Kaj muzejski vlak ima vedno isto številko, v našem primeru za Rogatec je bila mislim da 9016? Ne glede nato, da je bil muzejski vlak v enem dnevu dvakrat v Velenju ter nazaj? Če bi bil to reden potniški vlak, bi se štelo, kot bi vozila dva para vlakov; izmišljen primer: vlak 3506/3507 in 3509/3510.

Objavljeno: 10.09.2006, 10:00
Napisal/-a Čišo
Vlaki na 9... so izredni vlaki, ne le muzejski. Muzejski vlak pa ima edino na Bohinjski progi štiri trase, ki so vnešene v vozni red (v grafikon in voznoredno knjižico). To so 13400 in 13402 na relaciji Nova Gorica - Jesenice in 13401 ter 13403 v obratni smeri.

Objavljeno: 14.09.2006, 11:11
Napisal/-a milchy
POZOR !!!!

Jutir dopoldne - ob 10 uri 30 minut bo potekala vožnja muzejskega vlaka (mala garnitura ) z lokomotivo 25-026 po industrijskem tiru Acronija.

lp M.

Objavljeno: 14.09.2006, 18:45
Napisal/-a grega
Kako dolgo pa traja vožnja oz. kako dolg pa je ind. tir.