Vzdrževanje železniške infrastrukture

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a 541 »

grikos napisal/-a: To, da se dela ponoči in med vikendi zavisi predvsem od prometa, oziroma od prometne operative, ki odobri ali ne odobri zaporo proge.
To je sicer res, vendar zahtevek za zaporo - kdaj, kje, kako dolgo - mora posredovati na PO izvajalec del. In šele na osnovi tega pristojna prometna operativa odobri zaporo. Tako da če vi ne zahtevate zapore ponoči, vam je prometna operativa ne more odobriti. :wink:

Je pa res, da je z novimi predpisi imeti zaporo ponoči veliko lažje kot prej. Namreč po prejšnjih predpisih progovna vozila (s prepustnico) niso smela voziti ponoči, razen če je to izjemoma odobrila prometna operativa oziroma v izjemnih primerih starejši dispečer pristojne prometne operative. In je ob morebitnem ID na zapori vedno nekdo iz PO moral nastavljati j****a. :lol: Zato so - po neki piz*** na koprski progi opustili ideje o nočnih zaporah.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a grikos »

541 napisal/-a:
grikos napisal/-a: To, da se dela ponoči in med vikendi zavisi predvsem od prometa, oziroma od prometne operative, ki odobri ali ne odobri zaporo proge.
To je sicer res, vendar zahtevek za zaporo - kdaj, kje, kako dolgo - mora posredovati na PO izvajalec del. In šele na osnovi tega pristojna prometna operativa odobri zaporo. Tako da če vi ne zahtevate zapore ponoči, vam je prometna operativa ne more odobriti. :wink:

Je pa res, da je z novimi predpisi imeti zaporo ponoči veliko lažje kot prej. Namreč po prejšnjih predpisih progovna vozila (s prepustnico) niso smela voziti ponoči, razen če je to izjemoma odobrila prometna operativa oziroma v izjemnih primerih starejši dispečer pristojne prometne operative. In je ob morebitnem ID na zapori vedno nekdo iz PO moral nastavljati j****a. :lol: Zato so - po neki piz*** na koprski progi opustili ideje o nočnih zaporah.
Poudaril bi ravno to, da operativa pričakovane zapore tistim znotraj sistema podnevi skoraj nikoli ne odobri, temveč jo odobrijo ponoči in ob vikendih. Na drugi strani pa zunanji izvajalci dobijo odobreno zaporo praktično kadarkoli.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Trenutno daleč najslabši košček proge (poleg že počasnih voženj) na našem koncu. Upam da ni spodbijalka samo čakala na premik...
Slika
LEP DAN
Igor
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a napajalc »

cokla napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
so bli pridni ja, v nedeljo ponoči so delali pod reflektorji =D> =D>
Cel vikend...tako bi bilo potrebno delati vse remonte.

Mogoče tudi tega ne bi , če ne bi bilo RCA-ja. :twisted:
Ob tem predlogu, da ''bi bilo potrebno delati vse remonte'' ponoči - kaj se kdo spozna na izračun stroškov v povezavi s tem ( nočne ure, povečana nevarnost, kvaliteta...) ali je to kar tako- bye the way napisano. Jaz sem že delal na remotu ponoči -ali v predoru ko je bila v njem Kenedijevka z faderji, torej pln predor izpušnih plinov .... pa ti @cokla? No, razen vožnje vlaka ponoči - si delal že v takšnih razmerah ?
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a CC 6500 »

igor72 napisal/-a:Trenutno daleč najslabši košček proge
kar dobro speglano, včeraj zvečer sem peljal čez.. =D>
Brižita je mašina, ki ji ni para

Lp Kristjan
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

napajalc napisal/-a: Ob tem predlogu, da ''bi bilo potrebno delati vse remonte'' ponoči
Nemčija, Italija pa še kje se po večini dela ponoči. Letos poleti so italjani na progi Videm-Venezia delali sredi ponoči na odprtem delu proge.
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Re 4/4 napisal/-a:
napajalc napisal/-a: Ob tem predlogu, da ''bi bilo potrebno delati vse remonte'' ponoči
Nemčija, Italija pa še kje se po večini dela ponoči. Letos poleti so italjani na progi Videm-Venezia delali sredi ponoči na odprtem delu proge.
Saj ne rečem-tudi pri nas bi šlo ( na gorenki se tudi zdaj dela nočne zapore ) vendar : V Nemčiji in Italiji ne vodijo železnic sindikati, za njih ni problem dati milijon ali dva več delavcem za to ( medtem ko pri nas je problem že za par jurjev ) in še in še ... saj se pogovarjamo tudi z Italijani, Avstrijci in Hrvati o tem - na SLO Infrastr. se pač špara...
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a igor72 »

CC 6500 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Trenutno daleč najslabši košček proge
kar dobro speglano, včeraj zvečer sem peljal čez.. =D>
Tudi jaz sprobal; TRAXX gre čez, kot violina :mrgreen: .....in za par minut dela je bilo treba čakat skoraj 2.leti :?: :?
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a grikos »

igor72 napisal/-a:
CC 6500 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:Trenutno daleč najslabši košček proge
kar dobro speglano, včeraj zvečer sem peljal čez.. =D>
Tudi jaz sprobal; TRAXX gre čez, kot violina :mrgreen: .....in za par minut dela je bilo treba čakat skoraj 2.leti :?: :?
Problem strojnih regulacij na progah v dotrajanem stanju je, da bo čez dva do tri mesece vse tako, kot je bilo pred regulacijo... :roll:
Graf na 5. strani (slika 6):
http://www.drc.si/Portals/1/Referati/T7-Zaletelj.pdf

Na neki točki redno vzdrževanje ni več ekonomsko upravičeno, v tujini to vedo, pri nas pa eni tega ne razumejo.
(kar sicer razume večina ljudi, ki so bili lastniki starega avta :wink: )
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a cokla »

napajalc napisal/-a:
Ob tem predlogu, da ''bi bilo potrebno delati vse remonte'' ponoči - kaj se kdo spozna na izračun stroškov v povezavi s tem ( nočne ure, povečana nevarnost, kvaliteta...) ali je to kar tako- bye the way napisano. Jaz sem že delal na remotu ponoči -ali v predoru ko je bila v njem Kenedijevka z faderji, torej pln predor izpušnih plinov .... pa ti @cokla? No, razen vožnje vlaka ponoči - si delal že v takšnih razmerah ?
Ne napadaj mene. Seveda, da remontov nisem delal....so jih pa včasih tako delali....in govorim o remontih, ki so potrebni za "glavno ožilje" našega infrastrukturnega "krvnega sistema". O kvaliteti remontov pa raje ne razpravljajva....jo kvaliteto marsikje občutimo. :wink:

Če ni ekonomske računice....zakaj povsod v resnih sistemih delajo tako?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
napajalc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 339
Pridružen: 14.03.2008, 15:54

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a napajalc »

Ne napadaj mene. Seveda, da remontov nisem delal....so jih pa včasih tako delali....in govorim o remontih, ki so potrebni za "glavno ožilje" našega infrastrukturnega "krvnega sistema". O kvaliteti remontov pa raje ne razpravljajva....jo kvaliteto marsikje občutimo. :wink:

Če ni ekonomske računice....zakaj povsod v resnih sistemih delajo tako?
Nobenega nočem napadati...ampak, glede prometa je tudi pri nas izdelana določena projekcija, ki je v prid ekonomske upravičenosti izvajanja remontov v rednem delovnem času - torej podnevi ...zakaj ? Predvsem zato, ker imamo v dnevnem času enako oziroma podobno obremenjenost prog kot ponoči, saj je potniškega prometa na Slo železnicah izredno malo. V tujini je prevoz potnikov v dnevnem času izrednega omena in s tem ko se progo ( tir ) zapre dodatno oviraš odvijanje potniškega prometa ... medtem ko tega ponoči ni toliko...
...kot sem že napisal - povečani stroški dela in povečana nevarnost izvajanja del ( no to se da spremeniti z ustreznimi ukrepi ),
... ne vem kako je v tujini, vendar v Sloveniji ščiti delavca ZDR ( 199. člen (omejitev nadurnega in nočnega dela) ) , kar pomeni če je starejši od 55 let-takih je v slo. infra ..oooogromno, saj mladih sploh ne zaposljujejo več ...itd, itd.

Bo pa v bodočnosti večji poudarek na nočnem delu -da, vendar se na koprčanki žice hitreje hladijo ponoči kot podnevi ko je 40°C... 8) :wink:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Vzdrževanje železniške infrastrukture

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Problem strojnih regulacij na progah v dotrajanem stanju je, da bo čez dva do tri mesece vse tako, kot je bilo pred regulacijo...
Graf na 5. strani (slika 6):
http://www.drc.si/Portals/1/Referati/T7-Zaletelj.pdf

Na neki točki redno vzdrževanje ni več ekonomsko upravičeno, v tujini to vedo, pri nas pa eni tega ne razumejo.
Bi pa človek še dodal, da si je v podani refrenci vredno ogledati tudi sliko 10 na strani 8, ki govori o odvisnosti posedanja gramozne grede od prometa za granit, bazalt in kremen, v tem vrstnem redu je tudi posedanje (granit ~ 4 slabši od kremena za velike prometne obremenitve). Pri nas se uporablja mnogo, mnogo slabši apnenec, za katerega relevantne primerjave sploh ni.........

LPL
Odgovori