Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Pozdravljeni,
ko se ravno govori o osnih pritiskih, spodnjem ustroju, hitrostih, sem se spomnil na odsek Ljubljana-Borovnica. Kako to, da na tem odseku za pendolina ni predpisana nekaj višja hitrost kot za ostale vlake? Ali je tu mogoče problem v terenu ("blatne toplice")?
ko se ravno govori o osnih pritiskih, spodnjem ustroju, hitrostih, sem se spomnil na odsek Ljubljana-Borovnica. Kako to, da na tem odseku za pendolina ni predpisana nekaj višja hitrost kot za ostale vlake? Ali je tu mogoče problem v terenu ("blatne toplice")?
Re: Mala vprašanja
Nekaj znanstvene fantastike: na Češkem se lokomotive uvrščajo v vrste na podlagi vertikalnega in prečnega vpliva na progo. Rezultat tega je, da je veliko lokomotiv lahko vozi po progah kategorije C2, čeprav imajo osni pritisk večji kot 20t/os, in tudi obratno nekaj lokomotiv z osnim pritiskom na primer 20/t ali manjšim lahko vozi samo po progah kategorije D4. Je pa tudi res, da so Taurusi imeli težave s prečnim odnosom zaradi velikega razmaka med podvozji.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Mala vprašanja
Koliko krat tedensko (če sploh) vozi tovorni vlak za Ajdovščino?
Hvala za info!
Hvala za info!
Zadnjič spremenil Tomaž97, dne 12.01.2013, 9:15, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Mala vprašanja
Če sta Regan+1 vagon vlak,potem vozi enkrat na mesec največkrat pa še to ne.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Mala vprašanja
Ja, saj razen mogoče malo semen, nima kaj drugega peljati.
LP M
LP M
Re: Mala vprašanja
Ma pride kak vagon hlodovine,pa lani v celem letu mogoče 2 vlaka žita.Nič vse skup.Škoda besed.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Mala vprašanja
Torej Fructal nič?.. no za današnjo sceno razumljivo.:Nurmi napisal/-a:Ma pride kak vagon hlodovine,pa lani v celem letu mogoče 2 vlaka žita.Nič vse skup.Škoda besed.
Približno nekje leta 1975 - 78 pozimi je znalo stati dva-tri odprtih vagonov polnih jabolk v Anhovem na postaji ali na ind. tiru. Mogoče par ur ali čez noč.
Starejši so govorili, da gre vse v Ajdovščino.? Ne vem zakaj so bila v Anhovem.???
Nas vajence so nalovili z vrečami (ne vrečkami) in zaboji nabrat jabolka. Zaloga sadja v delavnici za celo leto.
Lp T
Re: Mala vprašanja
Ja, na pstaji u Wajdušni so stali v vrstah hladilni vagoni z marelicami iz Romunije, preden so jih z vlačilcem in vagonsko prikolico odvlekli v Fructal. Delalo se je dan in noč. Tudi mulci smo večkrat prišli na svoj račun (kadar je šel 'majster' vmes na pir). Ko sem med počitnicami delal na Mlinotestu, me je kot vajenca doletela čast praznjenja vagonov z ječmenom. Ni jih hotelo biti konca (da bi jih ...). Ko sem po 8 urah prišel iz vagona, tudi samega sebe nisem mogel spoznati, noben kurjač ni bil tako usran po šihtu. Ja ječmen se v vagonu pri 50-60 oC kadi bolj kakor kakšen vlažen premog. Ampak to je bilo še v industrijski dobi, sedaj pa ....
Re: Mala vprašanja
Ali mi lahko kdo prosim pove, kdaj (ob kateri uri) gre kakšen tovorni vlak z dizlovko (po možnosti 661) na čelu iz Ljubljane oz. v Ljubljano (in od koder pride oz. do koder gre)?
Lp
Lp
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Mala vprašanja
Proti Novemu mestu peljejo skoraj vsak petek med 8 in 12 uro dopoldne, mimo Rakovnika.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Re: Mala vprašanja
Hvala lepa.raziskovalec napisal/-a:Proti Novemu mestu peljejo skoraj vsak petek med 8 in 12 uro dopoldne, mimo Rakovnika.
Mogoče obstaja še kakšen bolj točen podatek?
Tudi po Kamničanki se kdaj vozi, sigurno.
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: Mala vprašanja
Zdi se mi, da lahko tovorni vlak na dolenjski progi vidiš vsak delavnik ob prib. 20.15 v Grosupljem (ne me držat za besedo). Več o tem bodo znali povedati @Tin€, @leteči vlak in ostali. Tudi v Črnomlju se ga da videti, za kamniško progo pa ne vem, vendar se mi zdi, da vozi đura z nabiralnikom.zelencek napisal/-a:Hvala lepa.raziskovalec napisal/-a:Proti Novemu mestu peljejo skoraj vsak petek med 8 in 12 uro dopoldne, mimo Rakovnika.
Mogoče obstaja še kakšen bolj točen podatek?
Tudi po Kamničanki se kdaj vozi, sigurno.
Lep pozdrav
Re: Mala vprašanja
Ob po, sr in petkih vozi tovorni za Kočevsko. Iz Lj bi moral iti okrog sedmih, vendar je ponavadi že ob 5.30 v Grosupljem. V Lj se ponavadi vrne okrog 11. Če vozi do Ortneka, je največkrat 661 ali 664, če pa do Ribnice, pa vozi 643 ali 644.zelencek napisal/-a:Ali mi lahko kdo prosim pove, kdaj (ob kateri uri) gre kakšen tovorni vlak z dizlovko (po možnosti 661) na čelu iz Ljubljane oz. v Ljubljano (in od koder pride oz. do koder gre)?
Lp
Ni pa nujno, da sploh vozi, saj večkrat ni potrebe.
Re: Mala vprašanja
Tudi ob torkih je bil 661 viden v Ortneku. Ne vem pa, če je tam samo premikal vagone. Zdaj, ko je 661-164 v Zidanem Mostu, mogoče tudi torkovega vlaka ni več.ŽAT32 napisal/-a:Ob po, sr in petkih vozi tovorni za Kočevsko. Iz Lj bi moral iti okrog sedmih, vendar je ponavadi že ob 5.30 v Grosupljem. V Lj se ponavadi vrne okrog 11. Če vozi do Ortneka, je največkrat 661 ali 664, če pa do Ribnice, pa vozi 643 ali 644.zelencek napisal/-a:Ali mi lahko kdo prosim pove, kdaj (ob kateri uri) gre kakšen tovorni vlak z dizlovko (po možnosti 661) na čelu iz Ljubljane oz. v Ljubljano (in od koder pride oz. do koder gre)?
Lp
Ni pa nujno, da sploh vozi, saj večkrat ni potrebe.
Lep pozdrav