Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a gorican »

Lep pozdrav vsem!
Zadnje dni,ko se peljem v službo mimo železniške postaje Volčja Draga vidim,da tam nekaj delajo.
Na tirih je opaziti mini bagra,mini buldožerja in več delavcev.
Se na postaji izvajajo samo vzdrževalna dela,torej zamenjava pragov,tirov,ipd.ali gre za kakšen večji projekt?

Ker sam nisem zaposlen na SŽ,da bi iz prve roke lahko izvedel kaj več o tem ali imel prijatelje,ki so tam zaposleni,se za informacije obračam na vas :)

V tem mojem postu bom vprašal še,če je v bližnji prihodnosti na Goriškem v načrtu kakšen večji poseg na železniški progi ali železniških postajah?

Za odgovore se vsem vnaprej lepo zahvaljujem!
Urban91
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 365
Pridružen: 09.10.2012, 18:32

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Urban91 »

Kolikor jaz vem, polagajo kable v zemljo.
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a sikos »

Danes zvečer sem bil pri BTC-ju v Ljubljani, naenkrat so se zaprle rampe na npr-ju. Je to slučaj, da so več kot 6 minut zaprle cesto, vlaka ali lokomotive pa ni bilo od nikoder? In ta vlak, zaradi katerega so se zaprle, pa je bil Kanarček, ki je prišel z zelo nizko hitrostjo...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a cokla »

sikos napisal/-a:Danes zvečer sem bil pri BTC-ju v Ljubljani, naenkrat so se zaprle rampe na npr-ju. Je to slučaj, da so več kot 6 minut zaprle cesto, vlaka ali lokomotive pa ni bilo od nikoder? In ta vlak, zaradi katerega so se zaprle, pa je bil Kanarček, ki je prišel z zelo nizko hitrostjo...
Vse to je vsakodnevni ritual.....in tam je max. hitrost 15 km/h....

Zapornice se morajo zapret, šele potem se lahko odpravi vlak iz postaje Moste ali iz postajališča BTC.

MMG - in ne zdaj začet..."zakaj in čemu je tako".... #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a sikos »

Hvala za pojasnila @ Cokla! :)

To mi je blo malo čudno, ker ponavadi počakaš 2-3 minute, tukaj pa so čakali več kot 6 minut.
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 02.11.2009, 15:56

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Čufarca »

Mogoče pelje zvečer kakšen vlak skozi Štanjel v smeri proti Sežani?

LP
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Čufarca napisal/-a:Mogoče pelje zvečer kakšen vlak skozi Štanjel v smeri proti Sežani?

LP
kdaj zvečer...poleti ali pozimi #-o ...mislem, tolko cajta kot si porabu za to neumno vprašanje, bi ga tudi če bi na VR Slo železnic poiskal svoj vlak....
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Čišo »

gorican napisal/-a:Lep pozdrav vsem!
Zadnje dni,ko se peljem v službo mimo železniške postaje Volčja Draga vidim,da tam nekaj delajo.
Na tirih je opaziti mini bagra,mini buldožerja in več delavcev.
Se na postaji izvajajo samo vzdrževalna dela,torej zamenjava pragov,tirov,ipd.ali gre za kakšen večji projekt?

Ker sam nisem zaposlen na SŽ,da bi iz prve roke lahko izvedel kaj več o tem ali imel prijatelje,ki so tam zaposleni,se za informacije obračam na vas :)

V tem mojem postu bom vprašal še,če je v bližnji prihodnosti na Goriškem v načrtu kakšen večji poseg na železniški progi ali železniških postajah?

Za odgovore se vsem vnaprej lepo zahvaljujem!
Ker se nihče ne usmili (očitno mojega zemljaka) @goricana, bom pa jaz navrgel nekaj laičnih odgovorov:

- glede del na postaji Volčja Draga: kot sem na lastne oči videl, polagajo kabelsko kineto. Tudi mene zanima, ali gre le za prestavitev obstoječih vodov pod zemljo ali morda tudi za polaganje instalacij za avtomatizacijo potnega prehoda. Za slednje bi bil že skrajni čas, tako zaradi varnosti kot zaradi stroškov, saj sedanja rešitev z delavcem v kontejnerju, ki nekajkrat na dan pritisne gumb, res ni za današnje čase.

- glede posegov na žel. infrastrukturi na Goriškem: ena velika, gosta megla! Obstaja sicer nek zelo neoprijemljiv (in za moje pojme tudi zelo nerealen) dokument, ki malenkostno omenja tudi naše konce: http://www.mzip.gov.si/fileadmin/mzip.g ... NPrJZI.pdf
Drugi projekt, ki ga je mati Evropa sicer delno že požegnala, a je njegova izvedba prav tako še nekje visoko v zraku, je Adria A: http://www.adria-a.eu/sl/

Če mene vprašaš, bi morali najprej definirati interese (državne, regijske, občinske, zasebne ...) in po tem principu tudi razdeliti pristojnosti. Nesmiselno si je delati utvare, da bo proga Sežana - Jesenice še kdaj pomembna mednarodna povezava; če bo kdaj imela tudi kak mednarodni pomen, ga bo imela zaradi regionalnih oz. lokalnih interesov. Ta proga je torej izrazita regionalna proga in prav bi bilo, da bi z njo upravljala regija. A regij - takih z upravnimi in finančnimi pristojnostmi - pri nas ne poznamo. In dokler bodo o bohinjsko-kraški progi odločali v Ljubljani ali Mariboru, ni pričakovati nekih jasnih vizij.
Tako počasi se prebujamo ...
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 541
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a gorican »

Najlepša hvala obema za odgovor ;)

Imam pa dve vprašanji :!:

1.Zakaj po novem,ko prenavljajo proge postavljajo betonske pragove in ne več lesenih impregniranih pragov?
Pa saj beton bi moral popokati pod težo kompozicije težkega tovornega vlaka,medtem,ko je les fleksibilnejši...

2.En izmed rdečih potniških vlakov,ki vozijo na relaciji Sežana-Nova Gorica je ves porisan z spreji.
Zanima me kako lahko nekdo tako na veliko poriše(pa to niso neki napisi ali čičke čačke,ampak pravi umetniški grafiti)vlak brez,da ostane neopažen?
Ali mogoče velja pri SŽ neko nenapisano pravilo,da se "umetnikom/vandalom" dovoli takšno početje,da vlaki niso tako monotono rdeče,rumene,... barve?
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

Na drugo vprašanje ti odgovorim najlažje, če ti dam tale link.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1038
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a sikos »

Včeraj sem v prometnem uradu postaje Novo mesto videl, da se ta mesec začnejo nekakšna dela na Dolenjski progi, med Mirno Pečjo in Novim mestom - nekakšna menjava kablov... menda bo tudi promet nekaj časa dnevno zaprt... (Nisem čisto prepričan, ali se res začnejo ta mesec, tako da me lahko popravite).

Mogoče ve kdo kaj več? :)
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

gorican:
1.Zakaj po novem,ko prenavljajo proge postavljajo betonske pragove in ne več lesenih impregniranih pragov?
Pa saj beton bi moral popokati pod težo kompozicije težkega tovornega vlaka,medtem,ko je les fleksibilnejši...
Ker noben poznavalec gradbene stroke našemu začetniku ne odgovori mu bom podal tale preprost odgovor.
Betonski pragovi se vgrajujejo zadnjih nekaj 10 let v Evropi in širnem svetu. Imajo mnogo prednosti, seveda ob pravilni vgradnji. Naši "lesoljubci" bodo seveda imeli mnogo pomislekov, toda tudi pri nas se je začelo vgrajevati betonske pragove že v 60 letih prejšnega stoletja. Izkušnje pa so bile bolj slabe....., saj so mnogo stvari naredili le polovično, recimo pritjevanje tirnic s starimi neelastičnimi sitemi. Tudi pragovi so bili bolj socialistične kvalitete. Sedaj pa je splošen trend prehod na betonske pragove, saj so se leseni izkazano ekološko zelo vprašljive zaradi načina impregnacije.
Bojazni, da bi betonski pragovi ob pravilni vgradnji pokalipa je ravno toliko, kot, da bodo pokale betonske konstrukcije, še zlasti prednapete. Je že tako, da so v EU vse proge za zelo visoke hitrosti izvedene z betonskimi pragovi, preiskušajo se pa tudi novi sistemi, brez pragov in tirne grede, o čemer se je na tem forumu že pisalo.

LPL
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

Vidim prav, na tovorni v Kopru v štucu eno črno Helgo?
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a 363 »

Tomaž97 napisal/-a:Vidim prav, na tovorni v Kopru v štucu eno črno Helgo?
Ali ni 189-158 v Kopru?
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

363 napisal/-a:Ali ni 189-158 v Kopru?
Ne vem..je bilo že pretemno za iti pogledat/slikat..
Odgovori