Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Odgovori
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

grikos napisal/-a:
trance0 napisal/-a:Slabo vzdrževana infrastruktura!
Sami znalci na kupu tukaj... :pamet
Če bi nekdo pred vami po cesti vozil v 35 let starem fičotu (kot so naprimer stare kretnice in tiri), ki ne gre več kot 80 mu ne bi rekli, da ima slabo vzdrževan avto ampak, da ima pač star avto - naj si kupi drugega.
Počasna vožnja se je vlekla zaradi posledic iztirjenja mislim, da leta 2006. Potem pa je stekla neka akcija, ko so direktorji zahtevali čim manj počasnih voženj in se je le ta tipično po naše spremenila v progovno hitrost. Za dvig progovne hitrosti pa so seveda rabiš projekt, remont, komisijo...tako da se sedaj čaka na rekonstrukcijo postaje, ki bo baje v roku dveh let. .

Hvala za to informacijo, ki pa zgolj potrjuje resničnost moje izjave! A je morda 50 km/h postala progovna hitrost zaradi kvalitetnega in rednega vzdrževanja infrastrukture?? Koga briga pod kakšnimi pogoji so zmutili, da lahko zdaj vlaki tam vozijo le še 50 km/h, hitrost so omejili zaradi posledic iztirjenja vlaka, kar pa zgolj potrjuje, da se pri nas napak na infrastrukturi ne odpravlja sproti!! Ker je politika v naši državi takšna, da se stvari ne vzdržuje in ne popravlja, pač enostavno spreminjajo počasne vožnje v voznoredne hitrosti. Vendar to še ne pomeni, da se JŽI vzdržuje tako, kot bi bilo potrebno!!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a milchy »

a je mogoče na cestah kaj drugače ?
namesto, da bi popravili vozišče, enostavno postavijo znak "poškodbe cestišča" in je stvar urejena ..... :|
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Saj nisem rekel, da je drugje kaj bolje, samo na železnicah mislim, da s tem že EKSTREMNO pretiravajo.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a grikos »

Hvala za to informacijo, ki pa zgolj potrjuje resničnost moje izjave! A je morda 50 km/h postala progovna hitrost zaradi kvalitetnega in rednega vzdrževanja infrastrukture?? Koga briga pod kakšnimi pogoji so zmutili, da lahko zdaj vlaki tam vozijo le še 50 km/h, hitrost so omejili zaradi posledic iztirjenja vlaka, kar pa zgolj potrjuje, da se pri nas napak na infrastrukturi ne odpravlja sproti!! Ker je politika v naši državi takšna, da se stvari ne vzdržuje in ne popravlja, pač enostavno spreminjajo počasne vožnje v voznoredne hitrosti. Vendar to še ne pomeni, da se JŽI vzdržuje tako, kot bi bilo potrebno!!
Ločiti je potrebno redno vzdrževanje in investicije, za eno je odgovoren upravljavec za drugo pa država. Nemci imajo to lepo ločeno (npr. zamenjava, kretnice ali tirnic daljša od 1 km je že investicija - vzdrževalec naredi samo plan in na koncu pregleda če je bilo v redu izvedeno, kdo in kako je to zamenjal (ponavadi privatnik), pa ga sploh ne briga) pri nas pa eni skačemo v zelje drugim.
Vse se pa seveda začne in konča pri denarju... doslej ga je 95% šlo za ceste, sedaj, ko se trend malo obrača in se je začelo vlagati tudi v železnice, pa že DRSC zapira mostove, POP TV kaže luknje po cestah, kamionarji pa grozijo da bodo blokirali parlament.
Zadnjič spremenil grikos, dne 31.12.2013, 11:34, skupaj popravljeno 1 krat.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Pa saj se pobere vsako leto lepo število milijončkof za vzdrževanje prog. Ne mi reči, da ta znesek ne zadošča vsaj za redno vzdrževanje glavnih prog... Kam gre ta denar? Pa saj nekaj kilometrov proge na mesec pa ja ni problem sanirati. Razen seveda, če 75% denarja, ki bi moral iti v obnovo prog, dejansko pristane nekomu v žepu, druge logike jaz tu ne vidim. Pa ne mi prosim omenjati bančne luknje in penzij, ker denar za obnovo prog izhaja iz drugih virov in dejansko pride do železnic, več kot očitno pa ne pride do tirov, ampak ponikne nekje znotraj holdinga. Prav rad bi videl bilance, sem prepričan, da bi bilo potrebno določene ljudi na železniškem grozdu in ministrstvih za jajčka obesit. :twisted:
Zadnjič spremenil trance0, dne 31.12.2013, 11:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
grikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 401
Pridružen: 22.06.2007, 16:45

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a grikos »

trance0 napisal/-a:Pa saj se pobere vsako leto lepo število milijončkof za vzdrževanje prog. Ne mi reči, da ta znesek ne zadošča vsaj za redno vzdrževanje glavnih prog... Kam gre ta denar? Pa saj nekaj kilometrov proge na mesec pa ja ni problem sanirati. Razen seveda, če 75% denarja, ki bi moral iti v obnovo prog, dejansko pristane nekomu v žepu, druge logike jaz tu ne vidim.
http://www.uradni-list.si/1/content?id=100807" onclick="window.open(this.href);return false;
preberi 72. člen - s tem da se sredstva namenjena za zadnji odstavek z vsakim rebalansom proračuna znižajo, tako da na koncu ne ostane skoraj nič...
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

No, to sem nekje že letos prebral pa potem nisem več uspel najti vira. Saj ni res, pa je, prvovrstna sramota za državo! Pobirajo denar in ga potem prestavijo iz levega žepa v desni, boge železnice pa vedno izvisijo. :evil:

Najkasneje čez dve leti bodo volitve. Rad bi izvohal točne podatke koliko denarja država namensko pobere od državljanov za obnovo prog in kolikšen delež ga dejansko pride na železnice. Ima kdo točne podatke? Vem, da sem to nekje že zasledil. Prosil bi še za seznam najbolj kritičnih odsekov prog, kjer so že ali pa bodo v kratkem uvedene počasne vožnje. Oborožen s podatki bom poslal pismo na Ministrstvo za infrastrukturo in SŽI v katerem jih bom vprašal naslednje:

1. Zakaj se sredstva za obnovo JŽI ne uporabljajo v skladu z namenom?
2. Ali imate pripravljen akcijski načrt v primeru, da pride do kolapsa železniškega omrežja v Sloveniji zaradi načrtnega zanemarjanja JŽI?
3. Ali imate pripravljene izračune za škodo, ki bo nastala, če pride do zaprtja pomembnih delov koridorskih prog zaradi katastrofalnega stanja JŽI v SLO?
4. Ali je načrtno zanemarjanje JŽI v skladu s strategijo države, da je/bo železnica hrbtenica integriranega javnega prometa v SLO?
5. Kdaj bo država sprejela novo strategijo dolgoročnega razvoja JŽI v SLO in še bolj pomembno kdaj ter iz katerih virov bo država kot lastnik JŽI zagotovila sredstva za izvajanje te strategije?

Svoje izsledke in eventuelne odgovore z ministrstva in SŽI bom poslal vsem medijem v Sloveniji in tujini ter še na kakšno EU inštitucijo pa da vidim efekt...
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a dingo »

Na splošno je problem pri investicijah. Pri cestah so za investicije znižali iz 70 milijonov na samo 8 milijonov za leto 2014. Za primerjavo če bi javnim uslužbencem zmanjšali maso plač samo za 10% bi prihranili 300 milijonov (skoraj polovico državnega proračuna so samo plače), kar bi bilo zadosti tako za železnice in ceste. Ampak šparat je treba na investicijah. Še precej nas bo teplo, ko se bomo vozili po jamah.
trance0
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 849
Pridružen: 25.10.2012, 12:29

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a trance0 »

Na vlado je potrebno pritiskati javno, drugače se ne bo NIKOLI nič spremenilo, ker je že 23 let isto! Zato prosim, s podatki na plan, da jim začnem morit na polno. :twisted:
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a ledeni »

Pozdravljeni in srečno železničarsko v letu 2014!

Imam vprašanje glede tolčenca, kolikor mi je znano ga za remont proge Pragersko - Hodoš uvažajo iz Avstrije. Mogoče poznate ta kraj oz. kako to da ni takšnega kamnoloma v Sloveniji? Dolino Drave nad Mariborom obdajajo magmatske kamnine, pa še železnica je blizu.
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Mene pa zanima, čeprav je najverjetneje že bilo kje omenjeno, je pa to po širnem forumu težko najti...
Zanima me torej, koliko fiatov 813 vozi po Bohinjsko - Kraški progi (pa ne naenkrat na progi ampak koliko jih je vseh skupaj v novogoriški kurilnici)? Kolikšno pa je število potrebnih garnitur za nemoteno izvajanje prometa med vikendi in čez teden?

Lp in hvala za odgovore.
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

zelencek napisal/-a:Mene pa zanima, čeprav je najverjetneje že bilo kje omenjeno, je pa to po širnem forumu težko najti...
Zanima me torej, koliko fiatov 813 vozi po Bohinjsko - Kraški progi (pa ne naenkrat na progi ampak koliko jih je vseh skupaj v novogoriški kurilnici)? Kolikšno pa je število potrebnih garnitur za nemoteno izvajanje prometa med vikendi in čez teden?

Lp in hvala za odgovore.
Včasih so bili Fiat podserije 101-110 pod Novogoriško kurilnico, 111-130 pa na Štajerskem. Danes pa mislim, da ni več tako. Iz tega si lahko preračunaš, koliko okvirno jih je pod katero, stem, da vozni niso vsi, nekateri so v reviziji, drugi čakajo nanjo..
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

Trenutno se ukvarjam z zgodovino postaje Planina, predvsem z gradnjami in dozidavami. V arhivu sem odkril že skoraj vse podatke, razen dveh, in sicer z datumom izgradnje večje (današnje postajne) stavbe ter demontažo nakladalnih in izogibovalnih tirov na postaji. A mogoče kdo pozna koga, ki je delal na postaji tam nekje v šestdesetih, oziroma ve kaj zanimivega o novejši zgodovini postaje (od WW2 naprej)?
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Uporabniški avatar
raziskovalec
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 345
Pridružen: 03.10.2012, 15:56
Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a raziskovalec »

Še eno vprašanje: kaj natančno pomeni izraz obratno izogibališče (to je bila Planina med prvo svetovno vojno)?
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Mala vprašanja

Odgovor Napisal/-a Signal »

Kaj se je danes dogajalo, da je MV 247 prevozil Cvetkovce z "omejeno hitrostjo" po tiru 1 (gl. prevozni tir 2 je bil prost) :?:
MMG, takšno situacijo sem že videl pred kakšnim mesecem, ko ni bilo snega.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Odgovori