Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Sklepam, da vozi ta vlak nadomestna garnitura, saj je v nedeljo zvečer 19:45 tudi peljala nadomestna garnitura, tročlenik, in zanimivo skoraj povsem poln (no vsaj zadnji vagon, kjer sem se namestil). Naredi pa Siemens komaj kakih 7 min zamude v primerjavi s Pendolinom, ki je v nedeljo zaradi počasne vožnje DG-Poljčane zamujal za celih 6 min na poti v Mb ob tem, da je v ZM stal kar 2 minuti, ker je bil prehiter.
LPL
LPL
Re: Mala vprašanja
Od kje pa tebi, da postaja ne bi delala oz da bi bila zaprta?OBB napisal/-a:Mene zanima kako to da je na spletni strani SŽ v zavihku zamude unešen avtovlak da je imel zamudo v Podbrdu 19 min vendar postaja takrat ne dela je zaprta kako to?
Re: Mala vprašanja
Postaja dela od 7:20 - 19:20 potem ni nobenega več v postaji in kako je lahko kdo unesel če delajo samo postaje Boh. Bistrica, na Grahovem je samo kretnik da spusti zapornice in potem je Most na Soči katera postaja dela 24 ur.LJ363 napisal/-a:Od kje pa tebi, da postaja ne bi delala oz da bi bila zaprta?OBB napisal/-a:Mene zanima kako to da je na spletni strani SŽ v zavihku zamude unešen avtovlak da je imel zamudo v Podbrdu 19 min vendar postaja takrat ne dela je zaprta kako to?
Re: Mala vprašanja
mene pa zanima koliko časa potrebije dizelska lokomotiva od zagona do normalnega obratovanja. (vklop motorja in nato do začetka vožnje)
hvala
hvala
Re: Mala vprašanja
Se meni samo zdi, ali so na Dolenjki že uvedene določene hitrostne omejitve - počasne vožnje zaradi pregretih tirov ? Namreč vlak 3288 iz Metlike je štartal redno, pa ima sredi poti +8 minut zamude...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Mala vprašanja
To nima nobene veze s tem ali je kdo na postaji ali ne oz. če je postaja odprta ali zaprta. Zamud nihče ne vnaša, to je avtomatiziran sistem.OBB napisal/-a:Postaja dela od 7:20 - 19:20 potem ni nobenega več v postaji in kako je lahko kdo unesel če delajo samo postaje Boh. Bistrica, na Grahovem je samo kretnik da spusti zapornice in potem je Most na Soči katera postaja dela 24 ur.LJ363 napisal/-a:Od kje pa tebi, da postaja ne bi delala oz da bi bila zaprta?OBB napisal/-a:Mene zanima kako to da je na spletni strani SŽ v zavihku zamude unešen avtovlak da je imel zamudo v Podbrdu 19 min vendar postaja takrat ne dela je zaprta kako to?
Podatke posredujemo neposredno iz sistema za spremljanje potniških vlakov.
Predvidene zamude so samo ocena zamude vlaka, sestavljena na podlagi informacij železnic iz sosednjih držav ali drugih podatkov o posebnostih v prometu. Velikost zamud se lahko med vožnjo vlaka spreminja.
Slovenske železnice ne prevzemajo nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršno koli škodo, ki bi bila uporabniku spletnega mesta povzročena kot posledica uporabe informacij na spletnem mestu.
Spoštovani potniki, Slovenske železnice Vas pozdravljajo na vlaku InterCity Slovenija, naš vlak bo imel postanek v Zidanem Mostu, Celju, na Pragerskem in v Mariboru. Vse ostale informacije dobite pri vodji vlaka. Želimo Vam prijetno potovanje.
Re: Mala vprašanja
Tiste počasne vožnje okoli Uršnih sel so zaradi gradbenih del. Zgoščujejo prage in tirnice varijo v NZT.sikos napisal/-a:Se meni samo zdi, ali so na Dolenjki že uvedene določene hitrostne omejitve - počasne vožnje zaradi pregretih tirov ? Namreč vlak 3288 iz Metlike je štartal redno, pa ima sredi poti +8 minut zamude...
Deformacij tirov (prevelikih ) pa zaenkrat še ni. Pa ne zato, ker bi bila proga tako hudičevo dobra, ampak ker že dolgo ni videla podbijalke. In so pragi lepo vraščeni v blatno-gramozno gredo
Re: Mala vprašanja
Ahaaa, zato danes takšen kolaps in toliko zamudŽAT32 napisal/-a:Tiste počasne vožnje okoli Uršnih sel so zaradi gradbenih del. Zgoščujejo prage in tirnice varijo v NZT.sikos napisal/-a:Se meni samo zdi, ali so na Dolenjki že uvedene določene hitrostne omejitve - počasne vožnje zaradi pregretih tirov ? Namreč vlak 3288 iz Metlike je štartal redno, pa ima sredi poti +8 minut zamude...
Deformacij tirov (prevelikih ) pa zaenkrat še ni. Pa ne zato, ker bi bila proga tako hudičevo dobra, ampak ker že dolgo ni videla podbijalke. In so pragi lepo vraščeni v blatno-gramozno gredo
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Mala vprašanja
Delno si bom odgovoril sam. Na postaji Zalog sta predsignal in uvozni signal na nepravem tiru že v funkciji od začetka tega meseca, v Lazah pa so še vedno križi čeznje. Drugo vprašanje pa ostaja odprto.Napisal/-a električar » 03.06.2015, 21:47:37
“Napisal/-a glajz » 03.06.2015, 11:05:23
Opazil sem, da so med postajama Laze in Zalog postavili pred-uvozne in uvozne signale tudi na nepravem tiru.
Je kakšen poseben razlog?
Ali kdo od posvečenih ve, kdaj bodo začeli delovati. Opazil sem jih tudi v Zidanem Mostu iz smeri Dobove, le da tam že delujejo.
V zvezi s tem me zanima, kako bo urejen izvoz iz Laz proti Zalogu z desnega tira, kjer ni videti izvoznega signala?
lp
Re: Mala vprašanja
Ni izvoznega signala, pa tudi kretniske zveze, ki bi omogocala z desnega na levi tir ni, na izvozni strani v smeri Zaloga. Torej ni smisla v izvoznem signalu dokler ni uveden obojestranski promet.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovor. Poraja se mi še nekaj vprašanj. Kako potem prevozi Laze vlak, ki iz Kresnic pride po desnem tiru? Ali lahko nadaljuje po desnem tiru proti Zalogu le po nalogu? Ali so pogoj za obojestranski promet dvojne kretniške zveze na obeh koncih postaj?
lp
lp
Re: Mala vprašanja
Tako je, vlak lahko nadaljuje v Zalog po desnem tiru le po "nalogu". Je pa kretniska zveza ki omogoca voznjo iz desnega na levi tir na uvozni strani Laz, v smeri Zaloga. Pogoj za obojestranski promet pa je varnostna naprava katera omogoca voznjo vlakov po obeh tirih.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Mala vprašanja
Hvala za odgovore. Če je za uvedbo obojestranskega prometa potrebno le dodelati signalnovarnostne naprave, bi to najbrž šlo tudi na postajah z elektrorelejnimi SVN, s katerimi so opremljene postaje vzhodno od Ljubljane. Mislim da so večinoma že opremljene z ustreznimi signali, ki pa kolikor razumem, služijo le bolj tekočemu odvijanju prometa v primeru zapor tira med dvema postajama. Mmg. tale razprava morda bolj sodi v temo o vožnji po nepravem tiru, kjer smo to problematiko pred leti že obravavali.
lp
lp
Re: Mala vprašanja
.....s katero je zagotovljena MO (medpostajna odvisnost) na obeh tirih....delovanje - namestitev - APB-ja - če obstaja, na obeh tirih v obe smeri - oz. Us/Ps v obe smeri na obeh tirih, če ni APB-ja... naprave za aktiviranje zavarovanja NPr-ov na obeh tirih v obe smeri.....oznake na progi na obeh tirih v obe smeri..... .....praktično rečeno: dve enotirni progi vzporedno....038 napisal/-a:,,,,, Pogoj za obojestranski promet pa je varnostna naprava katera omogoca voznjo vlakov po obeh tirih.
P.:S.:....enotirna proga brez MO je dovoljena...dvotirna brez MO tudi (vsak tir za svojo smer).....obojestranski promet pa samo pod zgoraj opisanimi pogoji... ....
Zadnjič spremenil holding, dne 24.07.2015, 17:28, skupaj popravljeno 4 krat.
Re: Mala vprašanja
.. ..