Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 845
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Cepi » 24.07.2015, 18:05

Mi lahko nekdo pove kako je z vklopom prvih zapornic iz Zidanega Mosta proti Hrastniku, če pripelje vlak iz smeri Zidanega Mosta, saj imam občutek, da so včasih tudi po več minut spuščene?
Jih vklopi prometnik? So povezane z zelenim signalom ali kako drugače?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a cokla » 24.07.2015, 18:24

Cepi napisal/-a:Mi lahko nekdo pove kako je z vklopom prvih zapornic iz Zidanega Mosta proti Hrastniku, če pripelje vlak iz smeri Zidanega Mosta, saj imam občutek, da so včasih tudi po več minut spuščene?
Jih vklopi prometnik? So povezane z zelenim signalom ali kako drugače?


Zapornice so vezane na izvozni signal proti Hrasniku ali uvozni signal iz smeri Hrastnika in jih zapira prometnik.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Signal » 25.07.2015, 10:29

038 napisal/-a:Ni izvoznega signala, pa tudi kretniske zveze, ki bi omogocala z desnega na levi tir ni, na izvozni strani v smeri Zaloga. Torej ni smisla v izvoznem signalu dokler ni uveden obojestranski promet.


Hmm, neki smisel že obstaja, sicer ne bi vgrajevali Is, ki dovoljujejo izvoze le na nepravi tir.
Npr. izvozna signala v Hočah (12) in Sl. B. (42), ki so ju vgradili že pred nekaj leti.
Prijeten preostanek dneva
Signal
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 241
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a urban120 » 28.07.2015, 20:41

Mene zanima ali ima kopalni vlak križanje v Črnotičah
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3392
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 29.07.2015, 5:36

urban120 napisal/-a:Mene zanima ali ima kopalni vlak križanje v Črnotičah

Kakor kdaj, odvisno od situacije, tudi če ima po VR v obe smeri planirano križanje še zdaleč ne pomeni, da ga bo dejansko tudi imel.
kuna1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 05.05.2015, 17:58

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a kuna1 » 03.08.2015, 12:10

Zanima me, ali obstaja karta prog v Sloveniji (ali pa vsaj seznam), ki prikazuje maksimalno dovoljeno hitrost na določenih odsekih. Hvala
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 355
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a ledeni » 03.08.2015, 13:41

Ne obstaja, jo pa lahko narediš. :wink:

Imam pa sam eno vrašanje, ko sem se nazadnje z vlakom peljal v Zürich vagon ni imel vtičnice za štrom. Bil sem v vagonu SŽ. Devet ur gledati v strop ni ravno zabavno. Obstajajo vagoni z vtičnicami, bi moral vzeti spalni vagon?
kuna1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 05.05.2015, 17:58

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a kuna1 » 03.08.2015, 14:46

No, kje torej dobiti te podatke :?:
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4456
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.08.2015, 14:55

No, kje torej dobiti te podatke

Na vsakem vagonu z debelimi in velikimi črkami piše kdo je lastnik. Normalen potnik mora imeti dober razlog, da se vsede v vagon SŽ, vsekakor pa 220 V vtičnice ne išči na SŽ. Če kaj vem, so jih imeli le 1. razredi propadlega ICS, v tujini pa vsak RE v drugem razredu.
Kajti napeljati 220 V vtičnice je tak gorostasen problem, ki ga sicer izvede vsak posameznik v svojem domovanju. Pa mi ne nakladat o priključni moči, ker obstaja še en faktor...... 220VAC (ali nekaj po napetosti sorodnega) pa itak ima vsak sodobnejši vagon z alternatorjem.

LPL
kuna1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 05.05.2015, 17:58

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a kuna1 » 03.08.2015, 15:18

Ljubitelj napisal/-a:
No, kje torej dobiti te podatke


LPL


No, to vprašanje se nanaša na mojo željo, da bi dobil podatke o maksimalnih hitrostih na posameznih odsekih prog po Sloveniji :wink:. Sicer pa samo splošna informacija - za 230 V / 50 Hz potrebujemo še posebno napravo, razsmernik. Alternator namreč generira enosmerno napetost (pri avtomobilih denimo 14.3V). Nevem sicer kakšno je splošno napajanje v vlakih za periferne sisteme, ampak 230 V / 50 Hz gotovo ni, saj je neprimerno za porabnike nizke moči, kot so razne elektronske naprave ali instrumenti (te delujejo na DC napetostih, med 5 in morda max 24 V).
ledeni
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 355
Pridružen: 26.12.2011, 22:19

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a ledeni » 03.08.2015, 15:23

Ni tako enostavno, Ljubitelj, ker sem imel na karti določen vagon in to je bila kočija SŽ. V prihodnje bi se rad temu izognil, pa raje vprašam, kako postopati pri nakupu karte.

kuna1, včasih je bil online dostopen pdf progovnih hitrosti, zdaj pa so na SŽ tudi to umaknili.
Zadnjič spremenil ledeni, dne 03.08.2015, 15:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3369
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.08.2015, 15:26

ledeni napisal/-a:Ne obstaja, jo pa lahko narediš. :wink:

Imam pa sam eno vrašanje, ko sem se nazadnje z vlakom peljal v Zürich vagon ni imel vtičnice za štrom. Bil sem v vagonu SŽ. Devet ur gledati v strop ni ravno zabavno. Obstajajo vagoni z vtičnicami, bi moral vzeti spalni vagon?


Jaz, če grem na ta vlak, grem vedno gor v Beljaku ali še bolje iz Gradca, in kolikor mi je znan ta EN 414, tudi srbski vagoni jih nimajo, vsaj jaz jih nikoli nisem našel. Hrvaški ležalniki jih imajo. Še enostavnejše pa je, če v Beljaku presedaš na ÖBB vagone. Tiste rezervacije pa tako ali tako 90 % ljudi sploh ne upošteva. #-o

kuna1 napisal/-a:Nevem sicer kakšno je splošno napajanje v vlakih


Vagoni imajo pretvornik napajan iz lokomotive. Imajo pa baterije v primeru izklopa lokomotive od vagonov, takrat pa vtičnice ne delajo. Le razsvetljava.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3369
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 03.08.2015, 15:32

kuna1 napisal/-a:No, kje torej dobiti te podatke :?:



http://www.slo-zeleznice.si/uploads/SZ/ ... ressed.pdf
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4456
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.08.2015, 15:33

kuna1, res si še začetnik, tudi v povsem preprostih elektrotehničnih stvareh, za katere sem domneval, da jih razume vsak osnovnošolec.

Alternator namreč generira enosmerno napetost (pri avtomobilih denimo 14.3V). Nevem sicer kakšno je splošno napajanje v vlakih za periferne sisteme, ampak 230 V / 50 Hz gotovo ni, .......


Wiki:
Alternator je električna naprava v vozilu, ki generira izmenični električni tok, ko motor obratuje. Skoraj vse naprave v atomobilu, potrebujejo enosmerni tok npr. polnenje baterije in druge kopomentne, zato se uporabi usmernik, ki pretvarja izmenični tok v enosmernega.


Če ne verjameš pač preveri, naslova pa zanalašč ne podajam, saj je uporaba alternatorjev v avtomobilih stvar 50 letne zgodovine...

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4456
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 03.08.2015, 15:35

Navezujoč na prejšne vprašanje, ali kdo ve, kam se je presila spletna stran PROGRAM OMREŽJA?

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov