Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Mi lahko nekdo pove kako je z vklopom prvih zapornic iz Zidanega Mosta proti Hrastniku, če pripelje vlak iz smeri Zidanega Mosta, saj imam občutek, da so včasih tudi po več minut spuščene?
Jih vklopi prometnik? So povezane z zelenim signalom ali kako drugače?
Jih vklopi prometnik? So povezane z zelenim signalom ali kako drugače?
Re: Mala vprašanja
Zapornice so vezane na izvozni signal proti Hrasniku ali uvozni signal iz smeri Hrastnika in jih zapira prometnik.Cepi napisal/-a:Mi lahko nekdo pove kako je z vklopom prvih zapornic iz Zidanega Mosta proti Hrastniku, če pripelje vlak iz smeri Zidanega Mosta, saj imam občutek, da so včasih tudi po več minut spuščene?
Jih vklopi prometnik? So povezane z zelenim signalom ali kako drugače?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Hmm, neki smisel že obstaja, sicer ne bi vgrajevali Is, ki dovoljujejo izvoze le na nepravi tir.038 napisal/-a:Ni izvoznega signala, pa tudi kretniske zveze, ki bi omogocala z desnega na levi tir ni, na izvozni strani v smeri Zaloga. Torej ni smisla v izvoznem signalu dokler ni uveden obojestranski promet.
Npr. izvozna signala v Hočah (12) in Sl. B. (42), ki so ju vgradili že pred nekaj leti.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Mala vprašanja
Mene zanima ali ima kopalni vlak križanje v Črnotičah
Re: Mala vprašanja
Kakor kdaj, odvisno od situacije, tudi če ima po VR v obe smeri planirano križanje še zdaleč ne pomeni, da ga bo dejansko tudi imel.urban120 napisal/-a:Mene zanima ali ima kopalni vlak križanje v Črnotičah
Re: Mala vprašanja
Zanima me, ali obstaja karta prog v Sloveniji (ali pa vsaj seznam), ki prikazuje maksimalno dovoljeno hitrost na določenih odsekih. Hvala
Re: Mala vprašanja
Ne obstaja, jo pa lahko narediš.
Imam pa sam eno vrašanje, ko sem se nazadnje z vlakom peljal v Zürich vagon ni imel vtičnice za štrom. Bil sem v vagonu SŽ. Devet ur gledati v strop ni ravno zabavno. Obstajajo vagoni z vtičnicami, bi moral vzeti spalni vagon?
Imam pa sam eno vrašanje, ko sem se nazadnje z vlakom peljal v Zürich vagon ni imel vtičnice za štrom. Bil sem v vagonu SŽ. Devet ur gledati v strop ni ravno zabavno. Obstajajo vagoni z vtičnicami, bi moral vzeti spalni vagon?
Re: Mala vprašanja
No, kje torej dobiti te podatke
Re: Mala vprašanja
Na vsakem vagonu z debelimi in velikimi črkami piše kdo je lastnik. Normalen potnik mora imeti dober razlog, da se vsede v vagon SŽ, vsekakor pa 220 V vtičnice ne išči na SŽ. Če kaj vem, so jih imeli le 1. razredi propadlega ICS, v tujini pa vsak RE v drugem razredu.No, kje torej dobiti te podatke
Kajti napeljati 220 V vtičnice je tak gorostasen problem, ki ga sicer izvede vsak posameznik v svojem domovanju. Pa mi ne nakladat o priključni moči, ker obstaja še en faktor...... 220VAC (ali nekaj po napetosti sorodnega) pa itak ima vsak sodobnejši vagon z alternatorjem.
LPL
Re: Mala vprašanja
No, to vprašanje se nanaša na mojo željo, da bi dobil podatke o maksimalnih hitrostih na posameznih odsekih prog po Sloveniji . Sicer pa samo splošna informacija - za 230 V / 50 Hz potrebujemo še posebno napravo, razsmernik. Alternator namreč generira enosmerno napetost (pri avtomobilih denimo 14.3V). Nevem sicer kakšno je splošno napajanje v vlakih za periferne sisteme, ampak 230 V / 50 Hz gotovo ni, saj je neprimerno za porabnike nizke moči, kot so razne elektronske naprave ali instrumenti (te delujejo na DC napetostih, med 5 in morda max 24 V).Ljubitelj napisal/-a:LPLNo, kje torej dobiti te podatke
Re: Mala vprašanja
Ni tako enostavno, Ljubitelj, ker sem imel na karti določen vagon in to je bila kočija SŽ. V prihodnje bi se rad temu izognil, pa raje vprašam, kako postopati pri nakupu karte.
kuna1, včasih je bil online dostopen pdf progovnih hitrosti, zdaj pa so na SŽ tudi to umaknili.
kuna1, včasih je bil online dostopen pdf progovnih hitrosti, zdaj pa so na SŽ tudi to umaknili.
Zadnjič spremenil ledeni, dne 03.08.2015, 15:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Mala vprašanja
Jaz, če grem na ta vlak, grem vedno gor v Beljaku ali še bolje iz Gradca, in kolikor mi je znan ta EN 414, tudi srbski vagoni jih nimajo, vsaj jaz jih nikoli nisem našel. Hrvaški ležalniki jih imajo. Še enostavnejše pa je, če v Beljaku presedaš na ÖBB vagone. Tiste rezervacije pa tako ali tako 90 % ljudi sploh ne upošteva.ledeni napisal/-a:Ne obstaja, jo pa lahko narediš.
Imam pa sam eno vrašanje, ko sem se nazadnje z vlakom peljal v Zürich vagon ni imel vtičnice za štrom. Bil sem v vagonu SŽ. Devet ur gledati v strop ni ravno zabavno. Obstajajo vagoni z vtičnicami, bi moral vzeti spalni vagon?
Vagoni imajo pretvornik napajan iz lokomotive. Imajo pa baterije v primeru izklopa lokomotive od vagonov, takrat pa vtičnice ne delajo. Le razsvetljava.kuna1 napisal/-a: Nevem sicer kakšno je splošno napajanje v vlakih
Re: Mala vprašanja
kuna1 napisal/-a:No, kje torej dobiti te podatke
http://www.slo-zeleznice.si/uploads/SZ/ ... ressed.pdf
Re: Mala vprašanja
kuna1, res si še začetnik, tudi v povsem preprostih elektrotehničnih stvareh, za katere sem domneval, da jih razume vsak osnovnošolec.
LPL
Wiki:Alternator namreč generira enosmerno napetost (pri avtomobilih denimo 14.3V). Nevem sicer kakšno je splošno napajanje v vlakih za periferne sisteme, ampak 230 V / 50 Hz gotovo ni, .......
Če ne verjameš pač preveri, naslova pa zanalašč ne podajam, saj je uporaba alternatorjev v avtomobilih stvar 50 letne zgodovine...Alternator je električna naprava v vozilu, ki generira izmenični električni tok, ko motor obratuje. Skoraj vse naprave v atomobilu, potrebujejo enosmerni tok npr. polnenje baterije in druge kopomentne, zato se uporabi usmernik, ki pretvarja izmenični tok v enosmernega.
LPL
Re: Mala vprašanja
Navezujoč na prejšne vprašanje, ali kdo ve, kam se je presila spletna stran PROGRAM OMREŽJA?
LPL
LPL