A ni razumljivo? Živa pomaga potiskati vlak, dokler se proga ne izravna toliko, da Brižita normalno sama vleče dalje Mi pa ni čisto jasno kako komunicirajo strojevodje, da tisti zadaj ne potiska prevečoCTANE95 napisal/-a:https://youtu.be/_2flR8Bcqk4?t=445
Mi lahko kdo razloži, kot laiku tole situacijo? Hvala
Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Re: Mala vprašanja
Od Kozine do Rodika je nepripeta doprega.Povsem običajna praksa.oCTANE95 napisal/-a:https://youtu.be/_2flR8Bcqk4?t=445
Mi lahko kdo razloži, kot laiku tole situacijo? Hvala
Re: Mala vprašanja
Hvala. Ja, razumljivo na posnetku, ampak si nisem nikoli predstavljal da bi tole lahko prakticirali od Kopra do Rodika.
Re: Mala vprašanja
...zadeva se prakticira samo na odseku Kozina-Rodik in Divača-Rodik..... ....
...npr. vlak iz Kopra z pripeto doprego do Kozine, postanek in odklop doprege na Kozini,.......Kozina - Rodik nepripeta, zaključek pa je prikazan.... ...
...npr. vlak iz Kopra z pripeto doprego do Kozine, postanek in odklop doprege na Kozini,.......Kozina - Rodik nepripeta, zaključek pa je prikazan.... ...
Re: Mala vprašanja
Deflektor napisal/-a:A ni razumljivo? Živa pomaga potiskati vlak, dokler se proga ne izravna toliko, da Brižita normalno sama vleče dalje Mi pa ni čisto jasno kako komunicirajo strojevodje, da tisti zadaj ne potiska prevečoCTANE95 napisal/-a:https://youtu.be/_2flR8Bcqk4?t=445
Mi lahko kdo razloži, kot laiku tole situacijo? Hvala
Komunikacija poteka preko "C" kanala RDN - a....tako strojevodje usklajujejo vleko/potisk. Drugače pa.....vse poteka rutinitano.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Mala vprašanja
Dolgo časa že na tirih ni Kanarčka 713/715 - 121, a misli sploh kdaj še vozit? Ali so bile poškodbe prehude?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Mala vprašanja
Na facebooku v eni izmed skupin o železnici, sem videl fotografijo 661 "Krokodila", parkiranega "bogu za hrbtom" v CD Maribor.
Zanima me, zakaj je (verjetno) edina takšna lokomotiva pri nas, tako zapostavljena in je ne renovirajo in spravijo v uporabo(vsaj kot kak muzejc ali tu pa tam, kot Kenedija)?
Zanima me, zakaj je (verjetno) edina takšna lokomotiva pri nas, tako zapostavljena in je ne renovirajo in spravijo v uporabo(vsaj kot kak muzejc ali tu pa tam, kot Kenedija)?
Re: Mala vprašanja
V CD maribor sta oba "Krokodila", katera sta vozila po slovenskih progah.
To sta 661-414 in 661-415.
Še en Kennedy je v CD, in sicer "klasičen" 661-164.
Vsi trije še niso odpisani.
Imajo še uporabno dovoljenje, potekle so revizije, pa tudi marsikateri del na njih že manjka!
Zakaj niso aktivni? Kar SŽ nima potrebe po njih!
Verjetno je ceneje in lažje vzdrževati četico Reagenov.
Sicer pa se je že govorilo da čakajo kupca.
To sta 661-414 in 661-415.
Še en Kennedy je v CD, in sicer "klasičen" 661-164.
Vsi trije še niso odpisani.
Imajo še uporabno dovoljenje, potekle so revizije, pa tudi marsikateri del na njih že manjka!
Zakaj niso aktivni? Kar SŽ nima potrebe po njih!
Verjetno je ceneje in lažje vzdrževati četico Reagenov.
Sicer pa se je že govorilo da čakajo kupca.
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Mala vprašanja
Škoda, da jih čaka takšna usoda
Raje bi kakšno ali dve Španki prodali, kot te "krokodile"
Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?
Raje bi kakšno ali dve Španki prodali, kot te "krokodile"
Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?
Re: Mala vprašanja
Hja,s špankami so imeli (tiste že prodane) same probleme (o krivdi ne bi...). Od vseh prodanih vozijo, če sem prav videl, samo dve Črnogorski. Srbske pa samo 002, pa še ta ima že pretečene kilometre, zato so ji dovolili podaljšanje za nekaj mesecec. Ostale čakajo boljše čase.gorican napisal/-a: Raje bi kakšno ali dve Španki prodali, kot te "krokodile"
Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?
Kar se pa tiče boljša, slabša... Na jugu pravijo 661>644. Drugače pa nič bat. Vsi naši dizli bodo končali na jugu, če ne bodo Kitajci prej prevzeli trg (Srbom prodali dve e-lok). Drugače potem ostane NREC program, kjer se predelajo in prodajo ameriški dizli za Arabski, Latinski in Afriški trg
Re: Mala vprašanja
O hitrosti nima smisla razpravljati. Glede moči je 661 (1435kW) v prednosti pred 644 (1100kW). Je pa 644 nekaj sodobnejša, ima novejši tip motorja (661: EMD 567, prva različica v uporabi od leta 1938; 664: konstrukcijski naslednik EMD 645 iz leta 1966), ima ED zavoro (noben Slovenski Kenedi ne glede na podserijo ni imel ED zavore) in je lažja. Predvsem lahkost ima svoje prednosti, saj je 644 primerna za zjahane stranske proge, lahko se jo nastavi (v delavnici) na 15t osnega pritiska (661 ima 18t osnega pritiska). Zaradi modernejšega motorja je precej verjetno tudi v eksploataciji nekaj cenejša.gorican napisal/-a:Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?
Nobena ni primerna za potniške vlake (nimajo možnosti napajanja vagonov).
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Tu pa nekaj ne štima.mkx napisal/-a: O hitrosti nima smisla razpravljati. Glede moči je 661 (1435kW) v prednosti pred 644 (1100kW). Je pa 644 nekaj sodobnejša, ima novejši tip motorja (661: EMD 567, prva različica v uporabi od leta 1938; 664: konstrukcijski naslednik EMD 645 iz leta 1966), ima ED zavoro (noben Slovenski Kenedi ne glede na podserijo ni imel ED zavore) in je lažja.
Predvsem sta zamešani 644 in 664 kjer sem označil s krepkim.
644 ima EMD 567 motor kot 661, le da 12-valjni (661 ima 16-valjno varianto). Ostalo navedeno pa drži, seveda za Španko 644.
Re: Mala vprašanja
Ne štima. Španka ima 12-valjni motor 645. Kot že tudi 664-0xx (vendar ima ta 16 valjnega). Oba sta približno isti letnik (okoli 1972).TGV Lyria napisal/-a:Tu pa nekaj ne štima.
Predvsem sta zamešani 644 in 664 kjer sem označil s krepkim.
644 ima EMD 567 motor kot 661, le da 12-valjni (661 ima 16-valjno varianto). Ostalo navedeno pa drži, seveda za Španko 644.
Kenedi je EMD model G16 (črke v oznaki po vrsti (G) roadswitcher 1. generacije s 16 valji), Regan je G26 (druga generacija s 16- valjnim motorjem), Španka pa G22A (druga generacija z 12 valjnim motorjem). Prva generacija EMD Roadswitcherejv je imela motorje 567, druga generacija pa 645.
Edino kar v mojem izvirnem prispevku ne štima je navajanje 664 pri opisu konstrukcijskih generacij EMD motorjev. Seveda sem mislil napisati 644, ni pa napačno saj imajo 644 in 664 konstrukcijsko isto generacijo motorjev, v tem primeru tudi oboji z Rootsovim puhalom (obe trazličici Karavele JŽ 663 / HŽ 2063 in JŽ 645 / HŽ 2044 pa sta imeli motorje 645 s turbinskimi polnilniki).
LP, Metod
Re: Mala vprašanja
Eno prav majckeno vprašanje. Ali zna kateri forumaš iz voznega reda za relacijo Se-Lj izbrskati s katerim vlakom se da prepeljati kolo. Po informacijah na starni http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... om-na-vlak naj bi bilo navedeno naj na strani http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/vozni-redi, toda vse relacije ki sem jih preveril imajo označene vlake s prevozom koles, le na Primorsko izgleda, da ni nobene možnosti. V relacijskih pa take nepomembnosti seveda sploh načelno ni. Tudi strašna služba za stike SŽ (Pišite nam na naslov:
pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si) ni v tednu dni sposobna spesniti odgovora, ali je prevoz sploh možen.
LPL
pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si) ni v tednu dni sposobna spesniti odgovora, ali je prevoz sploh možen.
LPL
Re: Mala vprašanja
Kakor vem je prevoz od Divače do Kopra trenutno z avtobusom. Na avtobusu pa prostora za kolesa ni
Drugače pa jaz nikoli nisem imel problema, tudi na vlakih, ki niso označeni za prevoz koles. Dokler je eno do dva kolesa ponavadi ne komplicirajo.
Drugače pa jaz nikoli nisem imel problema, tudi na vlakih, ki niso označeni za prevoz koles. Dokler je eno do dva kolesa ponavadi ne komplicirajo.