Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Deflektor
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 20.02.2008, 21:06

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Deflektor » 18.04.2016, 21:13

oCTANE95 napisal/-a:https://youtu.be/_2flR8Bcqk4?t=445

Mi lahko kdo razloži, kot laiku tole situacijo? Hvala


A ni razumljivo? Živa pomaga potiskati vlak, dokler se proga ne izravna toliko, da Brižita normalno sama vleče dalje :-) Mi pa ni čisto jasno kako komunicirajo strojevodje, da tisti zadaj ne potiska preveč :-)
EG 3100
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 473
Pridružen: 16.05.2007, 12:53
Kraj: Primorska

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a EG 3100 » 18.04.2016, 21:15

oCTANE95 napisal/-a:https://youtu.be/_2flR8Bcqk4?t=445

Mi lahko kdo razloži, kot laiku tole situacijo? Hvala


Od Kozine do Rodika je nepripeta doprega.Povsem običajna praksa.
oCTANE95
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 60
Pridružen: 27.09.2009, 21:38

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a oCTANE95 » 19.04.2016, 8:59

Hvala. Ja, razumljivo na posnetku, ampak si nisem nikoli predstavljal da bi tole lahko prakticirali od Kopra do Rodika.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a holding » 19.04.2016, 9:04

...zadeva se prakticira samo na odseku Kozina-Rodik in Divača-Rodik..... :shock: ....
...npr. vlak iz Kopra z pripeto doprego do Kozine, postanek in odklop doprege na Kozini,.......Kozina - Rodik nepripeta, zaključek pa je prikazan.... :roll: ...
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11322
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a cokla » 19.04.2016, 18:22

Deflektor napisal/-a:
oCTANE95 napisal/-a:https://youtu.be/_2flR8Bcqk4?t=445

Mi lahko kdo razloži, kot laiku tole situacijo? Hvala


A ni razumljivo? Živa pomaga potiskati vlak, dokler se proga ne izravna toliko, da Brižita normalno sama vleče dalje :-)Mi pa ni čisto jasno kako komunicirajo strojevodje, da tisti zadaj ne potiska preveč :-)



Komunikacija poteka preko "C" kanala RDN - a....tako strojevodje usklajujejo vleko/potisk. Drugače pa.....vse poteka rutinitano.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 882
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a sikos » 29.04.2016, 11:35

Dolgo časa že na tirih ni Kanarčka 713/715 - 121, a misli sploh kdaj še vozit? :-k Ali so bile poškodbe prehude? :^o
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a gorican » 07.05.2016, 15:02

Na facebooku v eni izmed skupin o železnici, sem videl fotografijo 661 "Krokodila", parkiranega "bogu za hrbtom" v CD Maribor.
Zanima me, zakaj je (verjetno) edina takšna lokomotiva pri nas, tako zapostavljena in je ne renovirajo in spravijo v uporabo(vsaj kot kak muzejc ali tu pa tam, kot Kenedija)?
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 07.05.2016, 15:27

V CD maribor sta oba "Krokodila", katera sta vozila po slovenskih progah.

To sta 661-414 in 661-415.

Še en Kennedy je v CD, in sicer "klasičen" 661-164.


Vsi trije še niso odpisani.

Imajo še uporabno dovoljenje, potekle so revizije, pa tudi marsikateri del na njih že manjka!


Zakaj niso aktivni? Kar SŽ nima potrebe po njih!

Verjetno je ceneje in lažje vzdrževati četico Reagenov.


Sicer pa se je že govorilo da čakajo kupca.
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 406
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a gorican » 08.05.2016, 8:24

Škoda, da jih čaka takšna usoda :roll:
Raje bi kakšno ali dve Španki prodali, kot te "krokodile" :wink:

Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3181
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 08.05.2016, 10:19

gorican napisal/-a:Raje bi kakšno ali dve Španki prodali, kot te "krokodile" :wink:

Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?


Hja,s špankami so imeli (tiste že prodane) same probleme (o krivdi ne bi...). Od vseh prodanih vozijo, če sem prav videl, samo dve Črnogorski. Srbske pa samo 002, pa še ta ima že pretečene kilometre, zato so ji dovolili podaljšanje za nekaj mesecec. Ostale čakajo boljše čase.

Kar se pa tiče boljša, slabša... Na jugu pravijo 661>644. Drugače pa nič bat. Vsi naši dizli bodo končali na jugu, če ne bodo Kitajci prej prevzeli trg (Srbom prodali dve e-lok). Drugače potem ostane NREC program, kjer se predelajo in prodajo ameriški dizli za Arabski, Latinski in Afriški trg
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3431
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a mkx » 08.05.2016, 14:32

gorican napisal/-a:Kaj pa sama njihova moč in hitrost, so boljši ali šibkejši v primerjavo s Španko 644?

O hitrosti nima smisla razpravljati. Glede moči je 661 (1435kW) v prednosti pred 644 (1100kW). Je pa 644 nekaj sodobnejša, ima novejši tip motorja (661: EMD 567, prva različica v uporabi od leta 1938; 664: konstrukcijski naslednik EMD 645 iz leta 1966), ima ED zavoro (noben Slovenski Kenedi ne glede na podserijo ni imel ED zavore) in je lažja. Predvsem lahkost ima svoje prednosti, saj je 644 primerna za zjahane stranske proge, lahko se jo nastavi (v delavnici) na 15t osnega pritiska (661 ima 18t osnega pritiska). Zaradi modernejšega motorja je precej verjetno tudi v eksploataciji nekaj cenejša.
Nobena ni primerna za potniške vlake (nimajo možnosti napajanja vagonov).
LP, Metod
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 08.05.2016, 18:22

mkx napisal/-a:O hitrosti nima smisla razpravljati. Glede moči je 661 (1435kW) v prednosti pred 644 (1100kW). Je pa 644 nekaj sodobnejša, ima novejši tip motorja (661: EMD 567, prva različica v uporabi od leta 1938; 664: konstrukcijski naslednik EMD 645 iz leta 1966), ima ED zavoro (noben Slovenski Kenedi ne glede na podserijo ni imel ED zavore) in je lažja.


Tu pa nekaj ne štima.
Predvsem sta zamešani 644 in 664 kjer sem označil s krepkim.
644 ima EMD 567 motor kot 661, le da 12-valjni (661 ima 16-valjno varianto). Ostalo navedeno pa drži, seveda za Španko 644.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3431
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a mkx » 08.05.2016, 19:47

TGV Lyria napisal/-a:Tu pa nekaj ne štima.
Predvsem sta zamešani 644 in 664 kjer sem označil s krepkim.
644 ima EMD 567 motor kot 661, le da 12-valjni (661 ima 16-valjno varianto). Ostalo navedeno pa drži, seveda za Španko 644.


Ne štima. Španka ima 12-valjni motor 645. Kot že tudi 664-0xx (vendar ima ta 16 valjnega). Oba sta približno isti letnik (okoli 1972).

Kenedi je EMD model G16 (črke v oznaki po vrsti (G) roadswitcher 1. generacije s 16 valji), Regan je G26 (druga generacija s 16- valjnim motorjem), Španka pa G22A (druga generacija z 12 valjnim motorjem). Prva generacija EMD Roadswitcherejv je imela motorje 567, druga generacija pa 645.

Edino kar v mojem izvirnem prispevku ne štima je navajanje 664 pri opisu konstrukcijskih generacij EMD motorjev. Seveda sem mislil napisati 644, ni pa napačno saj imajo 644 in 664 konstrukcijsko isto generacijo motorjev, v tem primeru tudi oboji z Rootsovim puhalom (obe trazličici Karavele JŽ 663 / HŽ 2063 in JŽ 645 / HŽ 2044 pa sta imeli motorje 645 s turbinskimi polnilniki).
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 10.05.2016, 13:00

Eno prav majckeno vprašanje. Ali zna kateri forumaš iz voznega reda za relacijo Se-Lj izbrskati s katerim vlakom se da prepeljati kolo. Po informacijah na starni http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/ ... om-na-vlak naj bi bilo navedeno naj na strani http://www.slo-zeleznice.si/sl/potniki/vozni-redi, toda vse relacije ki sem jih preveril imajo označene vlake s prevozom koles, le na Primorsko izgleda, da ni nobene možnosti. V relacijskih pa take nepomembnosti seveda sploh načelno ni. Tudi strašna služba za stike SŽ (Pišite nam na naslov:
pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si) ni v tednu dni sposobna spesniti odgovora, ali je prevoz sploh možen.

LPL
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 228
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a urban120 » 10.05.2016, 13:56

Kakor vem je prevoz od Divače do Kopra trenutno z avtobusom. Na avtobusu pa prostora za kolesa ni :mrgreen:
Drugače pa jaz nikoli nisem imel problema, tudi na vlakih, ki niso označeni za prevoz koles. Dokler je eno do dva kolesa ponavadi ne komplicirajo.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov