Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1105
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 07.07.2016, 20:31

Meh 362 napisal/-a:Mogoče kdo ve, kaj je s traso popoldanskega nabiralnika iz NM? Je ukinjena ali pa te dni enostavno ni bilo tovora?


V fabrikah dopusti, v hostah državni "gozdarji raus", pa nimaš kaj vozit.
Zadnji teden že kar običaj: 52371 izostane, 52373 kakšen Ea za Nm, pa mogoče kamra in 1 Ros za Ortnek.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 241
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a urban120 » 11.07.2016, 9:30

Kakšniih moči so vtičnice v potniških vagonih? So tiste na hodniku kaj močnejše? Kakšnih moči pa so vtičnice na wcju v vagonih, ki v kupejih nimajo vtičnic?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3371
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 11.07.2016, 9:54

V Nemčiji 3,6 kW oz. 16 A na vagon, oziroma ponekod 90 do 110 W na vtičnico.

Še dokaz:

http://the-benne.de/Wagen2011/bvmkz4.jpg
afabijan
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 20.01.2016, 16:26
Kraj: Malmö

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a afabijan » 12.07.2016, 16:07

V danasnjem clanku gospod Mes najavlja zeljo po krajsanju relacij LJ-Wien in Lj-Munchen na 4.5h (po nakupu novih vlakovnih kompozicij).
http://tl.finance.si/8847197/Dusan-Mes- ... onov-evrov

Zanima me, kje so constrainti na progi, ki jih bo potrebno odpraviti, da bo to mogoce? Je vse na slovenski strani? Recimo, da ni del in nesrec na progi, da je zadeva lazja.
1) Zidani Most - Celje ?
2) Maribor - Meja?
3) Meja - Graz?


Ali sem cisto mimo, in je to misljeno LJ-Klagenfurt-(Nov tunel)-Graz-Wien? Predvidevam, da novi vlaki sprejmejo tokove in napetosti, ki so navoljo na obeh straneh meje (podobno kot tu kjer zivim (Malmö-Copenhagen)?

lp,
Aleksander
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3371
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.07.2016, 17:05

Na naši (Slovenski) strani, da bi skrajšali čas za uro in pol, bi morali zgraditi novo progo proti Avstriji.

Skoraj vsi pogoji zato padejo na Avstrijce. Za Dunaj bo vse rešil predor pod Semmeringom (skoraj uro krajša pot; 200 km/h v predoru napram 70 čez radije in 27 promilov), veliko pa bi dodala tudi kakšna garnitura v obliki railjeta, kjer bi odpadla menjava lokomotiv v Špilju. Ok nekaj bo pa tako prispevala nova proga Maribor-Špilje.

Za Muenchen pa bi tudi jaz rad videl kako bi skrajšal za debelo uro in pol, glede na to, da čez Ture kaj hitreje ne gre, priklop vagonov v Beljaku pa ne traja eno uro.

Nove garniture bodo pa za notranji promet. :)
Uporabniški avatar
sikos
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 907
Pridružen: 28.01.2012, 20:10
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a sikos » 20.07.2016, 17:32

Meh 362 napisal/-a:Mogoče kdo ve, kaj je s traso popoldanskega nabiralnika iz NM? Je ukinjena ali pa te dni enostavno ni bilo tovora?


Ravnokar je iz ŽP Novo mesto proti Ljubljani odpeljal tovorni vlak. Vendarle se nekaj tovora najde...
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 296
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a grizeldi » 25.07.2016, 13:51

Mene pa zanima kaj v Italiji pomenita dva kratka piska hupe? Naš vlak je to počel kar naprej med vožnjo po tunelu.
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 241
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a urban120 » 03.08.2016, 16:31

A so lahko vagoni na postaji napajalni (za klimo/ogrevanje) še kako drugače kot s lokomotivo?
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 683
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a 038 » 03.08.2016, 17:23

Da, preko stabilne naprave, katero lahko vidiš v Ljubljani in Mariboru na potniski postaji.
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1772
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Signal » 05.08.2016, 15:04

038 napisal/-a:Da, preko stabilne naprave, katero lahko vidiš v Ljubljani in Mariboru na potniski postaji.

V Mb sta dve stabilni napravi (mogoče je še kakšna).
Kje pa so postavljene v Lb :?: Na severni :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
urban120
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 241
Pridružen: 10.05.2015, 19:05

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a urban120 » 05.08.2016, 15:51

Kako pa zgleda jo stabilne naprave?
V Lj sem so sedaj videl ob tirih le modre industrijske priključeke.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 08.08.2016, 11:57

Ena siva pokončna škatla s štrom kablom, nič posebnega. V Ljubljani je nameščena vsaj med onim parking tirom za lokomotive in zadnjim tirom, verjetno pa še kje.
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11420
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a cokla » 08.08.2016, 12:15

Gorchi napisal/-a:Ena siva pokončna škatla s štrom kablom, nič posebnega. V Ljubljani je nameščena vsaj med onim parking tirom za lokomotive in zadnjim tirom, verjetno pa še kje.



Stabilne naprave za el. ogrevanje so nameščene med vsemi peroni in tudi na "garažnih" tirih v pralnici.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 289
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a anzovc » 12.08.2016, 22:25

Koliko je maksimalna dolžina enočlenskega vagona čez odbojnike, ki lahko vozi po naših progah? Sam sem opazil, da bi lahko to bili vagoni za prevoz kontejnerjev, kateri ima naložena dva 40 čeveljska kontejnerja. Podatkov za ta vagon sicer ne najdem, vendar bi vagon po mojih izračunih moral biti dolg okrog 26 do 26,5 m. Ali so še daljši? Pa izločimo specialne za izredne prevoze, kateri imajo hidravlični zamik, da lahko zvozijo krivine.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 12.08.2016, 23:09

Če govoriš o tovornih vagonih za kontejnerje, recimo CZ Sggnss je njegova dolžina čez odbojnike 25,94m, razmak med čepoma podstavnih vozičkov pa je 19,30m. To je najdaljši tovorni vagon, katerega sem zasledil. Potniški pa je recimo SŽ ABeelmt (UIC-Z), kateri ima dolžino čez odbojnike 26,40m, razmak med čepoma podstavnih vozičkov pa je 19,00m. UIC-X (SŽ ABlm recimo) so za 10 cm krajši, UIC-Y pa še več.
Goran

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov