Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
anzovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 292
Pridružen: 08.03.2010, 21:26

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a anzovc » 13.08.2016, 7:43

hvala
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 13.08.2016, 9:00

Ne spomnim se, da bi kdaj videl enočlenski vagon za dva 40' kontejnerja, največ za 20' in 40' (ali tri 20'). Vagoni za dva 40', ki se jih vidi pri nas, so dvočleni, tako da krivine ne predstavljajo problema. Verjetno so, glede na majhno težo "tovora", najdaljši enočleni prav sodobni potniški vagoni?
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1268
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Nejac » 13.08.2016, 16:32

LJ363 napisal/-a:Ne spomnim se, da bi kdaj videl enočlenski vagon za dva 40' kontejnerja, največ za 20' in 40' (ali tri 20'). Vagoni za dva 40', ki se jih vidi pri nas, so dvočleni, tako da krivine ne predstavljajo problema. Verjetno so, glede na majhno težo "tovora", najdaljši enočleni prav sodobni potniški vagoni?


Na začetku vlaka sta 2 20' kontejnerja, potem 1 40' in spet 2 20'.
Slika

Slika
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 13.08.2016, 19:14

Očitno bolj slabo opazujem, se pravi na drugi sliki vagon 1, 2, 4, ... a so na prvi enaki? Kaj so to za eni vagoni?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6498
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 13.08.2016, 20:31

Na drugi sliki je za lokomotivo omenjeni ČD Sggnss vagon dolžine 25,94 m
Goran
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4567
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a igor72 » 14.08.2016, 10:05

LJ363 napisal/-a:Ne spomnim se, da bi kdaj videl enočlenski vagon za dva 40' kontejnerja....

Veliko novih vagonov je "enočlenskih" za dva 40" kontejnerja...
LEP DAN
Igor
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1527
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 14.08.2016, 11:13

A so potem dvočlenski tudi že za skupaj 4x 40'? Moram it malo pogledat, sem že čisto za časom. :) Hvala za odgovore.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6498
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 14.08.2016, 15:43

LJ363 napisal/-a:A so potem dvočlenski tudi že za skupaj 4x 40'? Moram it malo pogledat, sem že čisto za časom. :) Hvala za odgovore.

Takih pri nas še nisem srečal ampak ja oni Sggnss je dovolj dolg za 2x 40' kontejnerja. Dvočlenski Sggrss '90 je dolg 26,39m čez odbojnike ampak je lih tako za 2 40' kontejnerja. Glede na to, da je na 3 Y25 podstavnih vozičkih predvidevam, da je "okretnejši". :)
Goran
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4538
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.08.2016, 10:43

Takih pri nas še nisem srečal ampak ja oni Sggnss je dovolj dolg za 2x 40' kontejnerja. Dvočlenski Sggrss '90 je dolg 26,39m čez odbojnike ampak je lih tako za 2 40' kontejnerja. Glede na to, da je na 3 Y25 podstavnih vozičkih predvidevam, da je "okretnejši". :)


90' vagon Sggrss je namenjen prevozu 2x45' kontejnerjev. Sicer je pa izbira vagonov kompromis, kajti kontejnerji so lahko različno naloženi in nekateri 20' kontejnerji so lahko naloženi tudi z 28,2 tonami tovora, načelno je pa bruto teža kontejnerjev 30,48 tone, vir https://en.wikipedia.org/wiki/Intermodal_container. Polno naložene 20' se pač prevaža po možnosti na drugačnih vagonih kot lahke 40'. O tem se najde na interentu kar nekaj objav....., recimo http://www.uic.org/diomis/IMG/pdf/Livre ... final_.pdf

No, ko sem bil ravno v Nemčiji, na Labinem stranskem kanalu (Elbe seitenkanal) sem videl dva šlepa enake nosilnosti (okoli 1100t) v isti ”kompoziciji”, eden polno naložen (54 TU) z bolj malo ugreza, drug pa s samo 27 TU skoraj do konca potopljen do skrajne oznake. Takšne so pač razlike med tovori.....


LPL
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a SZ ljubitelj » 17.09.2016, 19:00

A kdo ve v kakšni sestavi je vozil današnji izredni vlak Lj - Ivančna Gorica?
Hvala.
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1114
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 17.09.2016, 19:36

SZ ljubitelj napisal/-a:A kdo ve v kakšni sestavi je vozil današnji izredni vlak Lj - Ivančna Gorica?
Hvala.


3 garniture 713
gorican
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 422
Pridružen: 28.02.2013, 19:48

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a gorican » 24.09.2016, 7:29

Sedaj, ko so na Koprčanki ukinjeni vsi nivojski prehodi in nadomeščeni z podvozi, se bo kaj povišala hitrost?
Če se bo za koliko?
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4567
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a igor72 » 24.09.2016, 8:33

gorican napisal/-a:Sedaj, ko so na Koprčanki ukinjeni vsi nivojski prehodi in nadomeščeni z podvozi, se bo kaj povišala hitrost?
Če se bo za koliko?

Nivojski prehodi nimajo kaj veliko zveze z hitrostjo...vsaj do 160km/h ne.
LEP DAN
Igor
SouthernPacific
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 80
Pridružen: 26.09.2011, 17:13

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a SouthernPacific » 24.09.2016, 9:05

Na Lavrici je bila nekaj časa (ne vem, če je še vedno) počasna vožnja 20 km/h zaradi nepreglednega prehoda brez zapornic. Drugače pa naj bi bila hitrost na nezavarovanih prehodih največ 100 km/h (se mi zdi, da je to iz prejšnjega pravilnika o NPr), na zavarovanih pa največ 160 km/h.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11465
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a cokla » 24.09.2016, 20:02

SouthernPacific napisal/-a:Na Lavrici je bila nekaj časa (ne vem, če je še vedno) počasna vožnja 20 km/h zaradi nepreglednega prehoda brez zapornic. Drugače pa naj bi bila hitrost na nezavarovanih prehodih največ 100 km/h (se mi zdi, da je to iz prejšnjega pravilnika o NPr), na zavarovanih pa največ 160 km/h.


Še vedno je...pa tudi v Grosupljem, kjer bi lahko prehod enostavno ukinili, saj je na na drugi strani nadvoz. Namesto tega so se ljudje navadili, da bo vlak pripeljal počasi in redno izsiljujejo prednost.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov