Mala vprašanja

Vse okoli slovenskega nacionalnega železniškega operaterja.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4525
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a igor72 » 01.06.2017, 14:05

ZmAY napisal/-a:Ja, ampak sigurno ne uporabljajo 50 let starih lokomotiv kot pri nas. Problem je predvsem neprestano brnenje in zračno onesnaževanje. Balkoni so dobesedno črni od saj. Opravljene so bile tudi meritve hrupa iz katerih je razvidno, da izmerjene vrednosti v zunanjem okolju v nočnem času presegajo mejno vrednost (OPN III. stopnja varstva pred hrupom (SVPH)). Ampak v državi kakršna smo realno ni pričakovati, da bi kdo ukrepal.

Uboga država s takimi bedaki.....še dobro nam gre.....
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1466
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Dino S » 01.06.2017, 19:41

@zmaj: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
...
Uporabniški avatar
ZmAY
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 25
Pridružen: 23.09.2013, 20:05
Kraj: Kranj

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a ZmAY » 01.06.2017, 19:49

Smej se govedo kmečko, itak brez veze polemizirat, ker ste vsi apriori proti Situli in stanovalcem, vsi pa vemo, da so te lokomotive zastarele in niso več primerne.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 01.06.2017, 20:00

Praga: tehnični kolodvor Vršovice sredi kar gosto poseljenega predela mesta. Daleč od tega da bi bil na obrobju.


Prago nekoliko bolje poznam in Vršovice so v centru Prage približno toliko kot Ljubljana Polje v centru ljubljane.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1544
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 01.06.2017, 20:06

Ljubitelj napisal/-a:Prago nekoliko bolje poznam in Vršovice so v centru Prage približno toliko kot Ljubljana Polje v centru ljubljane.


Nisem rekel center, ampak precej gosto poseljen predel...

ZmAY napisal/-a:Smej se govedo kmečko, itak brez veze polemizirat, ker ste vsi apriori proti Situli in stanovalcem, vsi pa vemo, da so te lokomotive zastarele in niso več primerne.


Daj denar za nove. Mislim da so premikalke res zadnje kar potrebujemo novega... še manj pa neke žalitve tu.
Saj ne da imamo isto sceno trenutno v Novi Gorici. No še malo bolj sporno...

Pri vsem tem zmajskem nabijanju ste pa vsi spregledali vprašanje, ki verjetno marsikoga bolj zanima, sploh v luči nakupa novih garnitur:

nagibni napisal/-a:Mene pa zanima kateri vlaki se lahko štejejo kot lahki vlak.


Doslej sem bil prepričan da ima to opravka z Jacobs podstavnimi vozički, a temu očitno ni tako.
defy
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 63
Pridružen: 25.04.2010, 16:39

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a defy » 02.06.2017, 0:32

@ZmAY: saj se strinjam s tabo, ampak verjetno si pri nakupu stanovanja videl in slišal, da je spodaj železnica, ter vsaj približno vedel, koliko "desetletij za sedanjostjo" je stanje SŽja. Tut mene motijo An-12 in ostala turboprop jajca, ki mi letajo nad glavo, pa kaj naj? :)
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a desiro » 02.06.2017, 3:28

Lahko predlagamo da bi se za premik v lj uporabljalo 664, če jim Đura ni po godu :twisted:
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3423
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a mkx » 02.06.2017, 6:14

desiro napisal/-a:Lahko predlagamo da bi se za premik v lj uporabljalo 664, če jim Đura ni po godu :twisted:

Predlagam 644: imajo boj "sekajoč" zvok, zaradi manjše moči kot 664 pa bi tudi kakšno sekundo več regljala s polnimi obrati za isti premik ...
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.06.2017, 6:36

Povsem neresna razprava o 664 in 644... Premik naj izvaja sodobnejša premikalka, obstaja jih cel kup, in če lastnik ni sposoben zagotoviti okolju primerno delovanje, se pač zadevo ustavi do sanacije. Seveda s primernim predpisanim rokom. V nasprotnem ne bomo nikoli rešili problema s prdečimi lokomotivami, ki se zapovrhu še izklopiti ne dajo.

Pa brez zamere ljubitelji prdulj L
Matevz96
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 125
Pridružen: 17.01.2016, 19:33

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Matevz96 » 02.06.2017, 7:49

Ljubitelj napisal/-a:Povsem neresna razprava o 664 in 644... Premik naj izvaja sodobnejša premikalka, obstaja jih cel kup, in če lastnik ni sposoben zagotoviti okolju primerno delovanje, se pač zadevo ustavi do sanacije. Seveda s primernim predpisanim rokom. V nasprotnem ne bomo nikoli rešili problema s prdečimi lokomotivami, ki se zapovrhu še izklopiti ne dajo.

Pa brez zamere ljubitelji prdulj L


Verjetno obstajajo neki standardi glede hrupa okoli železnice, če jih SŽ trenutnu ne izpolnjuje se jim pač začasno prepove obratovanje.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.06.2017, 8:35

Če mi je kaj znano o okoljski standardih za hrup in izpuhe nobena dizelska lokomotiva SŽ (razen najetih) ne izpolnjuje nikakršnega okoljskega standarda za nova vozila.

LPL
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1153
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a desiro » 02.06.2017, 11:42

Mogoče so pa določeni Slovenceljni samo preveč občutljivi, seveda samo na stvari od katerih osebno nimajo koristi. Zberite denar za novo premikalko, usposabljanje osebja in se bo stvar izpeljala.
Premik pralnice vagonov na drugo lokacjo žal odpade, namreč to za sabo potegne tudi dodatne stroške, vagone je potrebno dostavljati na postajo, kar pomeni še večjo zasičenost ljubljanskega vozlišča, daljše manipulacijske čase, potrebo po več lokomotivah ki bi opravile enako delo kot sedaj ena, seveda je posledično potrebnega več osebja.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4233
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.06.2017, 11:55

Mogoče so pa določeni Slovenceljni samo preveč občutljivi, seveda samo na stvari od katerih osebno nimajo koristi. Zberite denar za novo premikalko, usposabljanje osebja in se bo stvar izpeljala.


Zanimiva logika, davkoplačevalci naj zberejo denar prevozniku za osnovno sredstvo??!!

Premik pralnice vagonov na drugo lokacjo žal odpade, namreč to za sabo potegne tudi dodatne stroške, vagone je potrebno dostavljati na postajo, kar pomeni še večjo zasičenost ljubljanskega vozlišča, daljše manipulacijske čase, potrebo po več lokomotivah ki bi opravile enako delo kot sedaj ena, seveda je posledično potrebnega več osebja.


Predvidevam, da je premik pralnice predviden že v projektu Emonika. Koliko vagonov se pa sploh še uporablja? V glavnem so itak garniture in ni problema pri vožnji iz recimo Polja na glavno postajo. In kakor stvari stojijo, bo z vagonu v glavnem kmalu bolj ali manj konec na račun garnitur.

LPL
Uporabniški avatar
bisabre
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 648
Pridružen: 19.07.2015, 13:34

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a bisabre » 02.06.2017, 11:58

Glede na vse do sedaj napisano, bi morali prebivalce Pragerskega že davno izseliti, saj je bila tam emisija različnih trdih delcev ter plinov enormna, v primerjavi z "ubogimi" prebivalci Situle pa neprimerljiva. Ne pozabimo koliko desetletji so v Pragerskem parkirale in se vozile dizelice, koliko onesnaženja je bilo ob zaganjanju in ogrevanju strojev, ob postankih, čakanju na menjavo itd., da ostalih vplivov železnice ne omenjam. Eni se še ne zavedajo kaj pomeni stanovati tik ob, ali blizu proge oz. železniškega vozlišča s tovrstnim prometom.
Dobro se spomnim, ko smo stanovali na Poljanski cesti v Lj., kako se je, predvsem v nočnem času, slišalo lokomotive, trke odbijačev, žvižge in podobno, pa smo bili sorazmerno daleč od kolodvora.
Mislim, da imajo okolišani ljubljanske postaje večje težave z "umazanijo" zaradi onesnaženega ljubljanskega ozračja (smog, avtomobilski izpuhi) in ne toliko zaradi železnice.
Simpl je tanartabul.
suha
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 389
Pridružen: 01.02.2011, 10:16

Re: Mala vprašanja

OdgovorNapisal/-a suha » 02.06.2017, 18:03

Jaz bi pa rekel da imata obe strani prav.

Vse lokomotive, razen tipa 541, so dejansko res zastarele in neprimerne. So tudi že amortizirane in zrele za penzijo. S svojo prekomerno porabo goriva in verjetno tudi prekomerno nezanesljivostjo zmanjšujejo konkurenčno prednost podjetja SŽ, zato jih je treba zamenjat. Da pa ne omenjam okoljskih standardov katerih pa itak nobenih ne izpolnjujejo. Standard emisij izpušnih in hrupa tako ali tako ne. Obstaja pa tudi zakon za vozila, da motor z notranjim izgorevanjem ne sme delovati v prostem teku na mestu več kot 3 minute.... Ne vem pa če to velja tudi za tirna vozila.

Kakorkoli, direktor SŽja, Mes je včeraj napovedal TOTALNO REVOLUCIJO :lol: , in sicer, da naj bi do leta 2025 zamenjali celoten potniški vozni park in naj bi takrat vozili le še vlaki, ki bodo takrat stari 17 let:

https://www.dnevnik.si/1042773847/posel/novice/prihajajo-dvonadstropni-vlaki

Je pa očitno tu verjetno tiskarski škrat saj kolikor jaz vem pri SŽju nimajo nobenih potniških vlakov ki bi bili letnik 2007. So pa letnik 2006, 2007, 2008 Žive (541), če se ne motim. Tako da morda je res mislil da bodo menjali vse, razen danes najmlajših Živ. =D> No ja dobiček delajo in če ne pride vmes kakšna huda recesija jim morda še res uspe (z nekajletno zamudo seveda :lol: )

Drugo kar mene pri objektih kot je Situla bolj moti je, da se je prostor kjer danes stoji ta objekt šparalo 160 let za Eisenbahn potem pa en pohlepnež gre narest tak objekt. Danes so vlakovne kompozicije vse daljše in daljše. In če pride kdaj do standarda kilometrske kompozicije, ali več, bo ta objekt na poti (sploh če računamo da tam stal najmanj 100 let). Skratka spet se je gledalo preveč kratkoročno in zato sem absolutni proti takim objektom, tako blizu železnici. In naj vas sedaj ta pohlep, stanovalce malo tepe. Prav vam bodi.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov